Auto před časem začlo zničehonic dělat to, že při sepnutí turba (cca 1900 ot.) škubne. Nepředcházela tomu výměna ničeho ani jiná závada... škubnutí je různé - někdy je to lehké, jindy by si člověk vyrazil zuby o volant. Je to prostě jako "propad" výkonu v jednu chvíli- Pokud je auto v tahu hodně pod plynem, neudělá to. Čím je plynu méně, tím možná hůř.
Teď se k tomu přidalo lehké syčení právě při sepnutí turba, ale zvláštní je to, že při 2500 ot. syčení zmizí. Pokud během syčení sundám nohu z plynu a přidám znovu, už nesyčí... Syčení na volnoběh slyšet není, jen v tahu.
Auto jede normálně a má výkonu na rozdávání, startuje na otočení, motor absolutně suchý, DPF OK a regeneruje bez problému...
Nejsem v ČR, auto bylo ve 2 servisech, na nic se nepřišlo, kontrolovali vlastně to samé...
- diagnostika čistá
- turbo OK, tlak prý v pořádku
- otlakovaná soustava, nikde žádný únik, žádná poškozená hadice
- IC bez poškození
- svody bez poškození
- ozkoušeny vstřiky, 3 údajně jako nové, 1 lehce horší, ale prý bezvýznamně
- zkoušen dát nový EGR, beze změny
- nový chladič oleje, ale (nečekaně) bez výsledku
Tady nikdo nic vlastně neví, auto je starý, tak neřešit, prý je to možná normální... syčení je taky normál
Když jsem měl starší auta (BXE, BKC, atd.)a praskla hadice, auto syčelo pořád. Tady prostě ve 2500 ot. syčení ustane a je klid. Nechápu.
Má někdo nápad, co by to mohlo způsobit?
Mockrát děkuji.