e-golf 2017, 100kw

Technické diskuze jak o čistě elektrických vozech E-Golf, MEB platformě (VW ID, Škoda Enyaq, Cupra Born, Audi E-tron...), tak o hybridních pohonech a související technické problematice

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Bydliště: Jaroslav

e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od atlas »

auto jsem koupil pred rokem v listopadu od prvniho majitele s najezdem 32xxx km aktualne 57xxx a stale to roste :) auto bylo porizovany jako druhy k superbu 125kw nafta 4x4, jenze od doby co se privezl vysavac tak supik stal a nakonec v zari sel na prodej. bylo mi ho lito, ale ekonomika je neuprosna....

vykon - dostacujici, zhruba jako dvoulitrova seriova nafta, ale s okamzitou reakci na pridani plynu, vmax 155km/h

dojezd - na 95% cest dostacujici, zima 170km leto 220km jako s elektroautem 140km zima 170km leto jako se spalovakem, da se s tim dojet i k mori, ale je to spis na dobrodruzstvi kde i cesta je cil

nabijeni - ac prilozena 10A palubni nabijecka cca 20 hodin
ac 16A nabijecka po oplu ampera cca 16 hodin ( nemereno )
ac 2x16A domaci walbox a ostatni nabijeni cca 4,5 hodiny
DC rychlonabijeni CCS do hodiny hotovy, ale je lepsi nabijet do 85% pak uz to moc neleze z 0 na 80% 40 minut - nabiji 40kw vic nepodporuje auto

spotreba - leto 10-15 kwh/100km zima 15-17 kwh/100km

naklady - zalezi na tom jak je clovek sikovnej a ochotnej spekulovat a cekat pri nabijeni :), verim tomu ze kolenovrt s tim dokaze jezdit zcela zdarma. ja nabijim primarne ze slunecni elektrarny, pokud nesviti tak u marketu nebo v praci, pokud potrebuju jet a nesviti slunko nabiju i doma ze site a na cestach placene rychlonabijeni. v souctu sem za elektriku do auta utratil 1200kc za 27000km

zavady - obcas se zasekne radio musi se vypnout a zapnout, jako kazdej koncern chutna to kunam, nastesti jen hadice vodniho chlazeni vykonovejch prvku, ale stejne...


[/b]klady - ticho, zadny vibrace, teplo do 2 minut, do 100km/h navykovy pruzny zrychleni, jezdi to za hubicku

zapory - musis se naucit naijet v dobe kdy auto nepotrebujes v podstate jako mobil, pokud nema kouli nedas ji tam a koule je stejne jen na nosic kol, opakovany rychlonabijeni 3+ a jizda ohriva baterku a pak se nabiji pomaleji nabiji kvuli ochrane baterek, nejde nastavit hranice do kolika % se ma baterka nabit


jenik
Naposledy upravil(a) atlas dne 16 lis 2021, 20:35, celkem upraveno 1 x.
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od Richi »

atlas píše: 14 lis 2021, 14:17
naklady - zalezi na tom jak je clovek sikovnej a ochotnej spekulovat a cekat pri nabijeni :), verim tomu ze kolenovrt s tim dokaze jezdit zcela zdarma. ja nabijim primarne ze slunecni elektrarny, pokud nesviti tak u marketu nebo v praci, pokud potrebuju jet a nesviti slunko nabiju i doma ze site a na cestach placene rychlonabijeni. v souctu sem za elektriku do auta utratil 1200kc za 27000km
Tak to je otázka jen počtu elektroaut.
Pak ti to v práci zakážou, zdarma to nebude nikde, nebude zdarma ani parkování ani dálnice a hlavně každý stát, který příjde ročně o desítky miliard jen za daň z pohonných hmot, to majitelům elektromobilů pěkně osladí. :)
1200kč za 27000km je ale hezké číslo. :)
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Bydliště: Jaroslav

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od atlas »

az bude jina situlace bude jiny auto se s tim parat nebudu :)
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od Source »

