Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Chlapi, je v okolí Nymburka, Kolína nebo Prahy někdo, kdo by mi přes VAG nahrál online data při jízdě na 4.rychlostní stupeň? Mám cca 9 měsíců dávané nové (repasované) turbo, měnily se gumičky na vstřikách, elektrikcká PD lišta, mam vyměněný tandemový čerpadlo, mam nový palivový čerpadlo, nový palivový hadice a mam předělanej ten PD palivovej filtr za filtr průchozí s vratkou do nádrže a né do filtru. Než se měnilo původní turbo, tak bylo auto údajně čipnutý a teď to s tím repásnutým turbem asi dělá softwarovej bordel... Teď mi to cestou na Moravu po asi 300 km jízdě skočilo po delší době do nouze, když jsem jel do kopce na čtyřku asi 70-80 a chtěl jsem jí "roztáhnout". Stalo se to opět při jízdě na 4 rychlostní stupeň, jako před cca 2 měsícema. Kdybych v tom teď neměl novou dvouhmotu a udělaný ty věci, co jsem psal, tak už jsem to auto asi zapálil... Pomůže mi to někdo vyřešit??? Jestli přehrát soft, nebo jiný turbo, nebo výměna váhy vzduchu, ventilu N75, podtlakových hadiček, atd. Už fakt nevim, co s tím. Děkuju
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5089
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Zrejme nechodi regulace turba. Pohledej zde,mockrat probirane.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Martine, tohle můj problém nebude... Vim, že ty repas turba nejsou ideál, ale to auto prostě nejede jak má, potřeboval bych, aby na to někdo mrknul, i třeba na rozvody, i když byly dělaný, ale dočetl jsem se, že jdou doladit drobné odchylky... Fakt si ho chci nechat. Ted najeto od posledního spadnutí do nouze asi 500 km a pohoda, ale chci, aby na to někdo fakt mrknul, jestli to chce jiný turbo, byť i "jetý", ale origo. Třeba by mi někdo doporučil zaslepení EGRu a jeho vymazání diag atd. Potřeboval bych o tom s někým pokecat tak nějak komplexněji, ať vim, co s autem dál...
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Dieselpower?
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
A jaká je chybová hláška při nouzáku?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5089
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Nema VAG.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Když pasne do nouze a ty zastavíš vypneš motor a hned zas nastartuješ tak zas to chvíli jede normálně?
Jestli ano tak věz že problém je v regulaci turba
Je tu o tom celé velké téma a i mě kdysy ty podložky pod tu regulaci zachranili od zbytečných stresú
Jestli ano tak věz že problém je v regulaci turba
Je tu o tom celé velké téma a i mě kdysy ty podložky pod tu regulaci zachranili od zbytečných stresú

Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Jo, jo, stačilo teď vypnout a zapnout klíček zapalování a dojel jsem úplně v pohodě, za celou dobu týdenní dovolené se mi to stalo jen jednou... Ono stojí za prd podle mě i to repasovaný turbo jako takový, ale origo nový do auta v ceně +- 35.000 fakt dávat nechci... Stejně to nejede tak, jako to jelo předtím a chtěl bych, ať se mi na to někdo mrkne, jestli má cenu si to auto nechávat a teď do něj ještě něco dát, nebo ne. Třeba by pomohla výměna toho turba a nějakej rozumnej čip, jinak se mi v něm jezdí dobře a teď dal 750 km v pohodě
Neměl bys link na tu problematiku tady ve fóru? Jsem tu novej a ještě se úplně nevyznam, děkuju.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5089
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
To neni raketoplan. Vymen podtlakove hadicky,vyndej banku turba,nesmi byt zrezla a chodit volne ( je tam pruzina a tak odpor pruziny tam je ale zadne drhnuti ), nastav zpet s predpetim 2 mm,vahu vzduchu vycisti cisticem na brzdy a budes jezdit.
Na tyto veci nepotrebujes VAG.
Na tyto veci nepotrebujes VAG.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Než sa v tom začneš vŕtať, prvo načítaj chybu v RJ, hocičím. Môže to byť aj niečím iným ako turbom a jeho reguláciou.
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Napíchnout na diag půjdu určitě, ať mam jistotu, čím to bylo, ale už jsem to stejný skočení do nouze zažil a i ty okolnosti, kdy se to stalo, byly prakticky totožný, jako teď... Už bylo daný to "nový" turbo, jel jsem do táhlýho kopce, 4.rychlostní stupeň a rychlost kolem 70-80 km/hod. Každopádně díky, tyhle low-cost metody vyzkoušim, sypat už se mi moc nechce...
Můžu to zkusit... Pohledam na netu, tu baňku koupim kdyžtak novou klidně, nebude stát dardu. Ty podtlakový hadičky vyměnim tak jako tak, to se kupuje v metráži a sám si střihnu potřebnou dýlku? To nalazení předpětí zkusim pohledat na netu, každopádně dík, moc za rady, mám ještě přes rok platnou STK, tak bych ho rád pojezdil, pak samozřejmě nevim, jestli projdu přes emise, loni jsem prošel ofiko, což jsem se divil...martinsidlo píše: ↑18 črc 2025, 15:05 To neni raketoplan. Vymen podtlakove hadicky,vyndej banku turba,nesmi byt zrezla a chodit volne ( je tam pruzina a tak odpor pruziny tam je ale zadne drhnuti ), nastav zpet s predpetim 2 mm,vahu vzduchu vycisti cisticem na brzdy a budes jezdit.
Na tyto veci nepotrebujes VAG.
Naposledy upravil(a) šulda dne 19 črc 2025, 07:26, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Sloučeno.
Důvod: Sloučeno.
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Nejvíc lowcost je kabel za tři stovky a logovat za jízdy. Nic na tom není. Zde na fóru popsáno mnohokrát. Jen to chce mít notebook, nebo si ho půjčit.
Oct asv 2000, DieselPower
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
A než takhle sám laborovat, když tomu nerozumim, není lepší někomu zaplatit a svěřit to někomu, kdo tomu rozumí a zná souvislosti mezi závadama a příčinama? Zuby si taky sám nespravuju
Ale asi není blbej nápad mít VAG kabel, notebook samozřejmě mam...
Re: Toledo 2005, 1.9 tdi PD, 77kw origo bez DPF - opět padá do nouze
Můžu víc info k těm podložkám pod regulaci? Děkuju