1.9tdi 110kw arl gtb1756vk neťahá, turbo ťaha od 2200 otaciek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vrablikk3
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 26 dub 2023, 20:27

1.9tdi 110kw arl gtb1756vk neťahá, turbo ťaha od 2200 otaciek

Příspěvek od Vrablikk3 »

Zdravím pani prosím vás už som bezradný som majiteľom Seat leon 1.9tdi arl 110kw, auto som kúpil v sériovom stave a od kúpi som mal problém s ťahom motora. Za studena prvý štart motor absolutne nikdy nechcel ísť do otaciek pri plnom plyne som ho mal problém vytočiť na 3 tis absolutne bez ťahu a turbo zopinalo od 2 tis, potom už ťahal vcelku dobre no tiež len od vyšších otaciek. Rozhodol som sa dať turbo gtb1756vk na elektronickej regulácii mám komplet nerezove vedenie veľký cooler, rozbiehala sa elektrika na ovládanie variability, nahral sa soft a je tu zas ten istý problém, turbo zopína pri 2200otackach za studena prvý štart motor absolutne nechce ísť do otaciek a hádže do nudzaku pokým sa neohreje, pri 2200 otáčkach zopne turbo a taha ako šialene. Skúšal som druhý stred turba, druhu vakuovu pumpu,filtre, vstreky ok. Motor ide krásne štartuje na brnk nedymí neklepe. Už si neviem stym rady prosím poradte ak máte stymto skúsenosti už som bezradný.
Podotýkam diagnostika bez zavady, nejde mi do hlavy že taký istý problém som mal na podtlakové variabilite a sériovom turbe a taký istý problém aj teraz na elektrike a všetko okolo toho nové tesne, keď hodi do nudzaku napíše chybu 17964. Pri ladení mapy sa skúšalo dať aj palivo na max až roztočí turbo ale žiaden rozdiel.
Naposledy upravil(a) šulda dne 29 dub 2023, 16:57, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Sloučeno. Pro doplnění textu po pár min slouží funkce upravit!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“