Golf r.v. 2002 1.9 tdi 96KW ASZ16705 - engine speed sensor (g28) p0321 - 35-10 - implausible signal - intermittent

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57

Re: Golf r.v. 2002 1.9 tdi 96KW ASZ16705 - engine speed sensor (g28) p0321 - 35-10 - implausible signal - intermittent

Příspěvek od rikolami »

No psal jsem, že se mi mění napětí z 2,4V na cca 1,6V mezi třetím pinem čidla a mínusovým polem baterie když v místě poškození izolace černého drátu u řídící jednotky tento drát uzemním(přiložil jsem na na uzemněný šroub co byl nejblíž).
Teď nevím, jestli ho mám uštípnout a napájet novou část vodiče u řídící jednotky a spojit ho zpátky do toho zalitého spoje nebo ho uštípnout, napájet na něj drát s očkem a rovnou ho uzemnit někde na kostru?
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57

Re: Golf r.v. 2002 1.9 tdi 96KW ASZ16705 - engine speed sensor (g28) p0321 - 35-10 - implausible signal - intermittent

Příspěvek od rikolami »

Tak jsem provedl uzemnění vodiče stínění snímače (třetí pin snímače) na kostru dle návodu výše. Výsledek je, že napětí mezi třetím pinem snímače a minusovým polem baterie je 0V. Jestli to je tím to ukáže čas.
rikolami
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 10 čer 2009, 21:57

Re: Golf r.v. 2002 1.9 tdi 96KW ASZ16705 - engine speed sensor (g28) p0321 - 35-10 - implausible signal - intermittent

Příspěvek od rikolami »

Takže po úpravě se problémy se zhasínáním motoru projevují stále. Mezitím jsem přišel ještě na jednu věc, byl špatně seřízen předvstřik. Ve vag-com hodnota v kanále 4 ve čtvrtém políčku oscilovala mezi 5,5 - 6. Seřídil jsem to na 0 - 0,6 . Zatím to zdechlo jednou, a v řídící jednotce není žádná chyba. Navíc se sem tam přidá trhavý pohyb při jízdě. Vypadá to na problém s naftou. Ještě jsem vyměnil filtr a vyčistil nádrž a podávací čerpadlo jsem vyčistil to sítko vevnitř. Nic se nezmněnilo. Mám dva tipy , podávací nebo tandemové čerpadlo. Tandemové čerpadlo - dle příručky se měří tlak čerpadla při 4000 ot/min tlak 7 bar. Set nemám takže . . .Odzkoušet podávací čerpadlo to bych musel zase změřit tlak a připojit manometr asi za filtr. Nevím jestli ten tlak má být 0,5 bar co dává podávací čerpadlo nebo tlak kolem 3 - 4 bar( někde jsemm to četl).
Můžete někdo poradit a podělit se jak se chová třeba vadné tandemové čerpadlo? Nebo tip ještě na něco jiného co by to mohlo být?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“