Syčení 2.0tsi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Syčení 2.0tsi
Golf 6 GTI 2.0tsi 147kw. Přijel že něco piští od turba po delším brzdění motorem z kopce. Vyměnil.jsem blow off, nepomohlo, tak další bádání, byly očazené svody u hlavy, tak po letmém přitažení několika šteftů jeden zůstal v klíči. Byl ulomený. Tak motor ven, šteft odvrtat, nový, těsnění nové, všechno očištěné, svody srovnané brouskem, páč byly křivé jak hovado. Turbo se zdálo být v pořádku, žádné praskliny, bez vůle, vše ok.
Motor do auta a zkušební jízda jsem myslel že mne trefí. Do 3000 to stále něco pohvizduje, nebo spíš syčí. Když se motor přehoupne přes 3000 ot, je klid. Teď to mám ještě znovu na zvedáku, nic špatně nevidět. Mne z toho trefí
Nenapadá někoho na co ještě kouknout?
Kolega něco plantal že u těchto motorů bývá problém s westgate, ale ten chodí krásně volně a nic jiného tam není.
Motor do auta a zkušební jízda jsem myslel že mne trefí. Do 3000 to stále něco pohvizduje, nebo spíš syčí. Když se motor přehoupne přes 3000 ot, je klid. Teď to mám ještě znovu na zvedáku, nic špatně nevidět. Mne z toho trefí
Nenapadá někoho na co ještě kouknout?
Kolega něco plantal že u těchto motorů bývá problém s westgate, ale ten chodí krásně volně a nic jiného tam není.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Syčení 2.0tsi
Dneska opět zkušební jízda, mezi 1800ot až 2600-2700 syčení. Pedál plynu půl až doraz.Uberu, je klid, přehoupne 3000ot a taky klid. Vedení od vzd. fitru po klapku, včetně turba nafouknuto na 1bar, nikde nic nesyčí. Může to dělat vlnovec na výfuku? Já už fakt nevím. Poslední varianta je turbo ven a nechat zkontrolovat. Ale to se mi zatím úplně nechce a předtím to nedělalo...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Syčení 2.0tsi
A nemůže to dělat nějaké těsnění sání? Jen se ptám...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Syčení 2.0tsi
Já už ze zoufalství, páč jsem fakt už nevěděl co, ucpal v zadu výfuk a poslouchal. Jediné syčení bylo ve sponě výfuku jinak nic. Žádná díra ve vlnovci. Nakonec to dopadlo tak že to přestalo. Čím víc jsem s tím jezdil, tím míň to bylo slyšet až to přestalo. Proč, to nevím 

OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Syčení 2.0tsi
Dobrý vědět, až budu mít nějaký problém, ozvu se a ty mi to rozjezdíš. 

Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.