Passat B5 2005 tdi pd AVF - trhanie motorom

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Passat B5 2005 tdi pd AVF - trhanie motorom

Příspěvek od 19olo88 »

Zdravim.
Mam tu B5 2005 s motorom AVF.
Motor sa klepe na voľnobeh ako ratlík, okamžitá spotreba je niekde na 0,2l/h, synchronizácia ( motor cca 70st - viac nejde, asi vadný termostat ) je na 0,6-1,1. Rj bez závad. Ked ťuknem do plynového pedálu tak sa motor skludní. Hodnoty vstrekov niekde okolo 1 ( +/- ). V otáčkach sa správa normálne. Po čom ísť?
Vďaka
Naposledy upravil(a) šulda dne 12 črc 2022, 19:10, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Re: Passat B5 2005 tdi pd AVF - trhanie motorom

Příspěvek od pavlin2 »

Zkus posunout synchronizaci tak, aby byla spotřeba na volnoběh 0,6 až 0,8 l/h.
S2 CFGB DSG
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Re: Passat B5 2005 tdi pd AVF - trhanie motorom

Příspěvek od anydraj »

Jednotka je porad v tolelerancnich hodnotach.
Ale jak rika kolega, naklepej vackovy kolo do volnobezne
spotreby cca 0.6 L. (bez pustene klimy)
Pokud nepujde, tak udelat rozvody.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“