Ale auta jsou dneska DPF a nějaký běžný způsob používání jako práce, nákup, pošta a děti ze školky je pro auto smrt.
Nejde o hodnotu auta morální, ale užitnou.
Je fuk, že auto má cenu 20k. Když do něj 20k pustíš a víš, že budeš jezdit 2 roky v pohodě, mají nové prahy, nová hlava a podobné investice do určité doby svůj smysl. Protože co lepšího koupíš za 200k?
Horší je, že pomalu ale jistě se blíží takové podobné investice i do ještě ne uplně starých aut, ale to už je 50 za DPF, 70 za převodovku a tak nějak podobně a to je už kapku dramatičtější.
A to ještě aby ses o to auto staral sám, protože u nějaké koupě auta nikdy nevíš co a kdo tam už měnil a proč a problém bude i to, že je všechno nějaká náhrada a polovrakec a už to vlastně nikdy nemusí solidně fungovat a ničeho se nedobereš.
Klepe, hučí, nechladí, nestartuje, moc žere .....
