Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mám pocit, že už jsem to řešil, skákaly tam taky takový nesmyslný hodnoty a bylo to čidlem, samozřejmě nejlepší by to bylo dát na oscloskop, nepíšeš co je to za auto, ještě by mohl být problém s vačkovým kolem, jsou dva typy, ale to myslím, že blbě startuje a hlavně by se asi tak neměnily ty hodnoty
ROMIK
Aktivista
Příspěvky: 1061
Registrován: 23 led 2006, 19:05

Příspěvek od ROMIK »

Huml píše:mám pocit, že už jsem to řešil, skákaly tam taky takový nesmyslný hodnoty a bylo to čidlem, samozřejmě nejlepší by to bylo dát na oscloskop, nepíšeš co je to za auto, ještě by mohl být problém s vačkovým kolem, jsou dva typy, ale to myslím, že blbě startuje a hlavně by se asi tak neměnily ty hodnoty
OII BXE,no ono ta hodnota se skoro nemění,sem tam skočí menší cca 45 taky nesmysl.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

BXE má mít na vačkovým kole dlouhý zuby pro snímání polohy...jen jeden krátkej. 1,9 BLS, BXE 77kw 2,0 BMM, BMP 103kw pevný kolo.

Zbytek 1,9 má na kole všechny zuby krátký a vulkanizovaný kolo.
***VAG,PSA,Renault***
xazy
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 13 zář 2015, 17:14

Příspěvek od xazy »

Zdar,

borci sorry, ale ja to nemuzu nikde najit. 1,9 tdi pd 77 kw BKC - jakou to ma edc? 15 nebo 16? Skrz doladeni rozvodu na vacce... Jestli 16, tak je to marny, vim... Diky.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

EDC16
KoCZ1
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 03 zář 2010, 14:05
Bydliště: Velehrad

Vysoká spotřeba

Příspěvek od KoCZ1 »

Zdravím, diskuze o rozvodech přečteny, motor BLS najeto: 350000km, před výmněnou vačky spotřeba dlouhodobá 5,5, po výmněně spotřeba 7,0, rozvody byli na 4,4, dali se na 0 a spotřeba 8,5, má smysl zkoušet ještě třeba -2? Rozvody mají 85000km a 5 let...Děkuji, všechno ostatní jede jak má.
Škoda Octavia II FL 2009 1.9TDi 77kw-BLS-DSG
VW Touran 1.9TDi 74kw
VW Golf mk5 2.0TDi
VW Golf Mk3 GTD Movie
KoCZ1
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 03 zář 2010, 14:05
Bydliště: Velehrad

Vysoká spotřeba

Příspěvek od KoCZ1 »

Zdravím, diskuze o rozvodech přečteny, motor BLS najeto: 350000km, před výmněnou vačky spotřeba dlouhodobá 5,5, po výmněně spotřeba 7,0, rozvody byli na 4,4, dali se na 0 a spotřeba 8,5, má smysl zkoušet ještě třeba -2? Rozvody mají 85000km a 5 let...Děkuji, všechno ostatní jede jak má.
Škoda Octavia II FL 2009 1.9TDi 77kw-BLS-DSG
VW Touran 1.9TDi 74kw
VW Golf mk5 2.0TDi
VW Golf Mk3 GTD Movie
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

U BLS se to dela na pripravky a nedava se to na 0. Prevazne je to kolem - 2.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

ked boli na 4.4 tak ich daj na 4
ovesnyvk
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 25 led 2013, 13:25

Příspěvek od ovesnyvk »

ahoj, tak se nám včera povedly dostat rozvody na vw touareg 2,5 128kw 5 válec na hodnotu po zahřátí 0,98 stupně,ale doba vstřikování, odchylka je všude - 18, -36 atd. Takže Bud ještě jednou to rozebrat a přiblížit se k nule a nebo seřídit vstřikovače ? popřípadě má vliv jen posunutí vačky zpět/ dopředu na stupně synchronizace a na odchylku těch vstřikovačů ? Díky Ono je to docela mazec to udělat.
Alu kola | Elektrony pro vaše auto :)
pejvlis12
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 02 čer 2022, 23:31

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od pejvlis12 »

Ahoj, Čau, přicházím na vás s otázkou, mám Passata B6 BMP 2.0tdi 103kw DPF, měnil jsem rozvody a chtěl bych se zeptat, po výměně rozvodu jsem auto napíchl na VAG a koukal na nastavení rozvodu (s běžícím motorem) při studeném startu mi VAG ukazuje v měřených hodnotách na kanále 4 a 4 poli synchronizaci vačky která je 0, spotřeba na volnoběh je 0,4l-0,5l, ale když se auto zahřeje, napíchnu auto znova na VAG a podívám se na měřené hodnoty na kanále 4 tak ve 4 poli mi naskočí -6,8 což je špatně když rozmezí správné synchronizace vačky je -6 až 6, spotřebu mám stále stejnou 0,4l-0,5l. Hledal jsem skoro všude kde jsem dokázal a na nic jsem nepřišel, vás zkušenějších bych se chtěl zeptat na jedno, mám se pokoušet o synchronizaci vačky a dostat se na hodnotu 0 nebo alespoň na 0,5? Děkuji mnohokrát za odpověď. Ať to jezdí! :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od Tomas.cz »

A ty rozvody byly dělané na přípravky, tedy aretace kliky hřebínkem a vačka na kolík?
pejvlis12
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 02 čer 2022, 23:31

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od pejvlis12 »

Kolo vačky bylo zaaretované, ale kolo kliky nebylo, mohlo by to být tím?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od Tomas.cz »

Určitě bych aretoval oboje.
pejvlis12
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 02 čer 2022, 23:31

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od pejvlis12 »

Dnes jsem raději zkontroloval zdali při zaaretované vačce sedí značky na klice a na přípravku a sedí krásně… hodnota natočení v kanále 4 v umístění MOTOR je 0.0 ale přijde mi to nějaké líné, netáhne tak jako předtím, tímto jsem vyloučil špatně nasazeny rozvodový řemen, ale jelikož mám hodnotu natočení 0.0 tak už nevím proč netáhne tak jako dříve, za každý nápad budu rád díky
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“