Ahojte,mam tu niečo obdobne stilo jtd rok 2006 ....dlho toči teraz na jesen s teplotami okolo 5°C to chce mat dve baterky
V pamati zavad uložene chyby : Lambda sonda
-teplota paliva ( v meranich ukazuje stale - 40,00°C
-EGR
egr som vyhodil von dal na lab zdroj ani ho nehne to iste kjed je aute demontovany na stekri a pustim cez diag test egre. ,test prebehne egr mrtvy....zablendoval som ho na skušku, egr 100% off, rele žhavenia zopne na žhavky ide štava merane skušačku.. žhavky menene pred 2rokmi uýdajne na pohlad vypadaju ako nove tahat von sa mi ich nechce kedže zly pristup....tlak paliva pri štartovani ,mi vyleze na 420bar ..auto toči dlho dlho a nič ,zohriate chyta o dost lepšie...otazka znie kde najdem ten snimač teploty paliva stare JTD ho mali na prirube hlinikovej pal. filtra tu vsak neni už filter na mot.prepažke ale osamoteni jednoduchy plech filter a na nom neni nič iba indikator vody na spodu ..dakujem
Stilo JTD nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Stilo JTD nestartuje
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Stilo JTD nestartuje
Na tomto videu říká že ten senzor vody ve filtru zrovna měří i teplotu paliva
https://www.youtube.com/watch?v=0V9lyXn26ik
https://www.youtube.com/watch?v=0V9lyXn26ik
Re: Stilo JTD nestartuje
dakujem ti, to by ma vazne nenapadlo že to može byt dvoje meranie, presne ten isty filter mam aj ja ...čiže senzory budu tiey´ rovnako pracovat dvojmo...dikes
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Stilo JTD nestartuje
Tak oprava EGR znovusprovoznenie a oprava merania teploty nafty nepomohla(motor v DTC chybi -0-...ranny štart musi byt cez nabijačku inak to neroztoči , štartuje to od 10sekund+.....skukol som korekcie vstrekov (zahriate po 20min jazdy a volnobeh) čo vravite mohlo by to byt okaj nie? tlak v raily narasta rychlo pri štarte vždy cez 400Bar+realny ,,,asi vytahnem zajtra žhavky dam ich na baterku vyskušam a rovno zmeram tlaky.
- Přílohy
-
- 1670001117784.jpg (182.04 KiB) Zobrazeno 2992 x
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Stilo JTD nestartuje
Změřil bych nejdřív kompresi, poté zkontroloval rozvody a udělal mechanickou kontrolu vstřiků pomocí přepadové zkoušky..
nepropadat panice...
Re: Stilo JTD nestartuje
no jo komprese som nemeral...zly pristup k žhavičom....ale ten motor ked je zohriaty rozharabe dvojku pridanim plynu na suchu za jazdy čiže dake vyhoncovane sa mi to nezda..ale ano mechanicky stav motora je vždy zaklad skontrolovat vyskušam to zajtra namerat cez prud. kliešte a osc. tu kompesiu...prepadovi test by bol asi obstojny kedže naraste tlak v raily hned po sekunde štartovania na 420-450bar..keby štali vstreky tak by tolko nenabehlo hned pri prvej otočke kluky či sa mylim neviem len domienka .Ale dakuejm za ohlas...ked sa to vyreši napišem.
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Stilo JTD nestartuje
Hele, mě se těch 450bar zdá naopak až moc na start...
Teď jsme řešili Scudo s něčím podobným a v nádrži kaše,doslova,tlak při startu vyletěl na 500bar
Teď jsme řešili Scudo s něčím podobným a v nádrži kaše,doslova,tlak při startu vyletěl na 500bar
Re: Stilo JTD nestartuje
JJ 450 je dosť myslím že by to malo mať 300-320. Po zapnutí kľúčiku je 0 a vyleze na 3-4 bar ako natlačí čerpadlo? Inak pozor na snímač teploty na termostate, ten preventívne rovno vymeň stojí pár EUR, raz ma pekne vytrápil aj keď v meraných hodnotách teplota vyzerala viac menej OK. Ďalšia alternatíva vstreky môžu zle rozprašovať síce nepúšťajú do prepadu a tlak nabehne ale pri štarte dobre nerozprášia a je problém. Potom štartovacie otáčky/štartér, baterka/pokles napätia, ukostrenie motora... Ak máš osciloskop napichni si či neruší niečo snímač kľuky (indukčný) a či hneď začne ovládať vstreky. K tým kompresiám poznám x áut čo zle chytajú kvôli slabým tlakom ale po zohriati idú OK, no nemyslím že toto bude ten prípad ak to nemá xy km.