čerpadlo 81kw tdi asv
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čerpadlo 81kw tdi asv
Zdravím všechny. Měnil jsem vstřikovací čerpadlo.Koupené bylo bez rozvodového kola a já nevím,jak ho tam mám správně dát. Viz foto. Poradí mi někdo. Předem díky.
- Přílohy
-
- IMG_20211203_161355.jpg (722.11 KiB) Zobrazeno 795 x
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
V unašeči není drážka pro pero?
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
Tam nebýva kajlík (klínek), skôr sa pozri ako to bolo otlačené a podľa toho nájdi polohu. Ak nevidno tak jedine to nastaviť podľa výtlaku nafty 1. valca. V obidvoch prípadoch potom doladíš predvstrekom cez VCDS.
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
Drážka na pero tam právě není .A jak poznám výtlak nafty na první válec??? Vytlačený to tam je. A to by mělo stačit????
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
Tak jsem si to spletl s čerpadlama na starší řadu AHU apod. tam jsem klínek našel, ale kolo bylo jednodílné a natáčelo se samotné čerpadlo. Pak jedině jak píše Marek, úplně přesně by to dokázal nastavit dieselservis, ale to je na vyndání čerpadla.
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
ako bolo spomenuté, pozri dobre či nezbadáš neotlačenú plochu, keďže klínok tam nie je, obvykle je to iného zbarvenia. ale ak sa dobre pamätám, tak tá drážka ukazuje na "1. valec", teda to bude presne v osi s tým aretačným zárezom. takže plus mínus to tak nastav. samozrejme potom spraviť rozvody, a tú malú odchýlku by si mal doladiť už na kole čerpadla pomocou 3 skrutiek pri nastavovaní predvstreku pomocou VCDS
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
Kolo se staryho tdi
Ty maj klinek, natocis na diru a sundas
Ty maj klinek, natocis na diru a sundas
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
Drážku na klínek právě v kole není
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
To pipo444. Otlačený místo tam je.Ale to pak nesouhlasí aby to bylo v ose s tou aretační dírou.Proto mě to celé mate:-(
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
ono to ani voči tej diere presne nedáš, na to je tam aby si to zaaretoval 6mm vrtákom či skrutkou, pretože to bude HU 1. valca a pretláčas pružinu v čerpadle...nožom alebo bielou fixou ci cca zvonku poznamenat kde je to otlačené a nasadiť na osku, dotiahnut matku, potočiť a zaaretovat čerpadlo, nahodit a ideme
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
Dneska jsem to celej den zkoušel,různě nastavoval. Bud to chytne a hned zdechne a nebo to nechytna vůbec,když pohnu s kolem. Tak už fakt nevim
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
ten unasec se nesundava odses to do bosche tam ti to nastavi
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
Tos mu mohl poradit, ať to rovnou odtáhne do servisu.
Máš diag? Sleduješ tdi graf?
Máš diag? Sleduješ tdi graf?
Oct asv 2000, DieselPower
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
Je třeba aby čerpadlo začalo dávat naftu, takže dotáhni ten unašeč v jakékoliv poloze, vezmi vzduchovou pistoli s oříškem na tu matku a čerpadlo protoč dle směru otáčení motoru, až začne stříkat nafta , pak dej na trubku 1.válce umělohmotnou hadičku průsvitnou natěsno / je dobré mít kratší uřízlou starou trubku/ a otáčej čerpadlem až se ti v hadičce ukáže nafta. Pootoč tak , abys hladinu dobře viděl a pak pomalu otáčej čerpadlem až do okamžiku , kdy se hladina ZAČNE ZVEDAT..Nejde to hned, ale po pár pokusech se trefíš..Tohle je okamžik vstřiku nafty do válce..A pak si označ drážku proti čerpadlu pro jistotu, protože čerpadlo bude mít tendenci skočit zpátky ..No a postav motor po nandání řemenu / je dobré si nechat kolo čerpadla protáčet.na unašeči/ tak, aby píst 1. válce byl v Hů, malilinko před /zkontrolovat polohu palců vačky/a unašeč utáhni podle rysky nebo jak si to označíš. Protoč ručně motor a zkus zastartovat . Pokud to bude kouřit bíle a bude to hluché , nepovedlo se, ale jak to začne slibovat jsi doma. A pootoč unašeč -kužel čerpadla dopředu /kolo stojí drží jej řemen/ . a zkus to,klidně to trochu přežeň až bude motor ostrý ,a když přestane hulit bíle ,tak jsi vítěz. A pak trochu ubereš a podle sluchu už poznáš, kdy je asi tak motor spokojen. musí to chytat na škub. Je dobré potom nastavit kolo čerpadla, aby šrouby byly tak uprostřed výřezů. A pak to přes ŘJ doladit..
Snad ti to k něčemu bude a je to srozumitelné..
Snad ti to k něčemu bude a je to srozumitelné..
nepropadat panice...
Re: čerpadlo 81kw tdi asv
Kluci,všem moc děkuji za rady. Dneska jsem zcela náhodou přišel na to,že je snímač klikového hřídel v čoudu. Přitom auto do poslední chvíle jezdilo. Proměřil jsem ho a nic neukazovalo. Vyměnil jsem ho a auto vrčí. Ještě jednou díky všem.Moc mi to pomohlo.