Žhavičky CFHC 2.0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Žhavičky CFHC 2.0 TDI
Zdar
Jedna, nebo dvě stojí za prd, asi bych je měl vyměnit, ale úplně se mi nechce je zalomit, nebo vytáhnout závit z palice.
Jak to na těhlech motorech s nájezdem 200k jde vyndat? Pravděpodobně jsou ještě původní.. Jestli se do toho vůbec mám pouštět. Ranní starty jsou tak na 2s na tři, ale chytne se hned.
Dík
Jedna, nebo dvě stojí za prd, asi bych je měl vyměnit, ale úplně se mi nechce je zalomit, nebo vytáhnout závit z palice.
Jak to na těhlech motorech s nájezdem 200k jde vyndat? Pravděpodobně jsou ještě původní.. Jestli se do toho vůbec mám pouštět. Ranní starty jsou tak na 2s na tři, ale chytne se hned.
Dík
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
jestli se hodně bojíš tak je chvíli zalejvej Boltexem od wurtha ale nejni to levný
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32831
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
jardo lej kofolu od kofola a.s. Krnov
k jednomu uzivateli jezdili casto vytahovaci zalomenych pak me naucil vytahovat jen za tepla, menim teple a zatim to musim zaklepat
k jednomu uzivateli jezdili casto vytahovaci zalomenych pak me naucil vytahovat jen za tepla, menim teple a zatim to musim zaklepat
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
to je úplně k ho..... kdysy jsem zkoušel desetník do coca coly jak všichni tvrdili že zmizel tak ani prd jen se hezky vyčistil asi po týdnu
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
Zahřát a měly by jít.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32831
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
tak zkus kofolu,
jsem si vzpoměl na jednu yamahu najeto asi 1000 km stáří 5 osum let nevím, když bylo teplo a vypls motor a neroztočilo se pak čerpadlo a nenastartovals, čerpadlo raketa snad devět litrů nechal jsem ho běžet 24 hodin v kofole a světe div se
já osobně stříkám spreje z kelly na povolování, fachčí jak kdy vesměs vítězí autogen, třeba dnes jsem dotřískal výpustná šroub majzlem na totál na V 50 a ani za kokot vole, švajc a šel
jsem si vzpoměl na jednu yamahu najeto asi 1000 km stáří 5 osum let nevím, když bylo teplo a vypls motor a neroztočilo se pak čerpadlo a nenastartovals, čerpadlo raketa snad devět litrů nechal jsem ho běžet 24 hodin v kofole a světe div se
já osobně stříkám spreje z kelly na povolování, fachčí jak kdy vesměs vítězí autogen, třeba dnes jsem dotřískal výpustná šroub majzlem na totál na V 50 a ani za kokot vole, švajc a šel
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
Mě se teda naštěstí nestalo že by to nešlo na VW CR motorech, normálně lup lup a v pohodě
Ono to neovlivníš, buď to půjde nebo ne, je třeba na to hlavně upozornit majitele, tuhle taky jeden přijel s Transitem 2.2 Puma na autě všechno nový a chtěl žhaviče,prý už na ně ten mechanik předtím neměl čas,leda hovno,udělal brzdy,tlumiče,pružiny,poloosy za 50tis a do žhavek se mu nechtělo protože cítil vymrd, tři šly ( dvě byly spálené ) a jedna tam zůstala špička,takže buď hlavu dolů a auto bude 2 týdny stát, nebo dáme tři a místo čtvrté záslepku,auto potřeboval tak na to kývnul,odloženo na neurčito...
Ono to neovlivníš, buď to půjde nebo ne, je třeba na to hlavně upozornit majitele, tuhle taky jeden přijel s Transitem 2.2 Puma na autě všechno nový a chtěl žhaviče,prý už na ně ten mechanik předtím neměl čas,leda hovno,udělal brzdy,tlumiče,pružiny,poloosy za 50tis a do žhavek se mu nechtělo protože cítil vymrd, tři šly ( dvě byly spálené ) a jedna tam zůstala špička,takže buď hlavu dolů a auto bude 2 týdny stát, nebo dáme tři a místo čtvrté záslepku,auto potřeboval tak na to kývnul,odloženo na neurčito...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32831
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
romane dával sem někdo fotky je to už mnoho let jak dostal špičku vrutem ven, no zrovna přitáhli neštastní borci zalomenou špičku, špičku jsem doloval bez úspěchu, vytáhl jsem vstřik, změřil špičku na nové žhavce vzal větší vrták, vysavač s uzkou redukcí, odvrtal, vyfoukal, postartoval namontoval vstřik a žhavku a
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
Hele ono by to tak nějak šlo,dobře,kdyby každých 10 minut nevolal jestli už to je že potřebuje na depu nakládat balíky ( 123 Kurýr nebo co ),ale tady je žhavka 15cm dlouhá a přístup z prdele, budeš spěchat a akorát to dokurvíš
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
Mě už třeba na několika cr žhavky ven nešly. Ať to byl dvoulitr nebo třílytr.
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
No on je to totiž celkem "běžný" jev a celkem blbě se to někomu vysvětluje že už to není dávno banální operace jako na Golfu II 1.6D, prostě budeš za vola co "neumí ani svíčky vyměnit"
Občas dělám GO motorů 2.2TDCi/Hdi a pokaždé některá žhavka nejde ven,většinou špička,neřeším,udělají to tam kde dělají hlavy,odvrtají si to když to mají upnuté na mašině a ne abych to vrtal ručně s výsledkem nejistým
Občas dělám GO motorů 2.2TDCi/Hdi a pokaždé některá žhavka nejde ven,většinou špička,neřeším,udělají to tam kde dělají hlavy,odvrtají si to když to mají upnuté na mašině a ne abych to vrtal ručně s výsledkem nejistým
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32831
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
jasne nasrat na to, ja ti chtel jen napsat co se mi povedlo a fachcilo to, par vrtaku mam nadvarenych hlazenkou a taky to fachci,
taky to tak resim jak nekdo tlaci bez jinam kde ti
to udelaji podle tvych predstav,
Naposledy upravil(a) šulda dne 08 úno 2023, 14:55, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Chlape, kdy ty se konečně naučíš citovat?
Důvod: Chlape, kdy ty se konečně naučíš citovat?
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
Navařený hlazenkou to je na prd,vždycky to bude házet,neuděláš to tak aby ne, dají se koupit i origo dlouhé vrtáky nebo si je chodím půjčovat,kámoš dělá výrobky z nerezi a má doma půl fabriky nástrojů , na co si vzpomeneš vrtáky jaký chceš po desetinkách,závitníky všeho druhu až třeba po M40
Problém udělat to na autě je místo,pokud jsou žhavky zezadu jako třeba na 1.6hdi,nedostaneš se tam ani úhlovou vrtačkou,bez šance, jednou jsem to taky vrtnul a chtěl vytáhnout samořezkou,padlo to dovnitř a ten kousek byl tak velkej že otvůrkem pro vstřik nešel ven, nakonec jsme sundali vačky,opřeli venily o píst,ventil odjistili,sjeli trochu pístem dolů tak aby ventil byl otevřený a zároveň nevyjel z vodítka a magnetkem na ohybném tykadle to haluzově přes výfukový kanál vytáhnuli, to jsou ale takové psí kusy na kterých strávíš mrdu času a hovno z toho
Upřímně, když můžu tak se těmto výměnám žhaviček vyhnu
Problém udělat to na autě je místo,pokud jsou žhavky zezadu jako třeba na 1.6hdi,nedostaneš se tam ani úhlovou vrtačkou,bez šance, jednou jsem to taky vrtnul a chtěl vytáhnout samořezkou,padlo to dovnitř a ten kousek byl tak velkej že otvůrkem pro vstřik nešel ven, nakonec jsme sundali vačky,opřeli venily o píst,ventil odjistili,sjeli trochu pístem dolů tak aby ventil byl otevřený a zároveň nevyjel z vodítka a magnetkem na ohybném tykadle to haluzově přes výfukový kanál vytáhnuli, to jsou ale takové psí kusy na kterých strávíš mrdu času a hovno z toho
Upřímně, když můžu tak se těmto výměnám žhaviček vyhnu
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32831
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
mam taky dlouhe vrtaky ta nadvarene dou vyklepat aby nehazely a u te spickz trochu hod to nevadi
Re: Žhavičky CFHC 2.0 TDI
Mě pomohlo ohřívat motor na volnoběh a postupně zkoušet až povolily všechny.