Megane 1.5dci klepanie a problem s tlakom

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mato39
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2013, 16:34

Megane 1.5dci klepanie a problem s tlakom

Příspěvek od mato39 »

Ahojte mam na Vas otazku ohladom motora v Megane 2 1.5dci 60kw.
Auto za tepla nestartovalo a pisalo chybu injection fault. Dali sa vstreky a cerpadlo na repas, vycistil sa system, vymenil filter a veci sa namontovali späť. Auto jazdilo urcitu dobu (par mesiacov) a zacalo zasa vypisovat sem tam injection fault. Delphi diagnostika vypisovala chybu snimaca tlaku.
Tak sa snimac tlaku vymenil, vymenili sa vsetky hadicky od filtra k cerpadlu aj s balonikom, nejake veci v nadrzi a aj regulator tlaku paliva v cerpadle.
Auto niekedy ide normalne a niekedy nenastartuje vobec. Naposledy som s autom siel asi 40km uplne v pohode a zrazu blikla chyba inkection fault a motor zdochol. Po načítaní chyb vypisalo DF053 Funkce regulace tlaku v potrubí, prerusovany, na minimalnej urovni + DF007 snimac tlaku rodelovacej palivovej lišty, prerusovany, skrat na kostru nebo preruseny obvod. Tak isto svieti uz dlho DF 049 snimac tlaku a teploty chladiva.
Po opätovnom naštartovaní nieco klepe v motore v zadu ako keby od turba a po par sekundach zdochne.
Vstreky boli uz opäť na kontrole a zevraj su OK.
Neviete kde by mohla byt chyba? Na co sa mame zamerat?
Jedine co som si este vsimol tak je spotreba 7 litrov co predtym auto jazdilo za 5 litrov max. Pri pozerani live hodnot tak bol tlak na volnobehu ca. 220barov, tlak v sacom potrubí 980 mbar, snimac tlaku v sacom potrubi 1,02V, prietok paliva 8,8 az 10 g/zdvih, napajacie napätie meraca prietoku vzduchu je ale stale 0,00V.

Ked som to sledoval vtedy ako to klepalo v motore zo zadu tak tlak v rozdelovacej palivovej liste bol az 1780-1860 barov a motor zdochol.
Neviete nahodou na co sa zamerat?
Dakujem za všetky postrehy.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“