Audi S6 c7 4.0 tfsi 309 kw

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33

Audi S6 c7 4.0 tfsi 309 kw

Příspěvek od Superb2.5TDI »

Ahojte mám otázocku som čerstvým majiteľom audi s6 c7 4.0 tfsi 309 kw najazdené 216 000 km olej 5w30 chcem sa opýtať keď naštartujem studený motor tak cítim jemné trhanie motora na Neutrále... po prvom pridaní plynu alebo zohriatí je to ok... diagnostika bez závad. Čo to môže spôsobovať?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Audi S6 c7 4.0 tfsi 309 kw

Příspěvek od martinsidlo »

No,nejde to plynule. Nehledej mouchy,když tomu nerozumíš a jezdi.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Audi S6 c7 4.0 tfsi 309 kw

Příspěvek od roman1648 »

Diagnostika bez závad, to je hlavní :D
Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33

Re: Audi S6 c7 4.0 tfsi 309 kw

Příspěvek od Superb2.5TDI »

Tak preto som napísal ze diagnostika bez závad lebo hned prvý koment by bol nemáme veštecku guľu treba diagnostiku ! ... a že neide plynule .. ja by som to rád dál na správnu mieru... a predpokladám že to nieje vlastnosť toho motora ... tak som sa radšej opýtal skúsenejších " ako sa hovorí za opýtanie nebijú " ale tú asi áno :lol2: :mrgreen:
Naposledy upravil(a) Superb2.5TDI dne 20 zář 2022, 08:55, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Audi S6 c7 4.0 tfsi 309 kw

Příspěvek od roman1648 »

Diagnostika není jen o vyčtení závad, pokud tam žádné nejsou, je třeba se ponořit do měřených hodnot a vysledovat co se tomu nelíbí. Tohle jsou dost složitý motory ( aspoň z mého pohledu ) a koupit to s tímto nájezdem já osobně bych se bál,ale třeba to bude v pohodě..
Udělal bych nějaký základní měření,synchronizace,tlaky válců,omrknout jak vypadají svíčky atd, pak se uvidí
Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33

Re: Audi S6 c7 4.0 tfsi 309 kw

Příspěvek od Superb2.5TDI »

Dík zistím a dám vedieť... a ešte otázočku mám ohľadom oleja ... veľa ľudí vraví asi z osobných skúsenosti že 5w30 aj keď je predpísaný pre tento motor že po zahriatí je to voda.... a preto aj to neskor robí zlobu čo sa týka napínakov že je ich počuť pri štarte 🤔
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Audi S6 c7 4.0 tfsi 309 kw

Příspěvek od roman1648 »

S tím bych asi úplně neexperimentoval, prostě to co tam má být podle patřičné normy, uvádí že tam může být 5W-30 i 5W-40 pokud se ti to zdá hlučnější,klidně bych dal 5W-40
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi S6 c7 4.0 tfsi 309 kw

Příspěvek od chucky »

Sledovat výpadky zapalování. Nejspíš horší vstřik nebo svíčka/cívka.
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“