potreboval bych vedet, jestli kdyz RJ da nouzi, zda zustane N75 otevrena na cca 92%- tzn. dela urcity podtlak na bance turba?
Podle logu to tak vypada.
A jeste jeden dotaz, kdy se N75 reguluje, hlida si Ecu i rychlomer nebo jen otackomer ? Protoze, chybu zatuhle regulace , dostanu jen za jizdy. "Meze regulace tlaku prekroceny" na neutral, se to nestane, ikdyz tocim pres 3 000 otacek a podtlak cca 500 mbar - mereno vakuovkou.
Zahada je, ze kdyz nejedu a tocim motor, tak po vypnuti to spadne zpet na nulu, ale kdyz dojedu z testovaci jizdyjsem v nouzi, tak podtlak se tam drzi, po sundani hadicky z membrany turba, to zasyci a vycucne to podtlak i ze zasobniku. Takze i podle logu, je videt, ze po nouzi zustane podtlak aktivni.

Zitra zkusim pokud s vakuovkou, zda kdyz nastavim 500mbar na membrane=bandasce, kolik ukaze plnici tlak turbo pri volnobehu - nebo toceni motoru kolem 3 000 otacek.
Na schematu, je videt zapojeni N75 jen 87a a Ecu motoru, takze nikdo jiny by v tom nemel mit prsty.

Superb AWX 1.9 Tdi 96kW
Muzete na to prosim nekdo kouknout.
Jen pro info, vim co je zatuhla regulace, spis resim podivne chovani N75.
Tomas