Alfa Romeo 166 1999 teče olej mezi motorem a převodovkou

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Alfa Romeo 166 1999 teče olej mezi motorem a převodovkou

Příspěvek od oregan »

Ahoj neresil nekdo prosim na Alfe Romeo 166 2,0 benzin turbo v6 unik oleje mezi motorem a prevodovkou?
Auto uz bylo v 6 servisech a pokazde nekdo vymenil gufero na klice a nekolikrat to teklo mene a naposledy kdyz to nekdo delal tak to teklo docela dost.Nikdo nedokaze tento unik odstranit.
Jde u tohoto motoeu vyndat jen prevodovka a nebo musi motor s prevodovkou ven?
Nevite kudy by to mohlo tect pres gufero kliky? Ja jsem vzdy gufero vymenil a byl klid , u tohoto motoru to nikdo nemuze unik odstranit. Mam dilema jestli do teto opravy vubec jit.Poradil by mi nekdo zda je v tom nejaky figl ze tam nekdo dava blbe gufero a nebo se tam tesni jeste neco jineho nez gufero mezi motorem a prevodovkou? Dekuji
Majitel vozi pod autem panvicku :-D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 17329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Alfa Romeo 166 1999 teče olej mezi motorem a převodovkou

Příspěvek od roman1648 »

Já to řešil jednou na benzínovým Fiatu Marea, mělo to prostě už najeto tolik že byla v klice vydřená drážka, několikrát výměna gufera s tím že to někdy teklo více,někdy méně podle toho v jaké poloze gufero skončilo, tehdy to ještě mělo cenu protože to bylo auto v ceně řekněme 250tis. tak se vyndala klika a nechala se opravit, tehdy udělali nástřik a obrousili na požadovaný rozměr,od té doby byl klid.
Pokud už to řešilo 6 mechaniků před tebou a žádnému se to nepovedlo, nedělal bych si iluze že ty to výměnou gufera vyřešíš,nic ve zlém samozřejmě
Alfu jsem dělal asi dvakrát v životě jako spojku a pokaždý to byl celkem oser, tak si to pořádně naceň ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 19965
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Alfa Romeo 166 1999 teče olej mezi motorem a převodovkou

Příspěvek od jericho-3 »

Vyndat převodovka jde stejně jako u 156 a je to jak to píše Roman , pokud tam je drážka a gufero jako celek jde namontovat ztuha, je třeba buď to udělat na prasáka a pružinku gufera zkrátit, aby táhla i v drážce, popřípadě je lepší zkusit sehnat gufero, které má menší nebo větší vysunutí břitu gufera. Ale je to podivná záhada, dělal jsem i s dost km a měnil jsem jej v podstatě preventivně..Tenhle motor měla už AR 164 a ten problém tam nebyl...Je trochu divné, že 6 servisů mělo tupé mechaniky, Nevěřím, šikovní vždy převažují, jinak by tohle nemohli dělat.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Alfa romeo“