Že by “Brembos”
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Že by “Brembos”
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Že by “Brembos”
Jojo, engineered and manufactured in Germany
Re: Že by “Brembos”
Jo, to jsou šmati. Ti umí z hovna udělat kuličku, na rozdíl od zhýčkaných a znuděných Evropanů, kteří mají trauma, když jedou s autem, které nemá vyhřívaný volant. Jo, umět si pomoci když nic není je umění a postupně nás strčí do kapsy, protože se ufňukáme k smrti. .Představte si evropského fňukálka, kdyby musel ve slévárně chodit v žabkách z Vietnamu ..
nepropadat panice...
Re: Že by “Brembos”
Celý svět jde kvůli emisím do prdele, nám budou cpát euro 7 a elektriku abysme ubrali pár procent světových emisí a jako evropa jsme padli ekonomicky na dno a tithle šmati lakují, slévají a práší na dvorku, topí pod tím vším co najdou a hřeje to. Chemii z výroby a odpadky hážou do řeky a moře ale jsou to šmati. A když pak chcípou z toho friendly prostředí, hodí je na vor do řeky a zapálí. Pokroková Indie
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Re: Že by “Brembos”
nechápu a v tom videu chybí, jak dostali pryč tu vložku, která vlastně vyrobila těn větraný kotouč?
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Že by “Brembos”
Co to je proti tomu, co pácháme my? Stačí jedna sračka z koncernu v plné palbě z které jsou mraky odpadu, aby obtloustlý občánek nemusel ani hnout palcem, aby se neunavil a mohl si hrát se světýlky jako na pouti. Auta jsou dnes těžká právě kvůli těmto kravinám, které novodobý metrosexuál požaduje.. To nějaký filtr kvůli kouřivosti nedělá, ani ty bezpečnostní asistenty, ale lidská lenost a přežranost, díky které jsou auta plná balastu-PVC apod. Dřív se auto rozebralo a většina skončila v tavící peci a znova se to použilo. Blahobyt zničí všechno, lidé blbnou, vymýšlí si kraviny a nejde to zastavit..My jsme u nás už zkurvili, co jsme mohli. Vymlouváme se na EU, že jinde je tohle a proč bychom tedy my měli něco dělat. Ale každý musí začít u sebe. Indové mají nevýhodu, že je jich moc. Sex je totiž med chudého lidu. My už "naštěstí" moc nešukáme, jsme líní, a také proto, že děti jsou "moc drahé", mlaďasové si vyhřívají koule sedačkami, pak jsou díky tomu a chemii neplodní, nestojí mnohým ocasy , jsou ve stresu, manželky stojí fronty na umělé oplodnění a Babiš si mastí kapsy, proto šel taky do Čech, moc dobře nás zná a ví, jak s námi vyjebat ... Jde to všechno do kopru, většině je vše jedno, hlavně že si koupí Octu skoro za mega a pak ten blbec jezdí za 4, 5678 litrů na 100, aby "ušetřil" . Svět zblbnul a jsem štasten, že už jsem na "výstupu". Půl života jsem žil v socialismu mezi budovateli rudé utopie, a další půlku v kapitalismu, kdy 90 léta byla užasná, než se čehůni prožrali do dnešního blahobytu a to na dluh. A jelikož ten národ znám, tak vím ,co je v něm. Je mi líto mladé generace, která je kdykoliv se s ní setkám skvělá, bohužel budou postupně zlenivělí jako ta dnešní. O té mojí ani nemluvě, ta stojí za hovno, a tu ještě starší bych nakopal do zadku,/mnozí byli zločinci/ za ta svinstva, co má na svědomí..Pokud jsem někoho neoprávněně urazil , tak se omlouvám.Biimbo píše: ↑14 bře 2023, 14:37 Celý svět jde kvůli emisím do prdele, nám budou cpát euro 7 a elektriku abysme ubrali pár procent světových emisí a jako evropa jsme padli ekonomicky na dno a tithle šmati lakují, slévají a práší na dvorku, topí pod tím vším co najdou a hřeje to. Chemii z výroby a odpadky hážou do řeky a moře ale jsou to šmati. A když pak chcípou z toho friendly prostředí, hodí je na vor do řeky a zapálí. Pokroková Indie
nepropadat panice...
