Zdravím , dělal jsem vizuální kontrolu turba a mám to tam špinavé jak by od oleje , ale jak na to šahnu tak je to zaschlé není to čerstvé. Může to tam být?
Jediné kde je povlak oleje je ta hadice zakroužkovaná (odvětrávání klikovky? nevím co to je ). Vyčistil jsem ji a zkusim za nějakou dobu jestli je to tam znovu , nebo to je nějaký starý problém. Nevím jestli tam může být povlak oleje?
Jinak turbína se do boku nehne a vizuálně za mě vypadá oka?
Golf 2.0 TDi 110kw - turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07 dub 2025, 20:23
Golf 2.0 TDi 110kw - turbo
- Přílohy
-
- 20250601_085829.jpg (4.07 MiB) Zobrazeno 329 x
-
- 20250601_084726.jpg (2.44 MiB) Zobrazeno 329 x
-
- 20250601_084722.jpg (2.25 MiB) Zobrazeno 329 x
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5018
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Golf 2.0 TDi 110kw - turbo
To je odvětrání motoru,tam musí být olej z principu. Spotřebu oleje musíš kontrolovat po delší dobu než 1200km.
P.S. U mě zkušenost,že to dělají gumičky na ventilech.
P.S. U mě zkušenost,že to dělají gumičky na ventilech.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07 dub 2025, 20:23
Re: Golf 2.0 TDi 110kw - turbo
Od koupě auta jsem ujel asi 1300km a v pohodě, pak jsem dělal výměnu oleje. A pak po cca 1200km , se mi po hodinove jizdě na dalnici (nevím jestli to má třeba vliv na spotřebu oleje ) se mi rozsvitila kontrolka a dolil jsem cca 3dcl oleje. Ale během těch 1200 km se dělalo čištění DPF tak nevím jestli jim tam třeba jak něco sundávali nemohlo něco vytéct. Takže uvidiíme.
A to těsnění se dá nějak vyměnit aniž bych rozebral půl auta?
A to těsnění se dá nějak vyměnit aniž bych rozebral půl auta?