Tomas.cz píše: ↑08 bře 2024, 20:41
Kolega z oboru kdysi měnil olej na Sharanu 1. generace automat, tam byla vana ocelová, těsnění kolem dal ale nové, náhrada byla cca 5x levnější než originál a začala téct jen bylo auto na heveru, tak vytáhnul z koše původní letitý originál očistil hadrem nasadil zpět a ten těsnil.
_________________________________________________________
Sice to nesouvisí přímo s výměnou oleje na AT, ale s náhradovými díly ano, tento problém jsem řešil v lednu:
Mondeo 2.2TDCi, měnili žhaviče - sání dolů, klapka, pal. filtr, potrubí a přepady, přepady tedy ty trubičky praskly, origo cca 4 000kč u Forda, ale když by se objednaly pro PSA kde je stejný motor tak cca 2 200kč.
Koupili Essen nebo jak, nové žhavky, montáž zpátky a problém, při akceleraci motor zarumpluje a skoro chcípne.
Vyčetl jsem jim paměť závad, egr - ko a pak něco o tlaku paliva, no egr vyměnili ten byl zaseklý jako otevřený, ale to nepomohlo.
Pantáta teda brblal že ty původní přepady jsou ko, protože je tam ventil a ten mu nešel profouknout, ten Essen jde pěkně volně. Mu říkám hele, ten ventil tam kvůli něčemu je. Tak odjel, volal asi za hodinu zpátky že to konzuloval s diesel servisem a ti mu řekli rovnou, tyhle vstřiky aby kloudně fungovaly, potřebují na vratce minimálně 6bar jinak se to chová jak popisuju. Tak kloudné potrubí a Mondeo jede jak víno
Tzn. může tam být i přetlak, který ta náhrada prostě neřeší.
Neco podobneho jsem resil u vahy vzduchu, stara origo mela lepsi parametry nez nova neorigo

Zase u klapek na klimu pro Superba 3U otce jsem to mel naopak, kvalitni prvovyroba jedna klapka za 3,5 tis bez dph, mela horsi parametry nez cina 650 s DPH

Prave vsechno se dela v cine otazka je, kolik do toho v cine ten zadavatel investuje

Viz kamery palubni CEL-TEC a ANY-TEC, je to uplne stejna znacka, streva jsou stejna i s media cipem a FW, jen obal cinan nastrikal na cerno a napsal pro evropskeho prodejce/dealera CEL-TEC

U cinana si muzes objednat i LOGO na vyrobku penize dokazou vse.
A rozdil ? cena!

To same indukcni varice, vsechny maji vevnitr streva z Gorenie: Spanelsky Ariston i "ceska" MORA "zamerne snizena kvalita elekt. kondiku v teplotni prostredi misto 115C maji jen 85C, takze se prehreji a zakladni deska se meni - cena jak nova indukcni deska- rozdil mezi cenou kondiku slovy par korun nekdy i haleru, rozdil mezi cenou opravy a koupe noveho vyrobku slovy par korun

Led zarovky ETA - Cinska kopie, rozdil pouze v smd odporu s nizsi vatazi, takze kurvitko na tepelnou zatez. To je ten dnesni problem, ze kdyz do toho kouknes vsechno je cina, ale nekde je kvalita zamerne potlacena
Ted jsem si opravoval mycku, opravar podle chyby tvrdil vadne topne teleso, pak zakladova deska, pak spatny hlavni motor a nakonec jsem si to opravil sam za 119 ,- DPH+Doprava vadny rozbehovy kondenzator

Jak rikam zkusenost, sice jsem se s ni trapil 1/2 roku a hrozila italska domacnost, ze jsem nechtel koupit novou mycku, protoze bych musel predelat kuchynskou linku, ale nasel jsem tu chybu
Podobne jako u Fordu tusim Fiesta s nizsi cenou snizen vykon v kW podode mechanickeho blokovani "dorazu" saci klapky a podlozeni plynoveho pedalu
Tak nezbyva nez prave nasat zkusenost od tebe nebo od kluku jako jsou zde na Foru
