Master III, netáhne

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nidocar
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2019, 10:15
Bydliště: Frýdek - Místek

Master III, netáhne

Příspěvek od nidocar »

Dobrý den,
už 2 měsíce bojuji s Masterem 2.3 dci 165 CV. Přestože na diagnostice Clip mi nesvítí žádný problém a diagnostika píše že je vše v pořádku, auto netáhne ve vyšších otáčkách a max. rychlost kterou z něj dostaneme je asi 100 km/h.
Vzhledem k tomu, že vlastníme 6 těchto vozidel a sám si je servisuji, vše jsem řešil záměnou různých součástí formou pokus omyl. Bohužel po dvou měsících a týdenním pobytu v Renault Ostrava je výsledek 0. Nesetkal se prosím někdo s něčím podobným?
Zde napíšu snad téměř vše co jsme na autě zaměnili. Podotýkám,že tlak na rampě je v pořádku, měřeno i za jízdy. Auto normálně startuje, motor běží bez kolísání, nalili jsme přípravky k vyčištění palivové soustavy a vstřikovačů, několik nádrží Shell W-Power atd. atd. Takže jsme vyměnili: vzduchový a palivový filtr, váhu vzduchu + snímače tlaku vzduch, vstřikovače, egr ventil, obě turba i jejich ovládání, řídící jednotky, plynový pedál, DPF filtr, odpojili jsme tlumič výfuku. Snad je to vše, bylo toho hodně a nevím zda jsem vše napsal, ale jak podotýkám výše, ani v Renaultu v Ostravě za týden na nic nepřišli.
Děkuji moc za rady a nápady.
nidocar
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

není aktivovaný omezovač?
nidocar
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2019, 10:15
Bydliště: Frýdek - Místek

Příspěvek od nidocar »

Ne, auto prostě nemá zátah i na nižší rychlosti, jen se s bídou dostane na k té stovce. Teď ještě sundáváme nádrž, jestli není ucpaný sací koš, ale vzhledem k tlaku na rampě si myslím, že tudy cesta nevede. Je to spíše, tonoucí se stébla chytá.
nidocar
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Master III, netáhne

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="nidocar"] diagnostika píše že je vše v pořádku, auto netáhne

pokud je u tebe diagnostika čtení paměti závad tak to je oničem a můžeš třeba sdělávat nádrž čumět do trubek a zjistíš prd ;)

pokud se nepletu tak v nádrži je čerpadlo a po zapnutí klíčku ti musí u filtru téct pár vteřin nafta,

pak tah motoru máš v měřených hodnotách na diag, tam si prověříš zda podle požadavku jede tlak turba, váha vzduchu a tlak paliva, o tom je diagnostika ne o čtení paměti a sdělávání nádrže ;)
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

je pravda že u těcho typů odchází čerpadla jak na běžící páse
yaroslav.blazek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 led 2021, 15:07
Bydliště: c,budejovice

Příspěvek od yaroslav.blazek »

ahoj,mam stejny problem jako nidocar,diagnostika ukazuje za jizdy vsechny data v norme,ale stejne to porad netahne...nevite nekdo,jestli to vyresil a kde byl zakopanej cokl?dik
nidocar
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2019, 10:15
Bydliště: Frýdek - Místek

Příspěvek od nidocar »

Nakonec jsem nechal udělat test vstřikovačů a měly o 30% nižší výkon. Tak jsem je vyměnil a auto se výrazně zlepšilo.
nidocar
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ale psal jsi, že jste je měnili za jiné a nepomohlo to.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
nidocar
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2019, 10:15
Bydliště: Frýdek - Místek

Příspěvek od nidocar »

U prvního auta jsem je vyměnil bohužel opět za starší, proto se to nezlepšilo. Nakonec jsme dali celý druhý motor včetně vstřiků a ten jezdí dodnes. Říkal jsem si, že jediné co jsme tehdy nevyměnili byla klapa sání a myslel jsem si, že to bylo tím. U druhého auta(stejné příznaky) pomohla výměna vstřiků A teď mě to čeká u třetího auta.
Takže má rada, nech překontrolovat vstřiky, to není taková řacha a potom se uvidí.
nidocar
yaroslav.blazek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 led 2021, 15:07
Bydliště: c,budejovice

Příspěvek od yaroslav.blazek »

vstriky se kontrolovaly,byly ok:-(
nidocar
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2019, 10:15
Bydliště: Frýdek - Místek

Příspěvek od nidocar »

Já jsem předtím měnil všechny čidla, turba, egr, dpf filtr a nevím co všechno. Dal jsem řídící jednotky z druhého auta a už jsem byl rozhodnutý měnit kabeláž.
nidocar
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

S tou kontrolou těch vstřiků je to taky ošemetné, on je tam nějaký rozptyl kam se ten vstřik musí vejít a projde i když je na spodní toleranci úplně všeho...
Nedávno jsme řešili právě výkon na celkem novém Peugeotu 5008, vstřiky po kontrole OK ale auto prostě lenoch, pak si půjčil z práce od kámoše nové jako fakt nové na vyzkoušení a auto jelo tak o 30% líp (crazy)
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Re: Master III, netáhne

Příspěvek od Tomas-Oaza »

přidám se k tomuto problému. Master III rok 2018 96kw, nové turbo,egr. Auto jede ale neni to ono, nemá výkon. Na diagnostice je čistý. ventil na turbu chodi krásně, Na diag ukazuje tlak turba max 1,2 a nejde víc. Při zkoušení tvrdosti hadice při držení plynu v otáčkách je prostě málo tvrdá.
Na autě je odpojeno AD Blue,ale to si myslím že by nemělo mít vliv, jezdilo to s odpojeným asi pul roku a v pohodě. Omezovač na autě nastaven na 110 km.
už si s tím nevíme rady - nějaký tip?
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Re: Master III, netáhne

Příspěvek od rami »

a DPF neni pricpane ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Re: Master III, netáhne

Příspěvek od rami »

Vyresilo se to ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“