Zdravim.
Mam tu B5 2005 s motorom AVF.
Motor sa klepe na voľnobeh ako ratlík, okamžitá spotreba je niekde na 0,2l/h, synchronizácia ( motor cca 70st - viac nejde, asi vadný termostat ) je na 0,6-1,1. Rj bez závad. Ked ťuknem do plynového pedálu tak sa motor skludní. Hodnoty vstrekov niekde okolo 1 ( +/- ). V otáčkach sa správa normálne. Po čom ísť?
Vďaka
Passat B5 2005 tdi pd AVF - trhanie motorom
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2012, 23:24
- Bydliště: Hlohovec, SK
Odpovědi: 0
Passat B5 2005 tdi pd AVF - trhanie motorom
Naposledy upravil(a) šulda dne 12 črc 2022, 19:10, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Re: Passat B5 2005 tdi pd AVF - trhanie motorom
Zkus posunout synchronizaci tak, aby byla spotřeba na volnoběh 0,6 až 0,8 l/h.
S2 CFGB DSG
Re: Passat B5 2005 tdi pd AVF - trhanie motorom
Jednotka je porad v tolelerancnich hodnotach.
Ale jak rika kolega, naklepej vackovy kolo do volnobezne
spotreby cca 0.6 L. (bez pustene klimy)
Pokud nepujde, tak udelat rozvody.
Ale jak rika kolega, naklepej vackovy kolo do volnobezne
spotreby cca 0.6 L. (bez pustene klimy)
Pokud nepujde, tak udelat rozvody.