Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
Dobrý večer pánové.
Povedla se mi "neobvyklá" věc. Rozesral jsem něco, co fungovalo.
Předvstřik jsem měl dle TDI grafu 38 a bylo slyšet, že se to motoru moc nelíbí. Dal jsem se teda do nastavení. První tři pokusy se povedly celkem dobře, nejdřív 164, pak 112, pak zase 32.
Průser nastal při čtvrtém otočení čerpadlem. Jak jsem povolil kolo vačky, lehce se mi jakoby svezlo čerpadlo. Nevím na kterou stranu, ale výsledek je ten, že už jsem motor nenastartoval.
Zkoušel jsem s tím ještě pootočit tu kousek sem, tu kousek tam, ale nic.
Už mám objednané hodinky, ale chtěl jsem vědět, jestli se z toho dá nějak vyhrabat bez nich. Napadlo mě nastavit motor do HÚ prvního válce a zkusit, kam je pootočené kolo čerpadla. To mi ale přijde trochu zdlouhavé.
Má někdo nějaký tip? TDI Graf ukazuje při startování 0, tak nevím, jestli je tam nafta moc pozdě, nebo je to prostě už tolik rozštelované, že to nic neukáže. Pokud by tam byla moc pozdě, tak by to znamenalo, že stačí točit čerpadlem a přidávat předvstřik, dokud nechytne, ne?
Předem díky za odpovědi
Povedla se mi "neobvyklá" věc. Rozesral jsem něco, co fungovalo.
Předvstřik jsem měl dle TDI grafu 38 a bylo slyšet, že se to motoru moc nelíbí. Dal jsem se teda do nastavení. První tři pokusy se povedly celkem dobře, nejdřív 164, pak 112, pak zase 32.
Průser nastal při čtvrtém otočení čerpadlem. Jak jsem povolil kolo vačky, lehce se mi jakoby svezlo čerpadlo. Nevím na kterou stranu, ale výsledek je ten, že už jsem motor nenastartoval.
Zkoušel jsem s tím ještě pootočit tu kousek sem, tu kousek tam, ale nic.
Už mám objednané hodinky, ale chtěl jsem vědět, jestli se z toho dá nějak vyhrabat bez nich. Napadlo mě nastavit motor do HÚ prvního válce a zkusit, kam je pootočené kolo čerpadla. To mi ale přijde trochu zdlouhavé.
Má někdo nějaký tip? TDI Graf ukazuje při startování 0, tak nevím, jestli je tam nafta moc pozdě, nebo je to prostě už tolik rozštelované, že to nic neukáže. Pokud by tam byla moc pozdě, tak by to znamenalo, že stačí točit čerpadlem a přidávat předvstřik, dokud nechytne, ne?
Předem díky za odpovědi
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
tam nejsou rysky?měly by bejt..z vychozi pozice je to max o zub plus a zub minus,kdy to jeste chytne,to se rozhodi snadno..trochu trpělivosti a měl bys to dát.
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
Toto je pěknej oser, měli jsme tam kdysi tohle auto kdy se v tom někdo vrtal, na té řemenici na vačce milion rysek pilníkem nebylo možný se v tom vyznat, oproti origo značkám to jelo jen v poloze o zub posunuté,dodnes nevím proč..
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
na vačce je kužel na obou stranach a ještě je tam na hlavnich rozvodech ryska tudiž k hovnu,tak to mate. A ryska na čerpadle mi přišla jen orientacni,pac mam pocit,že přesne to snad nikdy nesedělo. Ale ma se to pak jestě kladkama doladit,tak možna proto.Ja to delam remenici na vačce na straně čerpadla,přijde mi to jednoduší. Za ty leta se tam toho nakresli a 20 let zpatky,když tam někdo dělal rozvody tak si někdy asi užil..sehnat nějaky udaje byla určitě zábava na dyl
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
K nám jich právě přijelo několik nepojizdnych kdy se v tom někdo hrabal a akorát to rozladil tak že už to nejelo vůbec...
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
Neviem čo tam chceš hodinkami
píše to chybu predstrek prilis pozde?
normálne to dáš na rysku a potom zhruba o zub skôr aby si to naštartoval , tie rysky nesedia ... načítaš teplotu paliva a predvstrek a doladíš na 55 , bud kladkami alebo ak je moc tak na kolese vačky ... 15min roboty
píše to chybu predstrek prilis pozde?
