Oct.2 špatně startuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

witt píše:... mě problém s teplými starty vyřešila kupodivu nová baterie. Původní točila jak blázen, ale auto teplý né a né chytnout, nepomohlo ani zvýšení startovací dávky, tak jsem koupil Banerku 80Ah a od té doby teplý na brnk......
Alebo problem so starterom...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Bydliště: Námestovo, Orava

je to

Příspěvek od dream7000 »

štarter alebo okrem toho tesniace gumove O krúžky na vstrekoch, robila mi to V golf BKC, poliaci to urobili a teraz studený alebo teply brnkne na šup....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

witt píše:... mě problém s teplými starty vyřešila kupodivu nová baterie. Původní točila jak blázen, ale auto teplý né a né chytnout, nepomohlo ani zvýšení startovací dávky, tak jsem koupil Banerku 80Ah a od té doby teplý na brnk......
ono taky záleží kolik ti te dávky přidali 32768 je základní nastavení a dá se přidat prej o 9000 a přidáš tak 60 jednotek za minutu jestli ti přidali třeba 200 což se doporučuje a pak se na to dál vyprdli, tak jakoby nic nepřidali, co se týče starteru tak ten ti točí 900 otáček a minumum pro teplý start je 870 ptotože při 80 stupních to nežhaví, a stou baterkou to je různě jestli je 70 nebo 90 Ah záleží jaký má pokles napětí a pak kolika ampéry je schopna ten startér nakrmit miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ondratdi píše:ale je to divný že až při teplotě nad 80C,jinak dobry i výkon to má.
divný to není protože ti to nad 80 nežhaví, počkáš pod 80 zapne se žhavení a brnk, v běžném servisu ti ani moc nepomůžou protože tím jejich vagem nejde zvednout startovací dávka a je pro ně výhodnější vyměnit ti starter a baterku a si přečti ještě můj přispěvěk o jedno výše miloš
witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od witt »

slovacek.milos píše:
witt píše:... mě problém s teplými starty vyřešila kupodivu nová baterie. Původní točila jak blázen, ale auto teplý né a né chytnout, nepomohlo ani zvýšení startovací dávky, tak jsem koupil Banerku 80Ah a od té doby teplý na brnk......
ono taky záleží kolik ti te dávky přidali 32768 je základní nastavení a dá se přidat prej o 9000 a přidáš tak 60 jednotek za minutu jestli ti přidali třeba 200 což se doporučuje a pak se na to dál vyprdli, tak jakoby nic nepřidali, co se týče starteru tak ten ti točí 900 otáček a minumum pro teplý start je 870 ptotože při 80 stupních to nežhaví, a stou baterkou to je různě jestli je 70 nebo 90 Ah záleží jaký má pokles napětí a pak kolika ampéry je schopna ten startér nakrmit miloš
dávku sem si zvedal sám a to na max co to šlo, ale žádná změna, už sem chtěl řešit startér, ale vyřešila to baterka. Ta původní byla nejspíš ještě origo (VW označení + 9místný škodovácký kód). startovací proud je udávaný na tý Banerce 650A.....
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

witt píše:
slovacek.milos píše:
witt píše:... mě problém s teplými starty vyřešila kupodivu nová baterie. Původní točila jak blázen, ale auto teplý né a né chytnout, nepomohlo ani zvýšení startovací dávky, tak jsem koupil Banerku 80Ah a od té doby teplý na brnk......
ono taky záleží kolik ti te dávky přidali 32768 je základní nastavení a dá se přidat prej o 9000 a přidáš tak 60 jednotek za minutu jestli ti přidali třeba 200 což se doporučuje a pak se na to dál vyprdli, tak jakoby nic nepřidali, co se týče starteru tak ten ti točí 900 otáček a minumum pro teplý start je 870 ptotože při 80 stupních to nežhaví, a stou baterkou to je různě jestli je 70 nebo 90 Ah záleží jaký má pokles napětí a pak kolika ampéry je schopna ten startér nakrmit miloš
dávku sem si zvedal sám a to na max co to šlo, ale žádná změna, už sem chtěl řešit startér, ale vyřešila to baterka. Ta původní byla nejspíš ještě origo (VW označení + 9místný škodovácký kód). startovací proud je udávaný na tý Banerce 650A.....
možné je všechno já jsem tu dávku zvedal ve třech případech a pomhlo to
zrovna posledni případ byl po výměně baterky, relátka, čidla, pak mu něco dělali se startérem prej stáhli ložisko na soustruhu nevím ale jaké a jak, že se to zlepšilo, ale problém stejně přetrvával, a prosímtě když jsi to zvedl na max testovat, uložit, mrkls tam ještě po startu jestli tu dávku tam skutečně máš? mně se to povedlo, ten co mě to naučil tak se mu taky dařilo, u mě jsou to tři případy to je velmi málo abych se toho mohl držet, dělám hlavně feldy koktávku nebo fábku tak jednu za měsíc miloš
vancak
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2007, 07:59

Příspěvek od vancak »

Zdravim,
mam jeden dotaz mam OCT II najazdenych 120000 a tiez nad 80 stupnov horsie startuje.
Ako tu pisete tak na teply start je treba 900 otacok na starter a pokial su otacky nizsie tak nedava palivo.
Niekde som cital ze je to kvoli emisiam a pod. ale vraj sa da znizit min otacok na menej ako tych 900 a potom by to pomohlo pri tych teplych staroch.
Neviete o tom nieco ako znizit tie min. otacky???

Vdaka
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vancak píše:Zdravim,
mam jeden dotaz mam OCT II najazdenych 120000 a tiez nad 80 stupnov horsie startuje.
Ako tu pisete tak na teply start je treba 900 otacok na starter a pokial su otacky nizsie tak nedava palivo.
Niekde som cital ze je to kvoli emisiam a pod. ale vraj sa da znizit min otacok na menej ako tych 900 a potom by to pomohlo pri tych teplych staroch.
Neviete o tom nieco ako znizit tie min. otacky???

Vdaka
nijak to je prostě ze školení autorizovaných škoda servisů, že teplý motor nad 80 počítá s minimálními otáčkami motoru což je u starteru 870 za minutu, ale když to tu pročítáš taky to nemusí být vždy pravdou že se to pořeší startovací dávkou někdy se prostě musí dát akumulátor který má odpovídající startovací proud nebo nemá velký pokles napětí, nákup akumulátoru se musí velmi pečlivě zvážit, dostal jsem se k akumulátorům s americkou technologií a zvrátilo to naprosto moje zkušenosti s načimi akumulátory, mám a zátěžové testery že si mohu proudové oběry a napětové poklesy přímo vyzkoušet, ale je to zatím v plenkách miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“