néééé to fakt ne, fábia I HTP skurvil jsem motor

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: néééé to fakt ne, fábia I HTP skurvil jsem motor

Příspěvek od martinsidlo »

Maximálně rukou protočit motor přes řemenici a nebo jako u žigulíku klikou. Ale ne tam,kde jsou šponováky tlakem oleje.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: néééé to fakt ne, fábia I HTP skurvil jsem motor

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše: 05 srp 2022, 06:53 Startovat motor bez oleje, tak to je fakt jinej level (LOL) , to by vola nenapadlo...


ale napadlo

v červenci felda BMM, žárovka a zadní závěs výfuku KO
najedu na zvedák a svítí konva :o vyšroubuju výpustný šroub a nic, ani kapka, nový filtr, 4l oleje a ptám se borca jestli je to normální když svítí mazání a on stím jezdí (wallbash)

odpověd: motor ale velice dobře startuje, otočím klíčkem a hned chytne :roll:

ted ve středu přijel že je motor KO že vaří, upadl jen konektor na termospínači na chladiči

dnes opel astra r,v,2011 CNG, bliká furt nějaká kontrolka a smrad, motor přehřátý, tlaková zátka povolená stopa po chladící kapalině žádná, motor brutálně přehřátý a žádná pára, :?

cca 5 l chladící kapaliny a asi vše OK ujeto 20 km ;)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“