Re: Že by “Brembos”
No, to se obávám že tady nevyřešíme/te
K tématu - trh je bohužel zavalený takovýma super výrobkama který ti pak přijdou ve vymazlených krabicích ATE,Textar,Brembo a já nevím co, jedny kotouče v pohodě,druhý bláto,třetí reznou už když déšť jen předpovídají, je to prostě bordel
K tématu - trh je bohužel zavalený takovýma super výrobkama který ti pak přijdou ve vymazlených krabicích ATE,Textar,Brembo a já nevím co, jedny kotouče v pohodě,druhý bláto,třetí reznou už když déšť jen předpovídají, je to prostě bordel
Re: Že by “Brembos”
Člověk už ale fakt neví co má montovat a kde kupovat, bereme jen velké dealery SAG,Elit,JM kde bych nějaké fake díly nečekal ale nikdy nevíš...
Dal jsem kámošce na P5008 dobře 2 roky zpátky přední brzdy komplet ATE, teď dojela po zimě, kotouče jak zrcadlo,žádná rýha,najeto na nich ca. 40tis.skoro bez hrany,desky poloviční a to ona je celkem divočák
Kolega dal před zimou ATE na SUP III teď tam byl borec na olej a ty brzdy vypadají jak 5 let starý, řekl bys tak na výměnu...
Je to těžký no, když někomu řekneš cenu originálu,každej kolabuje a druhoška těžká sázka do loterie, pak poslouchat kecy "cos mi to tam namontoval"
Dal jsem kámošce na P5008 dobře 2 roky zpátky přední brzdy komplet ATE, teď dojela po zimě, kotouče jak zrcadlo,žádná rýha,najeto na nich ca. 40tis.skoro bez hrany,desky poloviční a to ona je celkem divočák
Kolega dal před zimou ATE na SUP III teď tam byl borec na olej a ty brzdy vypadají jak 5 let starý, řekl bys tak na výměnu...
Je to těžký no, když někomu řekneš cenu originálu,každej kolabuje a druhoška těžká sázka do loterie, pak poslouchat kecy "cos mi to tam namontoval"
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Že by “Brembos”
dej to nejlevnější a může tě to jen mile překvapit
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: Že by “Brembos”
Přesně tuhle cestu jedu na svých autech co se servisuju sám.
Nedávám teda úplně nejlevnější, ale něco typu febi bilstein a obdobnou cenovou relaci.
Pilu nejezdím, abych kotouče zkroutil a brzdí to úplně normálně.
Nemusí mě pak mrzet, že jsem koupil "kvalitu" za dvojnásobné peníze a ono to bylo nějaký nepovedený bláto.
Nedávám teda úplně nejlevnější, ale něco typu febi bilstein a obdobnou cenovou relaci.
Pilu nejezdím, abych kotouče zkroutil a brzdí to úplně normálně.
Nemusí mě pak mrzet, že jsem koupil "kvalitu" za dvojnásobné peníze a ono to bylo nějaký nepovedený bláto.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Že by “Brembos”
https://www.youtube.com/shorts/1WW91YNjK-I jak tam čepuje ten mazut do hořáku
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: Že by “Brembos”
V SM dnešním je popsáno propojení našich kdysi "světoznámých" firem s Čínou a Koreou a je to dobrý guláš. Už když to začínalo, kdy firmy převáděly své výroby do Číny jsem si říkal, doplatíte na to, protože ztráta pověsti-/ kvalita a tradice/ bude pro vás drahá .Jejich vysvětlení je jasné a "logické" , německý dělník už chce tolik, že se to firmám vyplatí .....Samozřejmě každý výrobce chce snižovat náklady, bohužel tato cesta často vede k jejímu krachu..Je to začarovaný kruh a není jim co závidět..U nás mladý mechán po vyučení chce hned tak 30-35000, o zaměstnancích všeobecně nemluvě, A tak je i fejk díl cestou, jak ušetřt, bohužel. Rozebírám své staré auto z 80 let , najeto opravdu 200000 km a jsem nadšen tehdejší kvalitou ..A hlavně vše logické , poctivé a smysluplné. To byly časy...
nepropadat panice...
Re: Že by “Brembos”
Jeste k tem originalum... OEM je jiny do prvovyroby a jiny do autorizaku... Na aute mam kotouce pro prvovyrobu s oem cislem ktery nejde koupit, takze ani ty originaly nejsou jistota
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel