
vykon - dostacujici, zhruba jako dvoulitrova seriova nafta, ale s okamzitou reakci na pridani plynu, vmax 155km/h
dojezd - na 95% cest dostacujici, zima 170km leto 220km jako s elektroautem 140km zima 170km leto jako se spalovakem, da se s tim dojet i k mori, ale je to spis na dobrodruzstvi kde i cesta je cil
nabijeni - ac prilozena 10A palubni nabijecka cca 20 hodin
ac 16A nabijecka po oplu ampera cca 16 hodin ( nemereno )
ac 2x16A domaci walbox a ostatni nabijeni cca 4,5 hodiny
DC rychlonabijeni CCS do hodiny hotovy, ale je lepsi nabijet do 85% pak uz to moc neleze z 0 na 80% 40 minut - nabiji 40kw vic nepodporuje auto
spotreba - leto 10-15 kwh/100km zima 15-17 kwh/100km
naklady - zalezi na tom jak je clovek sikovnej a ochotnej spekulovat a cekat pri nabijeni

zavady - obcas se zasekne radio musi se vypnout a zapnout, jako kazdej koncern chutna to kunam, nastesti jen hadice vodniho chlazeni vykonovejch prvku, ale stejne...
[/b]klady - ticho, zadny vibrace, teplo do 2 minut, do 100km/h navykovy pruzny zrychleni, jezdi to za hubicku
zapory - musis se naucit naijet v dobe kdy auto nepotrebujes v podstate jako mobil, pokud nema kouli nedas ji tam a koule je stejne jen na nosic kol, opakovany rychlonabijeni 3+ a jizda ohriva baterku a pak se nabiji pomaleji nabiji kvuli ochrane baterek, nejde nastavit hranice do kolika % se ma baterka nabit
jenik