Jinou hlavu nemusi, da se to opravit, napr.
Spise, co ho vyjde levneji.Bud jina hlava anebo oprava.
http://www.rho.cz/komplexni-opravy-hlav-motoru.html
Rozpadnuty hydrostel Octavia II 1,9 TDI PD 77kw s DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Rozpadnuty hydrostel Octavia II 1,9 TDI PD 77kw s DPF
1,9TDI PD77kw OII. čo vie takto scucnut filter ? oleje meneny pravidelne po 15tis km...vlani robena vačka,hydra,hlava.... prva vymena po roku a takto som našiel filter v hausingu :O
- Přílohy
-
- 319681160_2070134563180239_4610421801775571982_n.jpg (353.47 KiB) Zobrazeno 420 x
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Rozpadnuty hydrostel Octavia II 1,9 TDI PD 77kw s DPF
Značka filtru?
Re: Rozpadnuty hydrostel Octavia II 1,9 TDI PD 77kw s DPF
To som tiež uvažoval že to bude tym a nieje papier ako papier "značka" bola VASCO ...low preiss filtrom sa vyvarujem už asi ale bežne som daval Vika,profipower,Vasco filtre..nikdy som nemal vyhradenu zančku..jedine čo ma prekvapil bol Bosch filtrňer banka šrobovacia na L200vke 2013tke začal smoklit ako bol lisovani..dovtedy som nemal nikdy s filtrami problem ani po 3€ ani po 15€..len toto ma zarazilo....už asi budem bravat drahše značky renomovanych fi. ako Mann. UFI, atd.
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Rozpadnuty hydrostel Octavia II 1,9 TDI PD 77kw s DPF
Je to tak no, podívej se na cenové rozpětí filtrů, nejlevnější Kraft Auto. za 44,- korun asi ani fakt moc fungovat nemůže, snažím se taky dávat "normální" filtry UFi,Mann,Valeo,Purflux apod.
Re: Rozpadnuty hydrostel Octavia II 1,9 TDI PD 77kw s DPF
Já měl takto scuclý Mann, ufi Plecháč po 3tis km tekl pertlem tak že za autem zůstávala čára, palivák mahle tahal pertlem vzduch. To byl taky dobrý výjeb. Na OI, furt vzduch v hadičkách, měnilo se kde co, napojeno hadičkama z kanďáku za filtrem a před filtrem, jeden ventil na vratce, druhý, třetí, nakonec jsem ze zoufalství koupil ještě jeden nový filtr a byl klid. Udělal jsem si na soustruhu zátku místo ventilku, nafouknul vzduchem a až jsem ho dal nakonec nafouklý do kýbla s vodou bylo jasno... Takže brávám teď povětšinou Champion, nestojí svět, problémy nejsou. Ono když taky řekneš že palivák na Ducato stojí 2700, tak na tebe hledí jak na zloděje. Ten Champion stojí půlku a ještě pořád na něm něco je
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km