Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Chápej, že na Tvé pocity nikdo nedá. Nejsi žádný zkušební jezdec, kterému by procházely rukama desítky stejných auťáků. Pokud sem nedáš objektivní záznam údajů /log/ z plné akcelerace za podmínek uvedených výše, tak Ti nikdo nemůže říci, že tlak turbodmychadla, nastavení baňky, váha vzduchu a vstřikované množství jsou v pořádku.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
indy3
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 29 lis 2016, 19:00
Odpovědi: 0

Re: Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Příspěvek od indy3 »

Je tady někdo,kdo si dával položky pod naklápění turba u Octavie 2 1.9 TDI BXE? Potřeboval bych vědět, jaký podložky a kde je mám koupit, popřípadě kdyby měl někdo na prodej......
Uživatelský avatar
Jirka8
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 led 2025, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Re: Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Příspěvek od Jirka8 »

Zdravím,
Čeká mě zřejmě kontrola/čištění/případný repas sací soustavy, EGR, N75, sání, regulace turba, hadiček, možná i turba/vstřiků (doufám nebude potřeba). Auto má najeto dost, turbo píská, emise špatné, nouzák s kontrolkou nenastal, nezdá se mi, že by mělo problém s tahem na běžné rovině; havarijní stav by to neměl být, ale párkrát už mi spadly otáčky při stoupání a chtěl bych, aby na auto byl spoleh. Na diagnostiku VCDS se chystám a nevím, kdy se na motorovou část naposledy šahalo.

Chtěl bych to svěřit někomu, kdo s tím má zkušenosti (včetně zhodnocení a případné práci systému, nejen turbo ven a zase zpět bez návazností), udělá to pořádně a pečlivě, a má dobré reference; letmý pohled do recenzí repasu turbodmychadel na seznamu mě plní děsem. Nemám problém počkat, či zaplatit kvalitní práci, ale chci to mít udělané dobře a natahování na dílech taky nemusím.

Na forech jsem byl schopný z okolí dohledat reference na Indiho z Bohumína (zmiňován i v tomto tématu), který má v komunitě velmi dobré reference, ale nedohledal jsem kontakt. Poradil by mi někdo? Předem děkuju

EDIT: Tak jsem nasel po rozkliku profilu web. Ale nechávám i zde, nevím, jestli je to tu aktivní, ale případné další - aktuální a ověřené - tipy budou vítány..
Octavia 1.9 TDI, 66kW, AGR, 2001, 500t+ km, Ostrava
PatrikH
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11 srp 2022, 18:54
Odpovědi: 0

Re: Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Příspěvek od PatrikH »

Ahojte,
neviem či je to tu ešte aktívne ale opýtam sa. Chystám sa na vyčistenie a vypodloženie turba resp. regulácie. Keď demontujem reguláciu, tak vo výfukovej časti turba mi zostanú 3 valčeky. Podložky mám umiestniť na tie valčeky, alebo pod ne.
Ďakujem veľmi pekne za radu :)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Příspěvek od martinsidlo »

To je jedno,ne?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“