normálne to dáš na rysku a potom zhruba o zub skôr aby si to naštartoval , tie rysky nesedia ... načítaš teplotu paliva a predvstrek a doladíš na 55 , bud kladkami alebo ak je moc tak na kolese vačky ... 15min roboty
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
asi brzo přijede další,Romane ještě sem si vzpoměl,že se občas rozpadne napínačka u čerpadla,pak to taky nejede nebo blbě. Ulomí se na ni doraz a povolí řemen,ale na první pohled to vypadá ok. Prvně sem to dělal tima kladka,ale přišlo mi to jako hroznej vomrd,tak potom už jen řemenicí i když to bylo jen o kousek.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
na tdi grafu je přeci dole psíno počátek vstřiku přichází příliš brzdy nebo počátek vstřiku přichází příliš pozdě
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
Popravdě já už se těmto mrchám snažím vyhýbat,ale když to přijede, co člověk nadělá že
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
TADY TO NENÍ JAK SE PÍŠE, NECHCI SE S TÍM S.ÁT, CHCI TO RYCHLE.TADY JE TO NAOPAK , TRPĚLIVOST PŘINÁŠÍ RŮŽE. JE TŘEBA MOTOR UVÉST DO CHODU ,I KDYŽ VANDRUJE A AŽ PAK LZE LABOROVAT. POSTAVIT ZÁKLADNÍ ŘEMEN, NAJÍT, KDY ČERPADLO DÁVÁ PRO PRVNÍ VÁLEC A KDYŽ TO ZABLAFE , PAK UŽ JEN DOLADIT.JAK JE NĚCO NA KUŽEL VŽDY SE POTÉ HLEDÁ SPRÁVNÁ POLOHA A RYSKY JSOU K NIČEMU,...
nepropadat panice...
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
jj,trpělivost je tady na místě a nabita baterka..jinak se to neděla tak zle. Jen je asi nejlepsi si to znova nastavit rozvod plus cerpadlo,at maš jistotu.A ne věřit značkam od fixu a falešny rysce
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
[quote="volvo pan"
značkam od fixu a falešny rysce
[/quote]
zde je přesně kámen úrazu,
------------------------------------------------------------------------------------------------------
setrvák je pevný a má i dvouhmotru a vyznat se ve správné rysce je často prioritní problém, správná ryska, nejlépe několikrát musí být prověřena hodinkama nebo drátem přes svíčku zda je válec skutečně v HU, na to je potřeba dva blbce a ti se pro jistotu prostřídají, a ještě je potřeba to po nich skontrolovat, to je základ! pak klasika vačka na pravítko kolo se sráží a dem na čerpadlo, kolo na vačce nemá klínek a nastaví se čerpadlo, kladky se nastaví/ tak aby se dalo čerpadlo štelovat, pak start, ten je často příšerný i žádný a chod motoru připomíná potkana na posledním tažení, pak vag a tdi graf, čerpadlo se naladí kladkama prodlužováním nebo skracováním řemenu pohybem obou kladek až je počátek vstřiku v e správném místě na grafu,
pak je start na drb a chod motoru OK
značkam od fixu a falešny rysce
[/quote]
zde je přesně kámen úrazu,
------------------------------------------------------------------------------------------------------
setrvák je pevný a má i dvouhmotru a vyznat se ve správné rysce je často prioritní problém, správná ryska, nejlépe několikrát musí být prověřena hodinkama nebo drátem přes svíčku zda je válec skutečně v HU, na to je potřeba dva blbce a ti se pro jistotu prostřídají, a ještě je potřeba to po nich skontrolovat, to je základ! pak klasika vačka na pravítko kolo se sráží a dem na čerpadlo, kolo na vačce nemá klínek a nastaví se čerpadlo, kladky se nastaví/ tak aby se dalo čerpadlo štelovat, pak start, ten je často příšerný i žádný a chod motoru připomíná potkana na posledním tažení, pak vag a tdi graf, čerpadlo se naladí kladkama prodlužováním nebo skracováním řemenu pohybem obou kladek až je počátek vstřiku v e správném místě na grafu,
pak je start na drb a chod motoru OK
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
A když máš automat, tak co? Jsi v piči. Odhad, práce jako ve vývoji prvního diesela, hledání vhodného předsvstřiku, nějaké dráty od čerpadla do notebooku jsou k prdu. Bohužel tento skvělý motor ten blbej koncern dojebal svými úchylkami , které vždy zničí logiku funkce motoru a jeho obsluhu a opravu. Němci mechána často donutí k chuti kopnou někoho do zadku, popřípadě požít výčepní lihovinu a někomu dát přes držku..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Předvstřik VW T4 2.5TDi 66kW
taky mam pocit,že tam i na matu něco je,věnec to mit musí. Nebo vyřez na klinek na rěměnici na klice na rozvodech,mělo by jit odvodit spravnou pozici,aby to chytlo. Ten motor mi přijde logickej dost,to bys mu,Jericho,dost křivdil. To,co přišlo po něm,tam už to s logikou dost vázne..