Zdravím vespolek.
Kamarád má FF2 1,6 tdci ,tuším 2007. V zátěži - jízda s plným plynem nejede přes 3000 otáček. S pomocí VCDS jsem nalogoval to, co šlo. Bohužel jinou diagnostiku nemám. Auto do 3000 ot jede celkem ok, Po překročení hranice 3 tis ot i s pedálem na podlaze to víc nejede, střídavě přidává a ubírá plyn. Auto ale už nezrychluje. Na volnoběhu lze motor vytočit až do omezovače. Zkoušel jsem i signál pedálu plynu. Bez motoru jen se zapalováním křivka na diagnostice přesně kopíruje pohyb pedálu od 0 až do 94,5%. Za jízdy ale bohužel. Na palubce nesvítí žádná kontrolka a v paměti taky žádná závada zapsaná není. V příloze posílám log z jízdy. Od cca 9,20 sekundy, kdy je zařazená 3 a plný plyn so kopce to jede do cca 14 sek a pak to začne blbnout. Domnívám se, že kdyby tam byl nedostateční tlak vzduchu, nebo paliva, tak by to hlásilo chybu ( požadovaná vs naměřená hodnota). Je možné, že to reaguje na zkreslený signál plynu a tím pádem si auto myslí, že je vše ok? Co si myslíte vy?
Děkuji. Michal 55
Ford Focus 2 1,6 tdci - nejede přes 3000 otáček
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Focus 2 1,6 tdci - nejede přes 3000 otáček
- Přílohy
-
- LOG-33-11-0C-23-0B.CSV
- (7.54 KiB) Staženo 27 x
Re: Ford Focus 2 1,6 tdci - nejede přes 3000 otáček
My si myslíme, že má upravený soft kvôli DPF a preto nezapíše žiadnu závadu
Re: Ford Focus 2 1,6 tdci - nejede přes 3000 otáček
Říká, že se softem nic nedělal. Auto má cca 4 roky. DPF to má. Nedávno se měnilo turbo a nucená regenerace DPF, protože byl prý filtr zanesený.
Re: Ford Focus 2 1,6 tdci - nejede přes 3000 otáček
Žhavice jsou Ok ?
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Ford Focus 2 1,6 tdci - nejede přes 3000 otáček
Ford nemá ukazovateľ zaplnenie DPF.
Bolo by treba pozrieť v meraných hodnotách, aký je diferenčný tlak, a to na voľnobehu aj pod záťažou a ako rýchlo klesá, keď padnú otáčky na voľnobeh. Podľa toho sa dá usúdiť, aký je stav.
A áno, žhaviče sú dôležité, inak neregeneruje. Ale ak je chybný žhavič, zapíše chybu.
Bolo by treba pozrieť v meraných hodnotách, aký je diferenčný tlak, a to na voľnobehu aj pod záťažou a ako rýchlo klesá, keď padnú otáčky na voľnobeh. Podľa toho sa dá usúdiť, aký je stav.
A áno, žhaviče sú dôležité, inak neregeneruje. Ale ak je chybný žhavič, zapíše chybu.
Re: Ford Focus 2 1,6 tdci - nejede přes 3000 otáček
Ako píše Joe. Pre doplnenie. Ak je v sw vypnuté zobrazovanie dtc, neukáže žiadne dtc, aj keď tam reálne sú. Ak sú ko žhaviče je obmedzený výkon už zospodu a nie len nad 3t ot.
Re: Ford Focus 2 1,6 tdci - nejede přes 3000 otáček
a co takova banalita,palivovy filtr neni zajebany ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Re: Ford Focus 2 1,6 tdci - nejede přes 3000 otáček
Jasně, paliváč je základ
Pokud se dělalo turbo měl se nechat i DPF vyčisit ne jen regenerace
Pak zkusit podtlakem natáhnout baňku na turbu jestli drží, kontrola toho dlouhého vedení ( hadičky ) - od ovládacího ventilu turba, pokud cajk, výměna ventilu, celkem odcházejí
Nesvítí na budíkách červená kontrolka a nepíše to "Motor System Fehler?" To by ukazovalo na málo aditiv v nádržce
Pokud se dělalo turbo měl se nechat i DPF vyčisit ne jen regenerace
Pak zkusit podtlakem natáhnout baňku na turbu jestli drží, kontrola toho dlouhého vedení ( hadičky ) - od ovládacího ventilu turba, pokud cajk, výměna ventilu, celkem odcházejí
Nesvítí na budíkách červená kontrolka a nepíše to "Motor System Fehler?" To by ukazovalo na málo aditiv v nádržce