Ahoj, na T5 2012 2.0 tdi CR řeším zapeklitý problém, vždy při přidání a následném ubrání plynu mi klesne referenční napětí z 5V skokově a krátkodobě na nějakých 2-3V, trvá to vždy ani né vteřinu a jenom při deceleraci a navíc ještě jenom u studeného motoru. Co jsem rozmotal kus kabeláže tak žádné problém nenalezen. Když hýbu s kabeláží, tak taky žádný problém, napětí drží stále 5V. Ve vagu se objeví jediná chyba a sice že referenční napětí na větvi B je vysoké .
Dělá to i na jiné ŘJ. Nesetkal se s tím už někdo?
pokles referenčního napětí ve větvi B
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pokles referenčního napětí ve větvi B
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: pokles referenčního napětí ve větvi B
Tak v prvom rade asi pozrieť schému čo všetko je zavesené na tej 5V referencii, takisto overiť kostru či nejakým spôsobom nepláva a neovplyvňuje meranie.
Re: pokles referenčního napětí ve větvi B
Díky za reakci, věc je trochu složitější. Vysvětlím, auto původně přijelo v nouzi, na větvi B bylo cca 2V a bylo vadné vše, co na té větvi je, vyjma pedálu plynu a snímače na klice. Tedy škrtící klpaka, EGR, snímač talku stlačeného vzduchu, snímač tlaku v liště a snímač polohy bandasky na turbu. Tohle všechno bylo vadné. Po výměně auto jezdilo cca 30 km a pak zase v nouzi chyba snímače na klice. Dal se nový a a dělá to jak uvedeno v prním příspěvku. Divné je, že na té referenční větvi je po otočení klíčků stabilních 5V, stačí ale nastartovat a buď hned nebo po chvilce tam skočí chyba: "4124-snímač referenčního napětí B P0651 - signál vysoký". Když za běhu chybu chci smazat, vidím na měřáku, jak při potvrzování smazání chyby skočí krátkodobě napětí pod 5V a chyba je hned zpět. Nechápu tu hlášku "signál vysoký"? (jaká hodonota je jako vysoká? Napětí? To by ale mělo být spíše nízké. Nebo odběr produ? Taky jsem se nikdy nesetkal s tím, že všechny snímače na té Béčkové větvi odešly. Vydedukoval jsem z toho, že tam muselo vlítnout vyšší napětí, což by odpovídalo i té hlášce o vysokém signálu, ale odkud to tam vlítlo/teda pořád jde? Kabeláž jsem zkontroloval, jednotku vyměnil. Napadá mě jedině z napájení vstřiku, je to tak krátký impuls, že by se mi na měřáku neukázal. Jsem z toho jelen.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: pokles referenčního napětí ve větvi B
A co pise rozsirena identifikace zavady?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Re: pokles referenčního napětí ve větvi B
Asi to mám vyřešené. Přepnul jsem diag do anglčtiny a hned se ta chyba jmenovala "open circuit". Šel jsem dál a našel vadný egr (byl úplně nový, najeto max 50Km). Když je motor egru bez napětí, tak je vše v pořádku, jakmile jednotka pošle š´távu do motorku egru, tak je tam zkrat.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: pokles referenčního napětí ve větvi B
Jen aby to nebylo kvůli nějaké té napěťové špičce...
Oct asv 2000, DieselPower
Re: pokles referenčního napětí ve větvi B
Taky se obávám, proto jsem prošel kabeláž a dal jinou ŘJ. Tak uvidíme.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec