Leon 81 kw kolísání teploty vody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Leon 81 kw kolísání teploty vody
Čau všichni, mám takový problém. Mám chvíli Leona 81 kw a Jsem krátce po udelani motoru (nový tesneni, zbroušená hlava, nový hydra, voditka ventilu, rozvody, termostat) a teď po cca 4000km od opravy mi začala Kolisat teplota vody
Si takle jedu pěkně 90 a najednou začne voda padat na 70, tam se drží třeba 30s a pak začne opět stoupat na 90.
Když popojizdim třeba při parkování tak to občas udělá ale ne pokaždé. Když jedu např. Na 1400 ot tak to taky udělá ale ne pokaždé.
Hadice co vede od chladiče do bloku je studena. Je tepla jen ta příruba kde je termostat a hadice co vede od chladiče do hlavy ta horní. Poradíte mi někdo co by to mohlo být?
Termostat je nový ale nevím jaký tam dali. Případně co by to mohlo být dal, mám udělaný motor a nerad bych aby mi třeba nešla voda do bloku a ten se pak zkroutil.
Díky.
Si takle jedu pěkně 90 a najednou začne voda padat na 70, tam se drží třeba 30s a pak začne opět stoupat na 90.
Když popojizdim třeba při parkování tak to občas udělá ale ne pokaždé. Když jedu např. Na 1400 ot tak to taky udělá ale ne pokaždé.
Hadice co vede od chladiče do bloku je studena. Je tepla jen ta příruba kde je termostat a hadice co vede od chladiče do hlavy ta horní. Poradíte mi někdo co by to mohlo být?
Termostat je nový ale nevím jaký tam dali. Případně co by to mohlo být dal, mám udělaný motor a nerad bych aby mi třeba nešla voda do bloku a ten se pak zkroutil.
Díky.
Naposledy upravil(a) šulda dne 28 bře 2023, 21:23, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Re: Leon 81 kw kolísání teploty vody
Vyměn termostat.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Re: Leon 81 kw kolísání teploty vody
Jasně to jsem si myslel. Jinak ještě bych se zeptal sice to nesouvisí s tímto tématem, ale měl jsem před tím o1 s tím samým motorem a co se týče podvozku tak to je úplně něco jiného ten leon.. zatscky se s tím jezdí krásně. Když bych hi dal komplet silenbloky na stromflexy pomůžu tím těm jízdním vlastnostem anebo to spíš zkurvim?
Nebudou lepší nové origo?
Díky.
Nebudou lepší nové origo?
Díky.
Re: Leon 81 kw kolísání teploty vody
Mam toledo, takze vim o cem mluvis, oproti o1 je to nebe a dudy, no bude to tvrdsi, dej spis plny puky z TT, stejne to vydrzi rok, nebo aspon me to tak vydrzelo pri najezdu 100k/rok
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Leon 81 kw kolísání teploty vody
A VAG ti ukazuje jaké teploty ? Já to vidím na čidlo teploty a jeho konektor. Budíky ti od 75-105 ukazují stejnou teplotu 90°C.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Leon 81 kw kolísání teploty vody
Všiml jsem si toho teprve včera, na vag fo vezmu zítra, zrovna tenhle týden mám noční kdy se to moc nehodí. Kdyby to bylo čidlo teploty tak jak to poznám?na vagu?
Re: Leon 81 kw kolísání teploty vody
Znovu nový termostat nejlíp asi Wahler a nové čidlo, nejlíp origo ( Elth )
Někdy takto ale blbnou i samotné budíky..
Někdy takto ale blbnou i samotné budíky..
Re: Leon 81 kw kolísání teploty vody
Hadice co jde od chladiče do bloku kde je termostat je studena i po nějakých 35 km takže si myslím že budíky to nebude..
Re: Leon 81 kw kolísání teploty vody
Já to vidím stejně jako martinsidlo - čidlo teploty. Termostat takto skokově téměř nereaguje. Téměř ve všech případech začíná více a více propouštět studenou vodu, čímž se značně prodlužuje doba pro ohřev motoru. A někdy, zejména v zimních měsících, nejde vůbec zahřát na pracovní teplotu. Vyndej čidlo G-62 a ohřívej ho ve vodě a zároveň měř po 10°C jeho odpor. Jak mezi piny 1 a 2/pro ukazatel teploty/, tak mezi piny 3 a 4/pro ŘJ motoru/- platí pro zelené čidlo. Odpor musí s rostoucí teplotou plynule klesat jak pro ukazatel palubní desky, tak pro ŘJ. Při 10°C by měl být odpor pro ukazatel kolem 1400 Ohmů a při 100°C asi 100 Ohmů. Pro ŘJ budou odpory asi dvakrát vyšší. Samozřejmě, že čidlo nesmí být ponořeno celé, ale jen ta kovová část.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: Leon 81 kw kolísání teploty vody
Porovnat teploty vody, v motorovce a pak v jednotce budíků, snímač je 2+2 tedy jeden vývod do motorovky a druhý do budíků.