Dnes aj mne pribudol do rodiny e-golf 100kw, 2019. Keď na ňom trochu pojazdím dám rovno recenzie :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od MirekX »

my na něm od půlky ledna najeli 11 tis km.... a zatím paráda, trochu se o něj přetahujeme s mojí paní, do fosila už nikdo nechce... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Bydliště: Kadan

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od smrcke »

je to smutny.vyrostl jsem na fosilnich palivech :baby: nadhera kdyz ozije kus kovanyho zeleza z nafty (noteeth) pani ucitelka rikala ze plyn a ropa je ze zeme,temer zadarmo a elektriku musime vyrabet (wallbash) el auto jako alternativa dobra ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32916
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od slovacek.milos »

smrcke tady je to o pohonech, kdo to ma nema cenu kazit radost spis resit technicke veci, ja doufam ze doiedu jako fosil na 100 mam naklady do 20 kc a nakonec trikolka otocne kresilko misto klimosky vzadu francouske hole a jak se znam pod prdeli olovo z vrakecu, po meste staci ;)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od MirekX »

Auto jsem koupil staré 2,5 roku z Německa za cenu podobně vybaveného benzínu. Najeto mělo vloni v lednu 25 tis. Teď tam je 57 tis, jediný servisní zásah byla výměna brzdové kapaliny a baterky v klíčku. :D Je to fakt prdel s tím jezdit, já to pořizoval jako větší autíčko, protože díky tomu že mám 3 dcery jsem si autíčka a vláčky s nimi v dětství moc neužil. (noteeth) Kdo nezkusil, o hodně přišel. Rozhodně to není pro slabší povahy co omdlévají při svítící kontrolce paliva. Tady je dojezd 20km ještě krásná hodnota. Pokud to vydrží aspoň 10 let, budu spokojen a auto zaplacený. ;)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32916
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od slovacek.milos »

jak mirku? furt ok? ja jen doufam ze hromadna elektromobilita nikdy nenastane, co sem ted sledoval VUT tak je to total nesmysl, jako doplnek stravy a do mesta urcite ano, super je treba recyklovatelnost aku max 10%, nase vnoucata tu budou mit lithiove kopce a tatry
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od optimista »

No vy mi davate zhanam pre manzelku nieco novsie jazdi kazdy den 90 km do prace a 90 nazad sem tam nakup kusok len po dialnici inac okresky myslite ze e golf ma na take jazdenie vyznam? Mam doma aj na chate 380v pripojku a ma aj v praci kde nabijat. Ako velmi by take jazdenie ovplyvnilo zivotnost baterie? Dik za kazdy nazor
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32916
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od slovacek.milos »

optimista píše: 18 říj 2023, 20:29 No vy mi davate zhanam pre manzelku nieco novsie jazdi kazdy den 90 km do prace a 90 nazad Dik za kazdy nazor
pores to v posteli manzelku napr... jakoze otehotnet a nemusis 90 km a 380v resit, baterky se resi na 160.000 km a 8 let pak krute vykrvacis, elektromobilita jako priorita je hloupost, neco podobeho jak fotovoltaika to byl tunel na stat a filajovy hnus to red prevedl a nase vyplaty i s povolenkama, :roll:
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: e-golf 2017, 100kw

Příspěvek od MirekX »

Ahoj
zatím vše funguje perfektně, současný stav tachometru je 84.000Km. Většinou s tím jezdí moje paní. Nabíjím téměř výhradně doma. V létě ze střechy, v zimě přes noc ze sítě. Nám to bohatě stačí, většinou ta baterka dá na to co je přes den potřeba. Snažím se baterku provozovat v režimu 20-80%. Nepozoruju zatím žádný úbytek kapacity. Jediný náklady byly brzdová kapalina a pylový filtr. Já můžu jen doporučit.
Minulý týden cesta Týniště - Kosmonosy a zpět,popravdě trochu defenzivně bez zbytečného předjíždění, ono stejně není moc kde
20231211_155615.jpg
20231211_155615.jpg (1 MiB) Zobrazeno 2038 x
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Elektrické a hybridní pohony“