Zdar.
Z čoho by paslo ( pokial možno bez nejakých veľkých úprav ) vstrekovacie čerpadlo do motora VW 1.9 AEF miesto originál Lukasa ?
Potrebujem tento motor rozbehať bez RJ tj iba +12V pre stopventil.
Motor Felícia 1.9d AEF bez RJ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor Felícia 1.9d AEF bez RJ
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Motor Felícia 1.9d AEF bez RJ
jakýkoliv starý motor 1,9 D a mění se i držák čerpadla, já tam mám TD 55kW trojkový golf
imo se dá jednoduše zlikvidovat ale řj lukas potřebuje, je tam snímač zátěže, pokud to vše odstavíš tak to žere moc paliva a časem jen problémy,
imo se dá jednoduše zlikvidovat ale řj lukas potřebuje, je tam snímač zátěže, pokud to vše odstavíš tak to žere moc paliva a časem jen problémy,
Re: Motor Felícia 1.9d AEF bez RJ
@MIlos: Je to pre pracovný stroj, takže žiadne blbosti tam nebude treba okolo a jedine eletrické čo tam bude treba bude teplomer, stop ventil, alternátor a štartér.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Motor Felícia 1.9d AEF bez RJ
já ty feldy znám do šroubku tak kdybys napsal jaký máš problém, nemůžeš nastartovat?
Re: Motor Felícia 1.9d AEF bez RJ
Milos: Nie nemam s tým problém žiadný..
Mám motor z Feldy 1.9d AEF bez čerpadla a vstrekov a kedže to chcem do pracovného stroja tak zháňam ekvivalentnú náhradu za to pôvodne čerpadlo.
Našiel by som aj Lucas do toho a aj vstreky ale nechcem ho tam dávať práve kvoli potrebe RJ, čidel a inej bižutérie okolo.
Mám motor z Feldy 1.9d AEF bez čerpadla a vstrekov a kedže to chcem do pracovného stroja tak zháňam ekvivalentnú náhradu za to pôvodne čerpadlo.
Našiel by som aj Lucas do toho a aj vstreky ale nechcem ho tam dávať práve kvoli potrebe RJ, čidel a inej bižutérie okolo.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Motor Felícia 1.9d AEF bez RJ
ke mně přistál golf III td, zadřel se motor, tak jsem si vzal turbo a čerpadlo, pak jsem narazil jen na problém držák čerpadla nepasoval, a pak ještě trubky on ten lukas to má o 90 stupnů posunuté, trubky, vstřiky, čerpadlo držák, na časování hodinky,19olo88 píše: ↑26 kvě 2022, 15:54 Milos: Nie nemam s tým problém žiadný..
Mám motor z Feldy 1.9d AEF bez čerpadla a vstrekov a kedže to chcem do pracovného stroja tak zháňam ekvivalentnú náhradu za to pôvodne čerpadlo.
Našiel by som aj Lucas do toho a aj vstreky ale nechcem ho tam dávať práve kvoli potrebe RJ, čidel a inej bižutérie okolo.