O III 2013, 2,0 110 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2065
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od Jirka. »

roman1648 píše: 22 čer 2023, 08:56 Ty připínané pumpy dávám Hepu, stojí asi 2600 a fungují dlouhodobě dobře, origo stojí o litr víc
Originál na autopartsu 2890Kč
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od toefuk »

slovacek.milos píše: 22 čer 2023, 11:48 a na co vlastne je tam tenelektricky integrovany bordel? dik
Spomaluje cirkulaciu vody, rychlejsie sa ohrieva maly okruh v hlave a celkovo aj motor. Cim skor sa ohreje, tym skor efektivne spaluje, tym mensie emisie a dlhsie vydrzi aj dpf.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33625
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od slovacek.milos »

mladý si to moc nepochvaluje topení v zimě, u sdi jsem měl to ptc a když jsi dal plné kule topilo to hned jinak oničem, ted nemohu dopustit na TD voyager III topí hned, v zimě ani nevím moc stím nejezdím, já jsem na HTP kopce tu nemáme a to fakt topí za kilometr ted vlétě se postaví teploměr za 800 metrů, spotřeba třeba do blavy 4,75, na stk nenašli nic, ani žárovku, mám jen začerněný zadek a to by asi u M1 být nemělo ale nikdo to neřeší, htp jsem zrušil a nahradil V RS abych nemusel poslouchat blbé připomínky a ok :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od roman1648 »

Jirka. píše: 22 čer 2023, 16:13Originál na autopartsu 2890Kč
Tak to jde Jirko, za tu cenu bych klidně dával origo, ale na Elitu i APM to i po slevě stojí 3800
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 14 čer 2011, 17:32
Odpovědi: 0

Re: O III 2013, 2,0 110 kw

Příspěvek od suri »

pumpy boli origo len niektoré tieto traktory aj po viacerom preplachu sú plné bordelu a clonu na pumpe zaseknu ... vyskusaj , par aut som uz mal
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“