problém el. pohonu

Diskuze pro nadšence do elektrických aut - technika a vše o nich bez rozlišení značky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Nic se zpět nevrací, s tím je potřeba se smířit, zítřejší svět už nikdy nebude jako ten dnešní. A proti tomu bojovat fakt nemá moc smysl.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 19911
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale vrací, podívej se třeba na Porsche, to má malou obrazovku zakomponovanou v přístrojovce , což není nijak rušívé a je to praktické. Přechází se zpět k tlačítkům , protože pomazané hlavy zjistili, že je to jednodušší, praktičtější a hlavně bezpečnější, protože jedním pohybem se vše vyřeší. A mám zato, že se od čistě el. vozů couvá a přednost mají hybridy a nějak se pořád mluví o jiných systémech, kde nebude ta potřeba elektřiny, když se budou rušit staré zdroje..A nové.....?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Nějak nemám úplně pocit, že by zrovna Porsche minimalizovalo obrazovky a přecházelo zpět na tlačítka.

Obrázek
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1285
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

To je klasika, blafal a ulhanek Jericho, nebo jen včera opět více pil.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Nechci nikoho obhajovat, ale ta obrazovka není moc velká a ty základní tlačítka tam prostě vidím také.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 19911
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Špatně to čtete, právě Porsche jde cestou rozumu na rozdíl od jiných..Odborníci právě tvrdí, že díky těmhle hovadinám ala obrazovky firmy nejvíc vydělávají, koupí je za pár šprdlíků z Číny a nasadí pořádnou cenu, aby se jim zaplatil neutuchající vývoj nových a nových inovací, do kterých je nutí. A zhýčkaní a pomatení evropané to vyžadují a i když je lepší a bezpečnější psát SMS na telefonu, tak místo aby to zakázali , tak to jede dál. Podívejte se na nový MBenz S , ti se úplně zbláznili, co vše naserou do auta. Chápu že líná a přiblblá generace zbohatlíků potřebuje vyhřívání opěrek, hlasové ovládání čehokoliv, což může i zadní cestující, ale měli by se ti pitomci věnovat také technice. Snad už odstranili totální průsery jejich V 8 motorů, které padaly jako švestky, vypadávají jim kusy "válců" , no ostuda pro takovou firmu...uiqjirko, to by bylo pro tebe, máš ta zbytečná mega, takže si můžeš vybrat , třeba nový el. výtvor Škodovky, od jara příštího roku bude na trhu.. Neříkám, že je špatný, ale mít uprostřed palubky domáci kino, když elektromobil ztratil mnoho funkcí oproti spalováku, mi připadá jako pomatení smyslů a právě ty prachy pro koncern..Právě za tu televizi pro pomatence...Jsou už lidé, kteří trpí totálním obroušením kůže na prstech , jak jezdí po svých miláčcích..moderní doby (rofl)
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2663
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Libor Hanzal píše: ty základní tlačítka tam prostě vidím také.
Krom tlačítek na volantu a u klíčku tam vidím všude jen dotyky a obrazovky, pokud to platilo na to Porsche od Andreho ...
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Jo. jsou krásně zvlášť mimo hlavní obrazovku.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 19911
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady prostě obrazovka neruší, nahoře jsou jen hodinky ..Mě osobně třeba vyplašilo, když jsem jel v jeepu Volvo a chtěl jsem mám zato ovládat zrcátko nebo co a najednou se z přístrojovky nahoře vynořila obrazovka, až jsem se lekl...Ty časy, kdy člověk přesedal z auta do auta a vše bylo logické a obdobné, jsou prostě už pryč..Dovedu si představit člověka, často důchodce, který má problém s mobilem a najednou si chce na stará kolena koupit pořádné auto a pak s babičkou luští a pročítají mnohostránkový itinerář a návod k obsluze infotaimentu..Radost z vozu je brzo přejde.... :(
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2663
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Re: problém el. pohonu

Příspěvek od Rayx »

Jsem zvědav, kde se zastaví obchodování a jaká bude dlouhodobá průměrná cena, zelená nezelená elektrika ... Silovka obchodovaná za 12 000Kč/MWh ...

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 13931
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: problém el. pohonu

Příspěvek od Tomas.cz »

Faktem je, že za prosinec jsem na FVE dostal za 1KWh výkupu přebytků od ČEZ 7kč, což mě posadilo na zadek, tam mají ještě 30% pro sebe z burzovní cen. Pro zajímavost za 1. pololetí 2021 to bylo asi 1.20kč za 1KWh.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4652
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: problém el. pohonu

Příspěvek od MirekX »

V rádiu jsem dnes poslouchal a burzovní cena el už v lednu spadla někde pod 130Euro za MWh, to už jde . Prosinec byl brutus.
Koupil jsem si na hraní staršího E-golfa , mám SPZky druhý týden tak budu referovat, ale zatím je to fakt zábava. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 13931
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: problém el. pohonu

Příspěvek od Tomas.cz »

Tj. 6 nebo 7 generaci?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4652
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: problém el. pohonu

Příspěvek od MirekX »

Vpodstatě golf 7, 2019 100kW. Jsem až překvapenej, kde všude ještě funguje dobíjení zadarmo. V sobotu nákup v Lidlu, 34 minut a za tu dobu stejnosměrem z 20 na 90%. Dobíječek 7,5kW střídavých zdarma jsou mraky, jen to trvá dlouho.
Za 10dní mám najeto přes 1000 km... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Auta na elektriku“