Máte rekordmana?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bylo tam ani ne čtvrt nádrže a kdyby tam nebyla ta zarostlá kola a auto zapadané listím apod. taky bych tomu nevěřil..Bylo to v chatové oblasti, kde vegetace bylo dost. Já na týden odstavil svého milovaného Fiata Fiorino do trávy , kde byly asi 2 měsíce nové kotouče a už jsem musel mlátit do svěráků , abych vůbec odjel a kotouče byly rezavé až mě to zarazilo...Samozřejmě byla to ta nejlevnější litina...
nepropadat panice...
Re: Máte rekordmana?
Peugeot 1.9D, rok 2006, stále na 5w40, od poslední výměny oleje ujeto 22 200km a na tento interval doplněn litr oleje.
- Přílohy
-
- Expert_1.jpg (446.44 KiB) Zobrazeno 2138 x
-
- Expert_2.jpg (551.75 KiB) Zobrazeno 2138 x
Re: Máte rekordmana?
Věřím, nezničitelný motor, a u těch starších, když se to potkalo, tak novou vačku, klemy a jelo se dál. Lepší než Golf rotačka.
nepropadat panice...
Re: Máte rekordmana?
Jojo, staré dobré motory. Strejda měl Peugeot 405 1,9 D, před cca 14 lety ho prodal s 650 tis. km, pár let nazpět jsem na něm dělal spojku (strejda nikdy) a dodnes to auto potkávám. Jezdil s ním denně do Německa za prací, každé 2-3 týdny jsem měnil olej a to ho přejížděl a jednou za čas rozvody, jinak vůbec nic. Kamarád má staré XM 2,1 TD, najeto teď prokazatelných 1360000 km, ve skutečnosti možná i víc. Mezi Citroeňáky je známý jako Demeter (jeden z mnoha majitelů opravdu cikán Demeter) nebo Terminátor, protože ho nejde zabít. Několikrát už měl jít do šrotu, ale pokaždé se našel někdo, kdo ho ještě ,,na poslední technickou" dal jakž takž dohromady. Loni se preventivně vyměnil motor, protože původní byl vyčáchlý, ale stále jel a místo automatu je teď v manuálu. Neuvěřitelně ožil a je zase denně v provozu. Má ale podivnou duši - jakýkoli použitý díl snese, ale nové nějak nechce přijmout, fakt.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Re: Máte rekordmana?
U té XM to překvapuje, tohle auto má dost špeků a je to takový průkopník dnešní plné palby a já osobně 2,1 TD moc nemusel, mělo to poté i el. čerpadlo, immo s klávesnicí , a k rozvodům se mohlo hůř než u 1, 9 ,ale mechanicky to fungovalo..Dnes vidět XM rovná se zázraku. Ty motory měly výhodu velké tuhosti motoru, nešetřilo se jejich váhou, byla to proti dnešku poctivá práce. Tam vačka nebyl díl, který se mění.. Francouzi diesely prostě uměli o tom žádná..
nepropadat panice...
Re: Máte rekordmana?
Momentálne ma čaká výmena poloosi, nahodenie novšej HC motorovej jednotky, a potom znova komplet odladenie + odmeranie na brzde. Medzitym spojazdenie chcipacej klapky kedze tam bol alarm ktory odpajal motorovu jednotku hned po vypnuti klucika chcip klapk nesla
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Máte rekordmana?
Moje od nova ASV
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Máte rekordmana?
No pánové ASV to je radost a dobrá a pravidelná údržba. Tak to má být, bohužel už je to dnes minulost. Byl bych nervozní z těch ojničních šál, ty jsou v první linii. Ne že by to podalo ruku, ale že už tam budou možná jen šlupky a zbytečně ta vůle namáhá ostatní..
nepropadat panice...
Re: Máte rekordmana?
už som to sem dával i inom vlákne ... kamošov Sprinter r.2010, tacho sa zastavilo na 999.999, potom s ním ešte najazdil cca 200.000 so zastaveným tachometrom ...
- Přílohy
-
- 10557_88792007AB9543F88D4A0834B87E8A42_1.jpg (431.81 KiB) Zobrazeno 1694 x
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '12 CFFB
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Passat Alltrack '12 CFFB
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Re: Máte rekordmana?
V Mercedesu už ani sami vývojáři nevěřili, že to ty motory dají.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Re: Máte rekordmana?
Jericho ojničke šály odchádzali na dvojkových octaviach ASV je jedničková octavia . Inak za jedničkovu octaviu a motor 66/81kw by mali dostat vyvojári nobelovu cenu. Jednoduchost spolahlivost a spohladu mechanika žadne pasti všetko prístupne filtre žhavičky atd
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Máte rekordmana?
tipuju tak 3l v6,ty docela drzely,jen to zralo a sralo se to kolem jako egr atd,u ty 2,2 to je tak na 2 na 3 motory
Re: Máte rekordmana?
Romane, pokud ocházejí tak, že ojnice podá ruku, tak už je pozdě. Ale dle mého názoru po takové porci km je velký předpoklad, že jsou tam už jen šlupky. Já bych je zkouknul..kdysi jsem je preventivně měnil hlavně u turbodieselů , když to mělo 200000km , i když byli i specialisti, kteří přehodili jen horní se spodní, protože se jim 500Kč zdálo moc..
nepropadat panice...