A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
Dobrý den, vím že se to tu řeší asi často, mohl by i mně někdo chytrej na základě logu poradit, co by mohlo bejt špatně? Jedná se o A4 1,9TDI PD BKE. Turbo je po repasu, následně regulace rozladěná mnou, potom opět vyndáno a regulace vč. dorazu nastavena odborníkem. Chová se to pořád stejně, nedostatečný plnící tlak ať jsem to rozšteloval na jakoukoliv stranu a zabere až mezi 2000-3000 ot.+někdy nouzák okolo 2100 ot. Dík
https://drive.google.com/file/d/1Sc_G2C ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1_5rT3E ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Sc_G2C ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1_5rT3E ... sp=sharing
Naposledy upravil(a) šulda dne 21 črc 2022, 01:46, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Re: pozdní nástup turba
Špatná váha vzduchu. V nižších ot. "dává málo" i když skutečné množství vzduchu, které nasává motor, je určitě vyšší. ŘJ nařídí vstřikovat pouze takové množství paliva, které odpovídá množství vzduchu naměřené váhou. Směs je proto chudá a motor je líný.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
Po výměně váhy vzduchu a pro jistotu i ventilu N75 bez zlepšení. Ještě nějaký tip?
https://drive.google.com/file/d/1el4IHq ... p=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1el4IHq ... p=drivesdk
Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
Další téma který v první větě uvádí "turbo je po repasu".....
Před repasem to tahalo normálně, po super repasu už ne, kurva čím to asi bude, vyměním pro jistotu půl auta abych skončil zpátky u turba
Před repasem to tahalo normálně, po super repasu už ne, kurva čím to asi bude, vyměním pro jistotu půl auta abych skončil zpátky u turba
Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
Na motoru se dělalo víc věcí, který mohly ovlivnit jeho chod. Proto jsem přiložil log, aby mi případně někdo, kdo tomu rozumí, poradil, na co se zaměřit.
Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
Problém tedy nakonec skutečně způsobovalo špatné repasované turbo.
Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
Bohužel nejsi první ani poslední, my se s tím taky natrápili celkem dost, každej druhej repas netahal odspodu, některý pak padaly do nouzáku apod. a to byly repasy z firem který se ohánějí tím jak to testují na zkušebních stolicích , tak nevím co kdo dělá špatně...
Ani nejde o to že ti reklamaci uznají, ale když to máš znovu tahat ven,čekat,zákazníka za hrbem...je to prostě na prd
Ani nejde o to že ti reklamaci uznají, ale když to máš znovu tahat ven,čekat,zákazníka za hrbem...je to prostě na prd
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
Je zvláštní že všichni co potřebují poradit se špatně zrepasovaný turbem vědí kam se obrátit, ale ani ve snu je nenapadne sem vlézt, aby si o daném problému něco zjistili dřív než v tom utopí svoje prachy.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
Prušánky jsou cajk, tam vozíme i z práce a nikdy nebyl problém,
Už se budu opakovat ale kdo se s tím ještě nevydrbal,jde vyloženě po ceně, rozsvítíš bazoš a seženeš super "repas" za 5000, pak další měsíc řešíž že auto jede nejede co se mohlo stát a skončíš stejně zpátky u turba
Už se budu opakovat ale kdo se s tím ještě nevydrbal,jde vyloženě po ceně, rozsvítíš bazoš a seženeš super "repas" za 5000, pak další měsíc řešíž že auto jede nejede co se mohlo stát a skončíš stejně zpátky u turba
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
favo píše: ↑11 srp 2022, 06:50 Je zvláštní že všichni co
dáš repas, trubku, nový oil, a za půl roku vycestuje z motoru bordel a turbo KO, majitel místo sevisu long jen doléval obyč olej,
jinak majitel mgr, mba, a nastane peklo,
skoro devět litrů v prdeli, no a za půl roku ještě anonym na hospodářskou kriminálku, nafouknuté výmysly aby mě vyšetřovali, tak jsem ještě musel docházet na tu hospodářskou a poslouchat blbce, bu bu bu
tak turba už nemusím, běžte tam kde zaplatíte třikrát větší ranec jak u mě, známý co má kousek servis ten vzal jednou 15 litrů v šuplíku a hodil je po zákazníkovi, turba taktéž vyškrtl z jídelníčku
Re: A4 1,9TDI PD BKE pozdní nástup turba
"pozdní nástup turba" - na inej motorizácii (1,9JDT) mi Turbo zaberalo nad 2000 otáčok, pod nimi to bolo neskutočne lenivé. Mám(e) ďaľšie dve 1,9JTD, tak ma to sakra sralo.
Nepadalo to do núdzáku, nehlásilo to chyby - len to proste šlo na hovno.
Po výmene za repas (zdá sa že celkom solídny) je to úplne iné auto.
Ťahá to od voľnobehu (podone, ako ako tie ďaľšie dve).
Prv ma mechanik, desaťročia zameraný najmä na zhodnú značku - aj iný majiteľ...presviedčal, že nemôžem očakávať od variabilného turba to, čo robí obtokové, no on ten rozdiel nie je moc veľký.
Môj názor - ak to ide na hovno - je na hovno turbo a aj/alebo solenoidný ventil (overboost).
Tiež som sa mračil, prečo náš automechanik trval aj na výmene toho solenoidu (za 95 eur - značkový, nie pajchel) no teraz viem - záťah sa neskutočne zvýšil a ku tomu klesla spotreba.
Nepadalo to do núdzáku, nehlásilo to chyby - len to proste šlo na hovno.
Po výmene za repas (zdá sa že celkom solídny) je to úplne iné auto.
Ťahá to od voľnobehu (podone, ako ako tie ďaľšie dve).
Prv ma mechanik, desaťročia zameraný najmä na zhodnú značku - aj iný majiteľ...presviedčal, že nemôžem očakávať od variabilného turba to, čo robí obtokové, no on ten rozdiel nie je moc veľký.
Môj názor - ak to ide na hovno - je na hovno turbo a aj/alebo solenoidný ventil (overboost).
Tiež som sa mračil, prečo náš automechanik trval aj na výmene toho solenoidu (za 95 eur - značkový, nie pajchel) no teraz viem - záťah sa neskutočne zvýšil a ku tomu klesla spotreba.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond