Nastavení množství aditiv v DPF vs popílek?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Nastavení množství aditiv v DPF vs popílek?

Příspěvek od FandaTDI »

Zdravím,
popíšu situaci - auto s kontrolkou kvůli Eolysu, kterej se doplnil a vyresetoval, v měř.hodnotách dle tabulky menší množství usazených aditiv v DPF(nájezd něco přes 180tkm, uložených necelých 40 místo cca 60+ dle tabulky a přitom koncovka výfuku čistá a diferenční tlak ukázkovej) a přesto ještě chyba zanešenýho DPF(popílek 100% dle nájezdu), ale nezjistil jsem, jakým způsobem/jestli jde jen "upravit" zanešení popílkem řekněme na 80-90%, resp. jakej přesně vliv to(ta chyba, která paradoxně nerozsvítí žádnou kontrolku...) má na regenerace, který jsou povolený(a akt.nepožadovaná, průměr přes 600km...) a zkrátka, jestli to nějak řešit(a třeba tím tu životnost zjevně dobře fungujícího DPF prodloužit...ač to vypadá, že v týhle jednotce nelze "jen" snížit popílek, ale "jen" resetovat, což mu zas asi životnost neprodlouží...) nebo prostě počkat, až se to "ozve samo"... :?
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Nastavení množství aditiv v DPF vs popílek?

Příspěvek od roman1648 »

Co je to za auto ? Ale tohle bych asi neřešil
Posledně jsme dělali P5008 rok 2015, vyčistilo se DPF,doplnila aditiva,reset a odjezd, od té doby asi 3 měsíce bez problémů funguje, člověk si s těmi různými hodnotami a parametry nesmí tolik lámat hlavu.. :D
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Re: Nastavení množství aditiv v DPF vs popílek?

Příspěvek od FandaTDI »

Je to 308(EDC17C10) a majitel byl upozorněnej na tu chybu(P1445 - výklad i "množství aditiv usaz.v DPF", ale přitom v měř.h. je na 100% popílek a ani změna/přeprogramování množství aditiv na tu chybu nemá vliv - proč to ta jednotka vlastně umožňuje? :? ) a nechali jsme ho tak odjet. Jo máš asi pravdu, že si s tím asi zbytečně lámu hlavu, ale je trošku na prd, že docela často nejde hodnota popílku upravit, jen reset(podobně i po tom čištění, kdy to často není úplně ve stavu novýho DPF, takže kdyby se nastavilo zanesení třeba 10%, regenerovalo by to míň často a tím pádem dost pravděpodobně vydrželo delší dobu...), každopádně mě trošku zaskočilo, že si jednotka myslí(asi fakt jen na základě nájezdu), že je DPF plný popílku, přitom nerozsvítí ani kontrolku a regenerace jsou povolený... (crazy) a jak jsem psal, koncovka krásně čistá a dif.tlak na volnoběh 3mbar, 2tis.ot.na místě 15-20bmar a 2tis.ot. při ustálený rychlosti kolem 35mbar...
pašíkombi AFN B597
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“