Galaxy 2008. Škubání kolem 1800
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800
Hele, tomu věřím samozřejmě, ale četl jsem to ještě jednou od začátku celé a obávám se že jste to celé řešili trochu moc obšírně a zbytečně draze, na co se měnily vstřiky a čerpadlo když jim nic nebylo, co bylo s DPF - to původní už nešlo zachránit ? Nová druhovýroba stejně fungovat nebude, takže to všechno offni a prodej to, nejlép ukrajincům, ti to řešit nebudou
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20 dub 2023, 07:08
Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800
To původní dpf bylo uvnitř prasklé. Čerpadlo jsem chtěl repasovat se vstřikama, bohužel bylo v takovém stavu, že se nedalo. Vstřiky byl na repas jeden. Takže tak no. Prodat ho už nemůžu. Prodal bych ho možná za cenu dílů a kde je cena auta.
Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800
To je v prdeli no,když člověk takto zateče tak už to musí dotáhnout do konce a pár let si to ještě nechat...
Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800
Niesu tu žiadne hodnoty, takto je to len o výmene a zbytočnej investícii.
Podtlakový solenoid na ovl. westgate turba sa menil? Niečo ako N75 u VW. Často to odchádza. Po výmene reset hodnôt . Tak isto po výmene egr je potrebné resetovať hodnoty.
Egr vylúčiš jednoducho blendom. Máš tam krásny prístup z výstupu z EGR na 2x 10mm šruby. Daj tam kúsok plechu a uvidíš, či bude cukať.
Podtlakový solenoid na ovl. westgate turba sa menil? Niečo ako N75 u VW. Často to odchádza. Po výmene reset hodnôt . Tak isto po výmene egr je potrebné resetovať hodnoty.
Egr vylúčiš jednoducho blendom. Máš tam krásny prístup z výstupu z EGR na 2x 10mm šruby. Daj tam kúsok plechu a uvidíš, či bude cukať.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20 dub 2023, 07:08
Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800
Tak další pokrok. Nechal jsem zrepasovat turbo. Je nový i snímač podtlaku. Dpf i eger jsou pryč a softwarrově vypnuté. To pocukávání nepřestalo., jen se minimalizovalo. Další problém že turbo kolísá při zatížení. Natlačí na 2300 a hned spadne na 2100. Jako když jedete lodí na vlnách. Hlavně zabírá na 2500 cca. Takže? Žeby to mohla vše dělat váha vzduchu?
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22 lis 2023, 13:09
Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800
Ahoj. Podarilo se to někomu vyřešit prosím? Mám stejný problém jako v úvodní příspěvku. Pocukavaní v nízkých a takové to houpání při akceleraci. Jezdím s tím takto 3 roky, během toho to bylo ve všech možných servisech a nikdo to nevyřešil. Také se o tom na různých fórech píše, ale že by někdo přišel s kloudnym řešenim bez stylu vyměníme tohle, tohle a uvidíme. Ford galaxy 2008, tdci, 103kw...
Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800
Posledně mi to dělal nesprávně fungující N75,nebudu říkat vadný protože to dělal jenom někdy..
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22 lis 2023, 13:09
Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800
Tak jsem dal Galaxy do fordu primo ze si s tim poradi. Napsal jsem jim co to dela - pocukavani v nizkych otackach, ze se mi zdaji hlucnejsi rozvody (ikdyz byly delane drive)... no stalo to 20.000, ze auto je jiz v poradku no a auto cuka stale. Zacinam si myslet, ze neexistuji opravdu odbornici, co jdou po zdroji a proste co diagnostika nevyhodi, s tim si nevi rady. Zkousel jsem zaslepit EGR a stale nic. Dal me napada cidlo polohy skrtici klapky. A nebo jak ty rikas N75? Mam sanci jej nejak odzkouset?
Re: Galaxy 2008. Škubání kolem 1800
Jak je tady to turbo ovládané?
Já mám třeba 1.8TDci 92kw a tam je už ovládané elektrickým aktuátorem
Já mám třeba 1.8TDci 92kw a tam je už ovládané elektrickým aktuátorem