Golf III AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pythigor
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 14 zář 2022, 16:53

Golf III AFN

Příspěvek od Pythigor »

Ahoj, mam golfa trojku, AFN.
Jednoho krásnýho dne mi při jízdě cuknul a přestal jet :cry:
Občas jezdí tak na 2/3 výkonu, ale stává se, že při startu vytocí do 2000 a nejede vůbec, na rovince se to dá přežít ale do kopců, to je něco... Domu z práce místo 5min jezdim 20, jen protože se nedostanu na dvojce přes 2000ot.
Nevíte někdo, čím by to mohlo být?
Turbo je po repasu v únoru 2022, podtlakové hadičky dělány ve stejnou dobu, IC je taky novej, potrubí těsní, hadička v jednotce taky vyměněná.

Má 450tkm, tak už je možná po něm skoro, ale to by nedávalo smysl u tohohle auta :shock:

Diagnostika samozřejmě nic neukazuje jen tak mimochodem

Startuje špatně za tepla, ale to jsem vždycky házel na slabej startér, protože to začlo až po výměně startéru.
Naposledy upravil(a) šulda dne 25 zář 2022, 08:30, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Re: Golf nejede, kolikrát vůbec

Příspěvek od leguan »

jakej je předvstřik ?
Passat CC 2.0 tdi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Golf III AFN

Příspěvek od roman1648 »

Kontrola spodního rozvodovýho kola
Čerpadlo
Hydrauliky jestli nejsou projetý s těma km
Pak se uvidí
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Re: Golf III AFN

Příspěvek od Marek77 »

AFN patří do kategorie nesmrtelných motorů. 450 tisíc km je pro něho stav těsně po pubertě. Synchronizace rozvodů, předvstřik, funkčnost regulace předvstřiku, hadice, váha. Tím bych začal.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1142
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Re: Golf III AFN

Příspěvek od prka »

Také se podívej diagnostikou na "plynový pedál". Jeho "potenciometr" někdy zazlobí. V bloku měřených hodnot č. 2 by Ti mělo při pomalém sešlapování pedálu ukazovat plynulé zvyšování procent od 0 až po 100%.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Golf III AFN

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše Roman a další, šel bych po řemenici. Kdysi za mnou přišel soused , že chce opravit motor- také u G 3 , byl to takový všeuměl a povídá, hele co mám v kufru a ona to byla řemenice, která ulítla i s kusem kliky..Byl to už starý rezavý vrak, ale začíná to tím, co popsal majitel./ Ale přeji mu aby to tím nebylo/.Buď to blbě chytá, a je vidět že řemenice hází nebo se mění i kouře z výfuku. Je trochu ostuda, že se výrobce nepoučil už z motorů 1,6 TD , kde to byl problém, a je zajímavé, že jejich první diesel 1.5 D v Golfu l v začátcích výroby měl normálně klasiku, klínek s drážkou v řemenici..Jo, mnohé" inovace" které mnozí považují za pokrok jsou v realitě průser..A když jsem toto "uložení" v podstatě tlakového spoje zjistil i u 6 válcového dieselu u náklaďáku LT , což byl motor 1,6 s přidanými 2 válci, musel jsem si poopravit mínění o koncernu..Protože tam dokonce měla řemenice velký "setrvačník" a ta ubohá hnací holka ještě tahala další přidané "spotřebiče" jako bylo velké servo a velký alternátor. Co jsem se s tím natrápil.. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Re: Golf III AFN

Příspěvek od toefuk »

ak vyskocia otacky na 2000 pri starte tak tam mas chybu solenoidu na cerpadle v pamati zavad..
pomoze len vymena ecu. na stastie pre teba ide immo na tychto starych ecu lahko prisposobit cez vcds
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“