A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fdr
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 06 čer 2022, 17:56

A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od Fdr »

Dobrý den, vím že se to tu řeší asi často, mohl by i mně někdo chytrej na základě logu poradit, co by mohlo bejt špatně? Jedná se o A4 1,9TDI PD BKE. Turbo je po repasu, následně regulace rozladěná mnou, potom opět vyndáno a regulace vč. dorazu nastavena odborníkem. Chová se to pořád stejně, nedostatečný plnící tlak ať jsem to rozšteloval na jakoukoliv stranu a zabere až mezi 2000-3000 ot.+někdy nouzák okolo 2100 ot. Dík
https://drive.google.com/file/d/1Sc_G2C ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1_5rT3E ... sp=sharing
Naposledy upravil(a) šulda dne 21 črc 2022, 01:46, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1142
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Re: pozdní nástup turba

Příspěvek od prka »

Špatná váha vzduchu. V nižších ot. "dává málo" i když skutečné množství vzduchu, které nasává motor, je určitě vyšší. ŘJ nařídí vstřikovat pouze takové množství paliva, které odpovídá množství vzduchu naměřené váhou. Směs je proto chudá a motor je líný.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Fdr
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 06 čer 2022, 17:56

Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od Fdr »

Po výměně váhy vzduchu a pro jistotu i ventilu N75 bez zlepšení. Ještě nějaký tip?
https://drive.google.com/file/d/1el4IHq ... p=drivesdk
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od roman1648 »

Další téma který v první větě uvádí "turbo je po repasu".....
Před repasem to tahalo normálně, po super repasu už ne, kurva čím to asi bude, vyměním pro jistotu půl auta abych skončil zpátky u turba :roll:
Fdr
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 06 čer 2022, 17:56

Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od Fdr »

Na motoru se dělalo víc věcí, který mohly ovlivnit jeho chod. Proto jsem přiložil log, aby mi případně někdo, kdo tomu rozumí, poradil, na co se zaměřit.
Fdr
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 06 čer 2022, 17:56

Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od Fdr »

Problém tedy nakonec skutečně způsobovalo špatné repasované turbo.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od roman1648 »

Bohužel nejsi první ani poslední, my se s tím taky natrápili celkem dost, každej druhej repas netahal odspodu, některý pak padaly do nouzáku apod. a to byly repasy z firem který se ohánějí tím jak to testují na zkušebních stolicích , tak nevím co kdo dělá špatně...
Ani nejde o to že ti reklamaci uznají, ale když to máš znovu tahat ven,čekat,zákazníka za hrbem...je to prostě na prd
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše: 10 srp 2022, 07:26 Bohužel

zkus turbo prušánky, je tam velká snaha odvádět stoprocentní práci, na opravu turba mám sto výmluv, ve spolupráci turbo prušánky nebyl nikdy problém, registrovaní mají i zajímavé ceny,
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od favo »

Je zvláštní že všichni co potřebují poradit se špatně zrepasovaný turbem vědí kam se obrátit, ale ani ve snu je nenapadne sem vlézt, aby si o daném problému něco zjistili dřív než v tom utopí svoje prachy.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od roman1648 »

Prušánky jsou cajk, tam vozíme i z práce a nikdy nebyl problém,
Už se budu opakovat ale kdo se s tím ještě nevydrbal,jde vyloženě po ceně, rozsvítíš bazoš a seženeš super "repas" za 5000, pak další měsíc řešíž že auto jede nejede co se mohlo stát a skončíš stejně zpátky u turba
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od slovacek.milos »

favo píše: 11 srp 2022, 06:50 Je zvláštní že všichni co


dáš repas, trubku, nový oil, a za půl roku vycestuje z motoru bordel a turbo KO, majitel místo sevisu long jen doléval obyč olej,

jinak majitel mgr, mba, :roll: a nastane peklo,

skoro devět litrů v prdeli, no a za půl roku ještě anonym na hospodářskou kriminálku, nafouknuté výmysly aby mě vyšetřovali, tak jsem ještě musel docházet na tu hospodářskou a poslouchat blbce, bu bu bu (LOL)

tak turba už nemusím, běžte tam kde zaplatíte třikrát větší ranec jak u mě, známý co má kousek servis ten vzal jednou 15 litrů v šuplíku a hodil je po zákazníkovi, turba taktéž vyškrtl z jídelníčku ;)
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Bydliště: Prievidza

Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba

Příspěvek od tatko Tom »

"pozdní nástup turba" - na inej motorizácii (1,9JDT) mi Turbo zaberalo nad 2000 otáčok, pod nimi to bolo neskutočne lenivé. Mám(e) ďaľšie dve 1,9JTD, tak ma to sakra sralo.
Nepadalo to do núdzáku, nehlásilo to chyby - len to proste šlo na hovno.
Po výmene za repas (zdá sa že celkom solídny) je to úplne iné auto.
Ťahá to od voľnobehu (podone, ako ako tie ďaľšie dve).
Prv ma mechanik, desaťročia zameraný najmä na zhodnú značku - aj iný majiteľ...presviedčal, že nemôžem očakávať od variabilného turba to, čo robí obtokové, no on ten rozdiel nie je moc veľký.
Môj názor - ak to ide na hovno - je na hovno turbo a aj/alebo solenoidný ventil (overboost).
Tiež som sa mračil, prečo náš automechanik trval aj na výmene toho solenoidu (za 95 eur - značkový, nie pajchel) no teraz viem - záťah sa neskutočne zvýšil a ku tomu klesla spotreba.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“