Fotodokumentace vlastních přestaveb

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Fotodokumentace vlastních přestaveb

Příspěvek od dvorky1 »

kdo má možnost nafotit sem s tím pro ostatní pro inspiraci
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Ford Escort 1,8 TD Combi r.v. 1996

Příspěvek od dvorky1 »

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
waqw
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 13:35
Bydliště: OV

Příspěvek od waqw »

Ty máš tu zpátečku šluslou na "tvrdo" ? To se ti asi nařeďuje startovací nafta olej ne? Jak dlouho cca trvá než vyjedeš olej z čerpadla a přepneš na naftu? Díky T
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

waqw píše:Ty máš tu zpátečku šluslou na "tvrdo" ? To se ti asi nařeďuje startovací nafta olej ne? Jak dlouho cca trvá než vyjedeš olej z čerpadla a přepneš na naftu? Díky T
kdepak přes ty LPG ventily to saje buď z hlavní nádrže olej a nebo z tý přídavný naftu. Když přepnu na naftu tak musím ujet tak 5-8 km aby se dostala nafta do čerpadla ( z přídavný nádrže to mám rovnou do čerpadla pouze přes malej filtřík - do palivovýho filtru teče pořád jen olej abych nepotřeboval takovy množství nafty na propláchnutí ) pokud bych potřeboval aby se čerpadlo rychle propláchlo, tak jen otevřu zpátečku ( ručním ventilem ) přímo do nádrže a to se pak propláchne hned ale samo nafta jde pak zpátečkou do hlavní nádrže - to ale používám jen když mi to nasaje vzduch abych to odvzdušnil ( třeba když mi dojde nafta v tý malý nádržce )
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Escort 1,6 D Combi r.v. 1986

Příspěvek od dvorky1 »

U Escortíka mám jen šluslou zpátečku a předehřev na naftovej filtr.
Motor už je horší tak mu trvá než chytne ale jezdí :-)

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
gsxrm
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 17 srp 2006, 08:02
Bydliště: vysocina

Příspěvek od gsxrm »

tady je moje ve predu vodni predehrev nerez snek vzadu nadrz na 55l v ni plovak s crpadlem z pd okolo plovaku nerez snek kterym se vraci tepla nafta a ohriva oil.kdyz prepnu na oil palivomer mi ukazuje hladinu oilu.

Obrázek

Obrázek
GIV ASZ turbo a ic z ARL kat a egr pryc chip reesha 190ps teda jestli nekeca:))
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:? (LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:04, celkem upraveno 1 x.
gsxrm
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 17 srp 2006, 08:02
Bydliště: vysocina

Příspěvek od gsxrm »

no uplne normalne je 7cm vysoka metr siroka a 0,7m hluboka + vnitrek rezervy spocitej to a uvidis hever a naradi mam v kapse
GIV ASZ turbo a ic z ARL kat a egr pryc chip reesha 190ps teda jestli nekeca:))
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 979
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

vymennik

Příspěvek od mtapaj »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
nieco podobne ako ma dvorky1
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

pokud by jsi dělal další kousky tak bych jen poradil jeden výstup na vodu dej k okraji. Né do prostředka. Je to z důvodu odvzdušnění v případě že se to bude montovat na ležato. Nebo tam navrtat díru se šroubem, ale to je už zbytečně komplikovaný. Samo odvzdušňovací schopnost se o to postará pokud to bude dobře konstrukčně řešený. Jinak to vypadá dobře :-)
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

Zdar borci,
mate to pekne, to by Nemci koukali.
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

Zdar borci,
zkusim poslat fotky toho našeho Golfa, jestli to půjde.

Obrázek
To je pětadvacítka na olej, v nádrži je nafta.

Obrázek
To je ruční 3/2 cestný ventil, cena je příznivá.

Obrázek
Tak jsme usadili Peveko za skoro 1700,- přímo na výměník se žhavičem.
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

dvorky1 píše: kdepak přes ty LPG ventily to saje buď z hlavní nádrže olej a nebo z tý přídavný naftu. Když přepnu na naftu tak musím ujet tak 5-8 km aby se dostala nafta do čerpadla ( z přídavný nádrže to mám rovnou do čerpadla pouze přes malej filtřík - do palivovýho filtru teče pořád jen olej abych nepotřeboval takovy množství nafty na propláchnutí ) pokud bych potřeboval aby se čerpadlo rychle propláchlo, tak jen otevřu zpátečku ( ručním ventilem ) přímo do nádrže a to se pak propláchne hned ale samo nafta jde pak zpátečkou do hlavní nádrže - to ale používám jen když mi to nasaje vzduch abych to odvzdušnil ( třeba když mi dojde nafta v tý malý nádržce )
Zdar,
my jsme to dali tak, že Peveko co přepíná, je těsně před čerpadlem (ještě je po cestě elektrické dohřívání), takže po přepnutí je doba zpoždění minimální. (Jsou tady taky někde fotky)
Není mi ale jasná jedna věc :
Dali jsme to do Golfa 2 TD a tam vede zpátečka ze vstřiků originál do čerpadla a teprve odtud do nádrže. Když jsme to kdysi testovali jen tak, zjistili jsme, že se do kanystru vrátí asi jen 2 litry na 100 km, což naprosto nedpovídá dopravnímu průtoku ( borci tu udávají 0,5 l/ min).
To jsme teda nechali zpátečku jít furt do oleje, přinejhorším se to trochu přiředí, když na krátké štreky jezdíš jen na naftu.
Ví někdo, jak to je s tou zpátečkou?
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

Ta zpátečka vlastně zásobuje čerpadlo,takže nasává míň nafty z nádrže.Kdyby byla zpátečka rovnou do nádrže,musí se nafta znova nasát,přefiltrovat,případně ohřát a to je zbytečný,když se to dá vyřešit takhle
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

Zdar,
to znamená, že na Golfu je zpátečka originál "tak trochu zkratlá"?
Tak to tam vevnitř taky musí být odvzdušňovák.
Pak je to OK.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“