O III 2013, 2,0 110 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

co to je za bordel, chladici kapalina menena, prvni majitel, 92.000 a tece vodni pumpa, navic ta pumpa je s integrovanym regulatorem, stim sem se nesetkal a naftove cerpadlo se casuje, pokud vymenim jen pumpu tak si to ocmaram a nemam co sku.....
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20302
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: o III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od roman1648 »

Bohužel se to stává, ano, vodní pumpa připínaná OEM 04L121011L
Klasika TDI CR kolík do vačky,kolík do čerpadla, hřebínek na spodek, nahodit řemen,dopnout,utáhnout vačkové a čerpadlové kolo,protočit,už kontroluju jen zrcátkem jestli mi sedí otvory pro kolíky,složit a nazdar..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: o III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

dík, přijela jen brzda připojit setobox tak už se na to vfhám
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: o III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše: 20 čer 2023, 08:30 Bohužel se to stává
romane když koupím inu
IN 538098310 bez integrovaného regulátoru tak ten regulátor jen přešroubuji, těsnění je k tomu je to tak?
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 26 úno 2014, 13:02
Odpovědi: 0

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od valekf »

namontuj, jen nezapojuj konektor to je cely, kontrolka svitit nebude
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 926
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od trhac »

Ja ho normálně zapojuju a davam pumpy graf.taky to funguje
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

ok dík du na to pak napíšu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

de to v pohode neumel sem jen odjisteni spodniho krytu, jak odpojit naftu a proc vysrubovat cidlo vyfukplynu, n to jsem potreboval manual, vacku sem zaaretoval do na koliesku pristuzil remen, vse chny kola ocmaral, povolil napinaci kladku a remen sel z pumpy stahnout cezpadlo hned udelalo pink a kdby neblo ocmarle s remenem jsem v prdeli, v manualu pisou ze se casuje, pak pohoda tri sroubky a prehodit toho itregranta, horni kryt mi napoprve nesedl jinak ok, hrazdu jsem nepouzival nebylo potreba, podeprel sem vanu tramkem
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od toefuk »

kolko stoji nova oem vodna pumpa? 100-150€? vydrzi dalsich 200k km s tym ze nestratite komfort rychleho ohrevu vody...
Mna by viac trapili ine kurvitka ako prepinanie tlaku oleja, SCR alebo dvojookruhohve egr....
Len moj nazor, mne sa paci ze auto v zime kuri do dvoch minut a motor sa velmi rychlo ohreje na prevadzkovu teplotu.
Ja by som sa o tento komfort nechcel pripravit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 14 čer 2011, 17:32
Odpovědi: 0

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od suri »

kuri ti ptc akurat tak a nie voda , auta co ho nemaju nekuria ... ked vymenis tri pumpy za 100tis km tiez das bez clony , transporter a crafter to ma z vyroby bez
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

na této pumpě se roztrhla klec když jsem pomalu točil tak byly slyšet kuličky jak padají z horní zatáčky, nová pumpa ina ta šla dost ztuha
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20302
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od roman1648 »

Ty připínané pumpy dávám Hepu, stojí asi 2600 a fungují dlouhodobě dobře, origo stojí o litr víc
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

hepu jo stím nebyl nikdy problém, jedu v kel a pokud možno jen INA, ted sem musel dávat čidlo otáček optimal dobrý pocit z toho nemám ale jiné neměli, ta ina 2,9t
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od toefuk »

suri píše: 21 čer 2023, 18:17 kuri ti ptc akurat tak a nie voda , auta co ho nemaju nekuria ... ked vymenis tri pumpy za 100tis km tiez das bez clony , transporter a crafter to ma z vyroby bez
neviem preco by nekurili aj tie bez ptc vlozky, tie auta maju maly okruh vody v hlave a ten je prioritne urceny na vykurovanie.
Ak vymenis 3 pumpy za 100k km tak asi robis nieco zle alebo kupujes nekvalitne pumpy.
Neviem ako Teba ale mna to nebavi, preto kupim radsej oem a urobim to len raz.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

valekf píše: 20 čer 2023, 20:52 namontuj, jen nezapojuj konektor to je cely, kontrolka svitit nebude
a na co vlastne je tam tenelektricky integrovany bordel? dik
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“