EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Bydliště: štírky

EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Příspěvek od peca »

v patek se chystam myměnit turbo na 66kw golfuIV ,a tak se ptám ,když už to budu mít venku ,? mam to egr zaslepit ,nebo nechat tak ???co myslite ,co tim zjiskam .?? díky
Z Prava dobrý:-)))
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Minimálně budeš mít čisté sání (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

hmm,tak zati jedno plus ;) (noteeth)
Z Prava dobrý:-)))
slava.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 04 lis 2007, 22:16

Příspěvek od slava.s »

Kdyz sem si pucoval turbo a sani tak sem cumel,co je tam humus z toho arg..Takze kdyz uz sem si tim dal takovou praci,tak ja mam zaslepeno
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

maros261177 píše:Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...
... ano je tam pouze za účelem snížení emisí (LOL)

Jinak díky tomu jde do sání přes EGR teplý "vyhořelý vzduch" s nižším obsahem kyslíku... tudíž horší plnění a také spalování :)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

no tak to vypada že se bude zaslepovat ..když tam dám ten 4mmplech ,musim dát těsnění ??nebo to davate kov na kov ...
Z Prava dobrý:-)))
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ja som tam dal 5mm cierny plech a povodne kovove tesnenie co tam bolo. A je to vporiadku. Ziaden problem a to uz tak chodim 4 rok.
Uživatelský avatar
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

tak mam turbo po repasi od andreho ,a zaslepil jsem ten egr ventil ..dal jsem ale ten plech pod klapku ,ne na vyfukove (parohy) potrubí ..ale to by nemělo vadit ,pak už teda jen stačí zaslepit hadičku do egr ,a ucpat teen vývod od egr ,a je hotovo .....
viz: na fotce ho mam dole ,ale to bylo jen kvuli zkoušení rozteče na šrouby mam ho na opačne straně ....Obrázek
Z Prava dobrý:-)))
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

peca píše:tak mam turbo po repasi od andreho ,a zaslepil jsem ten egr ventil ..dal jsem ale ten plech pod klapku ,ne na vyfukove (parohy) potrubí ..ale to by nemělo vadit ,pak už teda jen stačí zaslepit hadičku do egr ,a ucpat teen vývod od egr ,a je hotovo .....
viz: na fotce ho mam dole ,ale to bylo jen kvuli zkoušení rozteče na šrouby mam ho na opačne straně ....Obrázek
hadicku bych nechal na pokoji, at se to hybe, aspon to nezatuhne.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

bolo to tu uz viackrat preberane. na vykon to nemá vplyv,zmení sa zvuk motora,u 2,5TDi má po zaslepení taký hnusný zvuk.ja by som to nechal tak ale je to vec kazdeho
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

ja sem nepocitoval zmenu zvukuna hnusny spis naopak))))
ale kazdej slysi jinak)))
Uživatelský avatar
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

mě zvuk přišel malinko tvrdší ...ale jinak ok ....jdu nahodit posledni sponu na saní .a jedu na zkušební jizdu ....pak sem nahažu fotky ,k.o turba ,a neco malo s dvoudení práce při vyměně turba ,a kompletního rozebrání sání ....už vím kde byl ten všechen ztracený olej ..v intercoleru sem ho našel cca 0,5 litru ..zbytek vyfouk vyfoukem:-)))
Z Prava dobrý:-)))
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Nezaslepeny EGR ma aj jednu vyhodu. Cez zimu sa motor rychlejsie zohreje, ale u mna tiez vyhral cisty vzduch pre motor=zaslepeny EGR.
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do nouzového režimu číslo 1.ŘJ octavia má 4 stupňů nouzových režimů z hoho až 2 signalizuje blikání žhavení.Blíže jsou režimy popsány v ESI.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon na nouzový stupeň 1 (motor nejede jak má,zvýší se NO2-smrdí).EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.To snižování funkce EGR se tady řešilo už loni.Třeba pohledat :-D
Naposledy upravil(a) Hobby dne 29 led 2008, 11:52, celkem upraveno 7 x.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“