Jake těsnění?!?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Zinnwald

Jake těsnění?!?

Příspěvek od Dartanion »

Pánové mám otázku jaké těsnění použít na 96kw PD spodek, když napasuju 81kw hlavu? Nechce se mi experimentovat, tak snad mi někdo, kdo už to má za sebou poradí. Díky
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mám těžkou obavu, že ten motor nebude schopen se točit. Ale to není moje věc.

Těsnění musíš volit podle bloku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Marek77 píše:Mám těžkou obavu, že ten motor nebude schopen se točit. Ale to není moje věc.
moc nerozumím, co jsi tím chtěl říct? že to nepasne k sobě?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Těsnění dej podle přesahu pístů. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle přesahů jasný, ale PD mají jinak tlustý těsnění než rotačky vzhledem k dirkám, ale asi bych to zvolil dle rotačky kvůli hlavě z rotačky
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no ta výška těsněni asi nebude problém, ale spíš si myslím, že ten blok neude stejný jako na rotačkách, myslím tím vodní kanály, přepad oleje a tlakový kanál mazání.. nikdy jsem to přímo neporovnával,ale podle mě to nepůjde.. a proč to chceš dělat tak složitě?? co třeba spodní kolečko, je o hodně šírší a zuby mají jiný profil.. zbytečná komplikace.. dej raději písty s ojnicema a kliku z pd do bloku rotačky a je to jednodužší..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

no je videt ze spousta lidi vubec nevi o cem mluvi (Marek77, go.vojta), ja mam napriklad SDI hlavu na ARL bloku

a s vyskou tesneni je to presne jak rika huml a boda
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

Taky jsem si myslel, že to mám udělat podle přesahů, jen jsem potřeboval slyšet názor zkušenějších :-) Díky a lovu zdar.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no neřekl bych, že nevim o čem mluvím.. psal jsem že jsem to přímo neporovnával..a že si myslím, že to nebude stejný. takže jsem ho zbytečně uváděl v omyl. a výška podle přesahu pístů beru jako samozřejmost.. a jak říká huml výška těsnění je na pd a rotačky jiná.. PD má nižší těsnění.. takže bych dal spíš těsnění na PD. tím z rotačky si budeš zbytečně snižovat kompresní poměr.. pokud to teda nebudeš zdímat jak mvoesko.. to bych pak dal raději to z rotačky.. uvidíš podle přesahů..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

go.vojta píše: tím z rotačky si budeš zbytečně snižovat kompresní poměr.. pokud to teda nebudeš zdímat jak mvoesko.. to bych pak dal raději to z rotačky.. uvidíš podle přesahů..
Při zvyšování plnicího tlaku se někdy snížení kompresního poměru doporučuje - je víc prostoru na naplnění většího množství vzduchu.
Například bavil jsem se s borcem, co ladí Octavii TDi pro rallye a ten říkal, že má stupeň komprese 17,8:1.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

dost lidí už to tak má stačí hledat, třeba jen tady na foru a určitě pokud se vybere těsnění na přesah, tak to půjde
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

blok je jeden zakladny odliatok na tdi aj tdi pd. takze tak. Kanale su identicke aj mazanie. niet sa coho obavat.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

..jen je potřeba přehodit pár věcí okolo. nato nezapomeň, jinak si budeš zbytečně nadávat.. ;)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

ty ses ani pak neozval cos měl špatně - jinak ten motor od tebe má už 130 000km na mtdi v transporteru a drží, jen ta lamela se spálila (tuna dřeva a spěch nejdou dohromady) :)
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

tomáš karbus píše:ty ses ani pak neozval cos měl špatně - jinak ten motor od tebe má už 130 000km na mtdi v transporteru a drží, jen ta lamela se spálila (tuna dřeva a spěch nejdou dohromady) :)
..SZ, ať to tu nezas....e :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“