Škoda Superb 1 103kw BSS motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Škoda Superb 1 103kw BSS motor

Příspěvek od Tomas.cz »

Chtělo by změřit napětí po začátku žhavení kolik tam leze než vypne relátko, jestli 12v stále to mi přijde moc na tyhle žhaviče, relé žhavení je správné?
sirhenrik
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 01 říj 2022, 10:40
Bydliště: Orlová

Re: Škoda Superb 1 103kw BSS motor

Příspěvek od sirhenrik »

No koukej, nejsem odborník přes auta a napětí, ale propíal jsem to, zkoušel jsem hýbat s kabeláží a všechno to potvrdilo, že by klabel měl být funkční, samozřejmě ohledně té voltáže, ano jeden (žhv. kabel) měl 12 a ty ostatní měly do 11,96V přesněji, netuším jestli je to špatně nebo dobře, ale je vidět, že šťáva do nich jde a není ten kabel přerušený, já jsem sice koupil opravnou sadu, mám v plánu to udělat, ale vyhodil jsem prachy i za svíčky NGK D-Power 9826. Staré svíčky jsem vyhodil abych je proměřil, a všechny čtyři jsou mrtvé, do toho jsem koupil kvůli tomu i lepší multimetr, abych věděl že to je opravdu real :D A pokud už tohle nebude fungovat, tak už to hodím do servisu, jeden chlap ze servisu z Bohumína ( originál autodíly Autorykl )mi řekl, že bych měl mít prý nějakou kabeláž i ve víku hlavy ( pravděpodobně vstřikovače), že to můžou dělat i tyhle věci, ale to by snad diagnostika vyhodnotila jinak tu chybu. ne ? No ohledně toho relátka, koupil jsem nové BOSCH 0 281 003 083 Ridici jednotka, doba zhaveni. Do budoucna mám v plánu, že ještě koupím to víko kvůli odvětrávání, protože se mi dostává olej z víka přes tu membránu do turba ( přes ten plastový mezikus co vede do vzduchového sání potrubí u turba a pravděpodobně se mi zasírá i Intercooler). Rovnou jsem koupil i nové čidlo tlaku oleje, abych měl ty čidla na budoucí problémy z krku. Jako jsem rád, že sdílíte veškeré naděje o úspěchu se mnou, na škoda forum jsem se zatím nedočkal, žádné odpovědi. Ale dnes jsem večer odvážel manželku do práce a trošku jsem to protáhl a normálně při vyšších otáčkách cítím smrad v kabině, a mám pocit, že mám načaté pístní kroužky, takže zas další problém.... Já to říkám pořád, diesel je fajn, ale je to neskutečné kurvítko než benzín :D


EDIT : Takže úplně jsem nasraný, vůbec jsem si nevšiml, ale když jsem porovnával OEM kody řj žhavení tak originál je 038 907 281 D a já jsem koupil relé BOSH, ale když jsem se díval na porovnání jestli je kompatibilní s mým autem, vyjel tam pouze superb 2, takže já jsem asi kokot a nevšiml jsem si, že mám úplně jiné relé, zkuste mě tedy opravit, hodím dolů koupené relé a pod to hodím relé, které je doporučeno pro moje vozidlo,

pak mi napište, že jsem kokot a že jsem si to odpálil vlastní vinou :D

Koupené relé https://mlparts.cz/ridici-jednotka-doba ... 0281003083

Relé pro mé vozidlo z hlediska kompatibility
https://mlparts.cz/autodily/skoda/super ... sort=brand

Jinak je to možné, aby to špatné relé odpálilo svíčky ?
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
rami
Aktivista
Příspěvky: 1621
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Re: Škoda Superb 1 103kw BSS motor

Příspěvek od rami »

Rekatka mas dobre ,ten bosch je nahrada originalu.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8924
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Škoda Superb 1 103kw BSS motor

Příspěvek od hansdob »

Nečetl jsem to celé ale jen informativně jde ti tam 12V (multimetrem to umí jít i po jednom vláknu drátu) ale máš svíčky 7V? Jdou ti tam nějaké ampéry?? Utáhne to ty žhaviče když budou vyndaný??? Nebo na ne zapojit žárovku H7 jestli se vůbec rozsvítí ???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19311
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Škoda Superb 1 103kw BSS motor

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak multimetr je vesměs k hovnu, chce to zatížit
sirhenrik
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 01 říj 2022, 10:40
Bydliště: Orlová

Re: Škoda Superb 1 103kw BSS motor

Příspěvek od sirhenrik »

No hoši, je byl to pro mně trochu boj s těmi žhaviči, ale nakonec se na mě štěstí usmálo a výsledek je tedy super.

Vyměnil jsem zatím jen žhaviče za ty NGK, a už týden jezdím bez kontrolky, Napíchl jsem to na diagnostiku a diagnostika čistá jak dětská prdelka :) Kabeláž tedy schovám, kdyby do budoucna něco přišlo, ale žhaviče pomohly jen otázka co teď s tím relátkem doby napětí, psal jsem výše že mám díl na Superba 2, ale zatím to vše jde jak má. Myslíte si tedy, že bych ho měl vyměnit za ten kus který tam patří ?


Jinak osobně tímto děkuji, že jste sdílely můj problém, zřejmě byly na vině opravdu jen ty svíčky, sice jsem se teď máznul přes kapsu, protože ty NGK byly o hodně dražší, ale vyplatilo se...Ještě to tu nechám tohle téma na nějakou chvíli otevřené, ať ještě mi odpovíte na tu řj žhavení.....Pak to zamknu nebo nechám uzamknout.

Ještě jednou velké díky.
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
sirhenrik
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 01 říj 2022, 10:40
Bydliště: Orlová

Re: Škoda Superb 1 103kw BSS motor

Příspěvek od sirhenrik »

Hoši jsem tu zas, s malinkou prosbou, jaké jsou utahovací momenty svodů, sacího potrubí, turba i včetně příruby k vlnovci? Mám v plánu pročistit veškeré tyto věci a potřebuji do budoucna info, Děkuji za odpovědi
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
sirhenrik
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 01 říj 2022, 10:40
Bydliště: Orlová

Re: Škoda Superb 1 103kw BSS motor

Příspěvek od sirhenrik »

Děkuji mnohokrát :) Málokdy se najde příručka k tomuto motoru... :x
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“