CFHC - Zvýšená spotřeba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
CFHC - Zvýšená spotřeba
Zdravím, mám CFHC 2.0TDI. Najezd 220tisic km. Před 2000 km byl měněn EGR ventil a vysokotlaké čerpadlo. Poslední dny sledují že se zvýšila spotřeba, hlavně ve městě 8-11l / 100km a hlavně sleduji v aplikaci VAG DPF zanášení filtru klidně 40-80 mg/km. (Dřív bylo maximálně 35mg/km). Diagnostika nic nehlásí, nějaké tipy na co se zaměřit ?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33671
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: CFHC - Zvýšená spotřeba
co teplota motoru a teplota nasávaného vzduchu v řj motoru?
Re: CFHC - Zvýšená spotřeba
Teplota oleje je kolem 80-90°C při venkovní teplotě 14°C, teplota nasávaného vzudchu ukazovala diagnostika 25°C
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5083
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: CFHC - Zvýšená spotřeba
Voda ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: CFHC - Zvýšená spotřeba
To by mě taky zajímalo,jezdí tu jedna Maxi s tímto motorem a taky si stěžuje že to moc žere, průměr tak 7,5L mě to přijde na docela velké a svižné auto normální ? Na to jaká je to krabice tak to auto jede fakt pěkně...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33671
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: CFHC - Zvýšená spotřeba
musíš za někým kd má diagnostiku at se ti podívá na adresu 01 motor do měřených hodnot kolik tammáš teplotu motoru, zda to odpovídá, nízká teplota zvyšuje spotřebu, a co výkon motoru nezlenivělo ti to ?
Re: CFHC - Zvýšená spotřeba
co rozvody a pumpa dobre nastavena ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Re: CFHC - Zvýšená spotřeba
Auto jede výborně. Naposledy při cestě do práce , cesta do mírneho kopce skoro celou dobu, auto se ohrivalo a spotřeba 7l/100 což mi přijde v pohodě ale je pravda že teď je kolem 15°C... Spíš mě zajímá to zanášeni Dpf, rovinky kolem 17-35 mg/km a do kopce když je táhly a na dálnici tak i 50mg/km. Když bylo tepleji, přišlo mi že se to zanášelo víc, jak jsem psal na začátku.slovacek.milos píše: ↑08 črc 2025, 19:26musíš za někým kd má diagnostiku at se ti podívá na adresu 01 motor do měřených hodnot kolik tammáš teplotu motoru, zda to odpovídá, nízká teplota zvyšuje spotřebu, a co výkon motoru nezlenivělo ti to ?