Climatronic s analog Webastem Thermotop C do O1 s PD motorem + Climatronic

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vojta91
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 23 říj 2014, 16:30
Odpovědi: 0

Climatronic s analog Webastem Thermotop C do O1 s PD motorem + Climatronic

Příspěvek od Vojta91 »

Ahoj, zima nadchází a po pár letech jsem se dokopal konečně přemýšlet o Webastu :cool: pro O1 s PD motorem + Climatronic.
Mám vybranou ,,sadu,, Thermotop C což by měl být analog bez CANu takže ideální, údajně stačí plus/minus + zapojit hodiny a topí. Řešim tam víc problémů, zapojení vody je mi jasný.

Jehla do nádrže - nutnost pro PD nebo by stačila rozdvojka před naftovým filtrem, za ní čerpadýlko nafty do webasta+ zpětný ventil aby to netahalo naftu z filtru ale nádrže ? V případě jehly navrtat krytku čerpadla v nádrži, zasunout jehlu, čerpadlo pro webasto umístit pod zadní podběh (nebo jinam?) a hadičku+kabely natáhnout k webastu ?

Climatronic - údajně stačí jeden vodič, aby se Climatronic přepl do ,,HE,, a bude foukat tak, jak byl minule nastavený (teplota,intenzita,směr)? Nebo něco víc k tomu ?

Moc děkuji, ať to topí (noteeth)
Naposledy upravil(a) šulda dne 20 lis 2023, 00:07, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9195
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Climatronic s analog Webastem Thermotop C

Příspěvek od hansdob »

Čerpadlo paliva má webasto svoje. Jehlu jsem dával u PD do plováku a u rotačky před filtr ( bez zpětného ventilu a problém jsem nikdy neměl )

Do klimatroniku jeden drát.

Jen rapidně mi zkrátila životnost baterie a pokud nejezdis po topení trasu v kuse 35km+ (spíše 50 na jistotu) tak za 7-10 dnů nenastartuješ
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Vojta91
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 23 říj 2014, 16:30
Odpovědi: 0

Re: Climatronic s analog Webastem Thermotop C

Příspěvek od Vojta91 »

Takže climatronic jeden drát, ten přepne na HE a roztočí se i ventilátor, nebo je třeba další relé pouze na větrák resp. aby se přivedlo 12V bez klíčku na větrák, anebo to už udělá HE režim (větrák na 2-3 čárky) ?
V případě relé by asi jel naplno na 12V a to asi zregulovat nepůjde
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“