Není to MB ale Jeep 3.0CRDi rok 2013 ale motor je MB - V6
Trpí to na něco jako praskání hlav,bloků apod? Pouštět se do toho vůbec? Předpokládám klasická úskalí že nepůjdou ven vstřiky apod. Vím jen že to dost tlakuje do vody,víc informací nemám, jestli ho rovnou připravit na hlavy nebo třeba začít výměníkem který je zamotaný v tom V-motoru...?
díky za zkušenosti
3.0CDi tlakuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 3.0CDi tlakuje
neni to už ten ital motor? no to je fuk,to by mělo držet,ve sprinteru to dá hafo km,blok i hlavy.Nemožný to neni,ale spíš bych tipnul tesneni pod hlavou,egr je tam taky nějak přes vodu a sání s vodou do hlavy je dohromady a na jednom těsnění,tak aby to nešlo i tudy. A výměník pod sáním je voda-olej tudíž by byl olej ve vodě ne jen tlak. Ale tekával z pod něj a zpod turba alej,tak jdyž bude sání venku,bych udělal i tohle. Páč to sání je hroznej voser resp ten výměnik,ale sání je většina práce. Jen teda beru ty první v6,nevim,jestli ta 13 to už nemá trochu jinak. vstřiky by jít mohly,samo ohřát motor,pak nechat radši seřidit,páč bez kladiva asi nepudou. No,za málo to nebude,jen na výměnu toho tesněni na výmeníku je norma cca 18 hodin.
Re: 3.0CDi tlakuje
Jo ten výměník vím, dělali jsme jeden MB nějaký novější E-klasse s tímto motorem a bylo to fakt voser strašnej,celý den rozdělávání...