Originál na autopartsu 2890Kč
O III 2013, 2,0 110 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Spomaluje cirkulaciu vody, rychlejsie sa ohrieva maly okruh v hlave a celkovo aj motor. Cim skor sa ohreje, tym skor efektivne spaluje, tym mensie emisie a dlhsie vydrzi aj dpf.slovacek.milos píše: ↑22 čer 2023, 11:48 a na co vlastne je tam tenelektricky integrovany bordel? dik
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33625
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
mladý si to moc nepochvaluje topení v zimě, u sdi jsem měl to ptc a když jsi dal plné kule topilo to hned jinak oničem, ted nemohu dopustit na TD voyager III topí hned, v zimě ani nevím moc stím nejezdím, já jsem na HTP kopce tu nemáme a to fakt topí za kilometr ted vlétě se postaví teploměr za 800 metrů, spotřeba třeba do blavy 4,75, na stk nenašli nic, ani žárovku, mám jen začerněný zadek a to by asi u M1 být nemělo ale nikdo to neřeší, htp jsem zrušil a nahradil V RS abych nemusel poslouchat blbé připomínky a ok 

Re: O III 2013, 2,0 110 kw
pumpy boli origo len niektoré tieto traktory aj po viacerom preplachu sú plné bordelu a clonu na pumpe zaseknu ... vyskusaj , par aut som uz mal