Passat 1.9tdi AVF - padá nafta

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1141
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Passat 1.9tdi AVF - padá nafta

Příspěvek od boobika »

Ahoj,
hrcnul jsem do nádrže čistič a po vyjetí půlky nádrže přestalo auto ráno startovat, musím točit půl minuty, než to nacucne naftu. Po 8h v práci ok, problém zase ráno.

- Našel jsem na průtokovým inbusu na palivovém filtru hlavu zalitou naftou, tak jsem dal nový filtr a vyměnil o-kroužek na šroubu. Auto ráno bafne hned ale po 2sekundách zdechne a musím zase točit,.
- Vyměnil jsem zpětný ventilek na přívodu do tandemu.
- Vstřiky byly dělané 3 měsíce zpět ...
- Koupil jsem těsnění na tandem (hlava-tandem), mám LUK, tak 2 gumový těsnění (na Fábii bylo na LUKu stejné), když jsem to chtěl ale sundat, všimnul jsem si, že zpod tandemu kouká plechové těsnění, jako měl Bosch apod. - takové to "celoplošné". Je to možné? Nerozdělával jsem to, abych nezůstal stát přes víkend.
- Co mne ale zaujalo, tak když jsem sundal hadici zpátečky z tandemu, tak z toho nevytekla žádná nafta a to auto 15minut zpětně jelo. Může to tak být nebo to značí problém?
- Věděl by někdo jaký je závit na špuntu na tandemu, kde se měří tlak?
- Poslední "otázka" je, kterej kokot vymyslel tandem zezadu, kde nejde pořádně nasadit inbus kvůli vodní trubce (wallbash)

Díky za info
Naposledy upravil(a) šulda dne 29 říj 2023, 11:39, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“