Je rok po písních kroužcích a rozvodu a milion věcí.
Jde o to že se mi straci ,nestraci kapalina chladici.Mam i novou nádobku ale po jízdě ji mám na minimum v nadobce a když otevřu nádobku, vičko,vyleze na maximum.A to může auto i stát celý den.Voda koluje přepadem do nádobky,vše se jeví že je o.k.Zatim jezdí v pohodě zaden problém. Mám se něčeho obávat? Děkuji
Naposledy upravil(a) šulda dne 02 srp 2024, 18:02, celkem upraveno 1 x.
Důvod:Úprava názvu.
Zkus vyměnit zátku na nádržce. Vypadá, že nepouští tlak vzduchu ven z nádržky, čímž narůstá tlak v chlazení a tlačí vodu do systému. Už jsem se s tím setkal. Jestli máš tu starou, co jsi měnil, klidně ji zkus.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 02 srp 2024, 08:12, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Je to maličkost, nic to nestojí a hned víš, jestli to je nebo není ono.
I když já si teda myslím, že pokud se hladina pohybuje mezi max a min, je to vlastně v pořádku. Mám zastudena kapalinu na max a když je motor horký a otevřu zátku, hladina vyleze o palec nahoru. Po vychladnutí motoru je zas zpátky na max.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Kéž by to tím bylo.Byl by šťastný člověk. Nádobka je asi týden stará ale byla bez víčka,to sem dal Původní ste staré.Ta byla prasknutí ,propostela vodu přes konektor.
A nebo je prakla stena valce. Tyhle motory na to trpi. Svicky vypadaji jak ? Vsechny stejnou barvu,cihlovou ?
Da se to opravit takovym vodnim sklem bez demontaze. Nekde to tu bylo. Kdyz se k tomu dostanu,najdu, cim to opravit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jo, tyhle bloky to tu a tam dělají. Ale ještě bych neplašil.
Jde o to, jestli ta hladina vody jen klesne a po otevření nádobky vystoupá tam, kam má. Pokud ano, neztrácí se, nebublá do ní kompresní tlak, nebo se nešpiní olejem, byl bych v klidu.
Samozřejmě, jak jsem psal už nahoře, ta výměna zátky expanzní nádobky je jen jeden z pokusů. Už jsem se s tím setkal, že zátka byla poškozená a nepouštěla tlak ven a dovnitř. Systém se pak tlakoval, byly tvrdé hadice a hladina klesala. Po otevření zátky to silně fouklo a hladina se vrátila zpátky. Ale nemusí to tím být....... Může to být poškozené těsnění hlavy, hlava samotná, anebo klidně i ten blok. Ale s tím bych nespěchal.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tak zázrak z víčkem se nekonal.ujel sem cca 400km a hladina vody v čudu,hlásila mi kontrolka minimum.Co sem koukal ,tak pod nádobku je nosník celý mokrý, takže to utíká prec prepad nadobky.
Nějaká ráda ještě?voda je čistá a olej zatím taky.,,
martinsidlo píše: ↑02 srp 2024, 20:42
Až napíšeš,jak vypadají svíčky,bude se vědět,kudy se ztrácí voda. Tady je kdyžtak ten utěsňovač.
W_722_CYLINDERBLOCKSEAL.PDF
Ahoj.Tak voda se straci dal.I po výměně víčka a ujetí cca 400km mi hlásilo nízká hladina vody.Prijde mi že se voda straci přes nádobku.Pod nadobkou je nosník celý mokrý teda přepadem z nabodky???nádobka,voda zatím čistá a olej taky ale asi je to v háji,co?
Původně jsi psal, že při jízdě se kapalina z nádobky ztratí, ale pokud ji otevřeš, hladina se objeví. Aspoň tak jsem to pochopil z dřívějšího psaní.
Jak se to chová teď?
Pokud je voda pod nádobkou, tedy mokrý nosník, musí hladina stoupat, až prostě nádobka přeteče. A nikoli, že se ztratí a po otevření víčka znovu objeví.
Když nádobku za chodu otevřeš a přidáš plyn, udělá to co? Zůstane hladina, kde je, anebo zmizí, anebo naopak začne stoupat, až voda vyteče ven?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Takhle se to chovala po v praze cestou do práce a zpět to je 20km,tam se to ani skoro nehrálo.,,ale teď sem ujel 400km a voda zmizna,no ne úplně ale kontrolka se rozvitila. Dolil sem a zase jede dál.Sem na chalupě a tady můžu to vyzkoušet ale nevím co ,,,teplota byla v pohodě 90 auto jede normálně.,,,