BMW E36 316i turbo@0,5bar
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW E36 316i turbo@0,5bar
dva roky stary project mojej E36ky, auto ešte stale jazdi motor ma za sebou niečo cez 10tis.km na 0,5bar . (budikova hodnota na tachu 411.xxx km či prave neviem ,robila sa len hlava a rozvod pred montažou fénu.
turbo Garrett T2 hybrid skladanka golf 3 TD/ Alfa 146. AR 0,48.
intercooler bmw E36 Tds.
blow chinas.
vedenie tlaku Turboworks.
vstreky 5X 150cc +externy reg.tlakuD1 spec. (3,8bar) skušali sa aj 317CC(OI,RS) do lišty s bmw.ale seriova RJ zalievala sviečky ako inak
Vyfuck :decat 2x absorbčny tlmič. stred turboworks a koniec 90mm VWsport.
seriovy okruh chladenia len visca demontovana a vymenena za poriadnu vrtulu S Vectra Dti.
https://www.youtube.com/watch?v=SDFM_IteoJE niečo pridam aj v pohybe ale taka 2,5ka fuknuta by ho dala alebo aj možno dobre odladeny 2,0
https://www.youtube.com/watch?v=RCVksqYZ-xo&t=11s niečo s vozenia saaa
takže pridam sem zase volaky vymysel po zime.. ( 1,6 na turbu ešte jazdi ) do coupe som sa rozhodol postavit trošku viac krutaku (samozrejme ak to vijde)
zaklad motor: M50B20 non vanos.( iron block) produkcia 1992
Ide o zvačšenie objemu pomocov vyšich zdvihov tzv. Stroker
kluka je použita s naftovej E39 525TDS 105kw
ojnice su použite tiež s naftovej verzie 525TDS
piesty 80mm naftove TDS museli sa odobrat o určity rozmer aby nešli nad rovinu bloku. pred odsustruženim mi vychadzal KP cca 11,5 ( pri použity turba ) som dal upravit piesty na hodnutu KP 9,3 .. ( počitane s použitym najvyšieho serioveho tesnenia
v skratke benzinovy motor 2,0 bude prestavany na 2,5 (2497cc) za pomoci udernej sady s naftaka. Počita sa s turbom TD04 13T a pretlaku 0,5bar za použitia standart ECU. Radost by som mal ak by som mal na kolach 200-220WHP
Tolko k Teme
zaklad motor: M50B20 non vanos.( iron block) produkcia 1992
Ide o zvačšenie objemu pomocov vyšich zdvihov tzv. Stroker
kluka je použita s naftovej E39 525TDS 105kw
ojnice su použite tiež s naftovej verzie 525TDS
piesty 80mm naftove TDS museli sa odobrat o určity rozmer aby nešli nad rovinu bloku. pred odsustruženim mi vychadzal KP cca 11,5 ( pri použity turba ) som dal upravit piesty na hodnutu KP 9,3 .. ( počitane s použitym najvyšieho serioveho tesnenia
v skratke benzinovy motor 2,0 bude prestavany na 2,5 (2497cc) za pomoci udernej sady s naftaka. Počita sa s turbom TD04 13T a pretlaku 0,5bar za použitia standart ECU. Radost by som mal ak by som mal na kolach 200-220WHP
Tolko k Teme
Klamal by som keby vravim že s mojej hlavy, začalo to na Youtube našiel som jedneho typka vo Finsku čo robil M40 4 valec na turbo ,už u prvej stavby mi poradil cez Facebook dost ..teraz som kupil 2,0 a vedel som že sa tie motory daju preskladat s dalšich 6valcovych motorov od E34/E36/E39 atd atd ....ale za benzinove holomotory od 2litra vyšie pytaju celkom dost ,,, tak som kupil holomotor s puknutuu hlavu za 20e naftovy 6val a začal patrat cel som použit len kluku ale ten typek ma kamarata čo jazdi drag race na takej zostave ako som urobil ja (teda vlastne podla neho)jericho-3 píše:To jsi kosík, takhle do toho jít, někde jsi to už viděl, nebo je to prototyp?
Inak len ked u E36siek motor su ojnice v dlžka 130mm,135,140,145 a kluky benzinove asi 3-4 zdvihmy a piestov tiež sakra vela vyšok od čapu po dno piesta čiže je toho mraky na kombinaciu . každopadne uvidime ako to pojde
Re: BMW E36 316i turbo@0,5bar
6valcovy stroker s naftovu kluku už jazdi
https://www.youtube.com/watch?v=fvypaDqCYeI&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=fvypaDqCYeI&t=3s
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo