Čerpadlo KO, ani jsem se neprojel

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

coroner
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 čer 2006, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od coroner »

Tak je to mrtvý (wallbash)
Odpojil jsem trubičky od vstřiků, napojil facet přímo na vstup čerpadla, znovu odvzdušnilo nízkotlakou část. Facet tam cpe naftu, ta na výstupu z čerpadla mírně vytéká, čistá, bez bublin. Baterku mám připojenou na silné nabíječce. Startoval jsem to dohromady snad půl hodiny, ale z vysokotlaké části ani kapka :(
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

Zdar,
tak to je škoda, to tě bude něco stát. :(
Stejně se mi to ale zdá moc divné. :?
coroner
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 čer 2006, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od coroner »

Mě je to taky sakra divný a nechápu to. Nepotěší :( Zítra to zkusím ještě potahat za autem, ale to už považuji jen za takový výkřik do tmy. Dobrá zpráva je, že čerpadla jsou a jsou za ceny vcelku lidové, takže tohle se nevyplatí opravovat.
Ale nikdy jsem čerpadlo na Volvu neměnil, takže bude asi docela sranda to nastavit, aby to vstřikovalo jak má. Aspoň se to naučím při druhém pokusu o zprovoznění auta na olej už budu mít praxi, kdyby to zase nevyšlo (LOL) Nějaké dobré rady jak na výměnu čerpadla?
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

Zdar,
nikdy jsem to sám nedělal, nech si poradit, spousta lidí to dělá furt, tak to umí. Tady na tom fóru jsou taky nějaké příspěvky, jak na to.
Hlavně bacha, jestli se musí povolit rozvoďák, ať se to správně dá zpátky.
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

Ještě k tomu zavzdušňování:
stalo se mi to víckrát, u Golfa i u Astry, že jsem to vyjel do sucha, až zdechl. Vžycky si pak nasaje sám a naskočí, ale trvá to.
coroner
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 čer 2006, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od coroner »

Kdyby se musely rozhodit i rozvody, tak bych se toho i celkem bál, naštěstí rozvoďák je vepředu na motoru pohání vodní pumpu a samo vačkovou hřídel, no a vzadu na motoru je na vačkové hřídeli další ozubený kolo a to pohání čerpadlo, takže do časování ventilů se hrabat nemusí.
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Podle me je to stopro zavzdusneny... nedavno sem rozdelaval cerpadlo a cistil je. Nemohl sem to zaboha nastartovat ... pokud je cerpadlo uplne na suchu tak si nenasaje a nepomohlo ani roztahovani ... museli sme ho zalit poradne naftou cca pul litru nafty a pak to chytlo na brnk ... btw ... tlacil sem to do cerpadla kompresorem :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:19, celkem upraveno 1 x.
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

Pravdepodobne velka smula jinak se to nazvat neda uz muselo byt cerpadlo nacate u mych obou aut jezdim na olej bez vetsich problemu a zatim dokonce u tdicka bez prestavby, jestli tomu dobre rozumim tak je to klasicky
komurkac s turbem a u techle chrochtaku nebyvaji problemy vubec fakt zahada vim ze Volvo koupilo VW Tdi do nekterych modelu ale TD by tohle opravdu udelat nemel. (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
coroner
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 čer 2006, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od coroner »

Tak jsem to ještě asi tři kilometry potahal ve středních až vysokých otáčkách a ani si to neblaflo. Takže smůla veliká, snad budu mít s novým čerpadlem více štěstí.
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

:( :( :(
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň a okolí

Příspěvek od wiguf »

nejdřív bych to původní rozebral a zjistil kde je zakopanej pes...
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

wiguf píše:nejdřív bych to původní rozebral a zjistil kde je zakopanej pes...
jestli je to klasický čerpadlo od Bosche tak zezadu mezi výstupama do trubiček na vstřiky je šroub. Pokud ho vyšroubuješ mělo by být vidět na pístek kterej by se měl točit dokola pokud točíš s čerpadlem. Mělo by to být na nějaký měřící hodiny nebo tak něco aby se dalo načasovat vstřikování nafty. Pokud se neotáčí tak by to mohl být překroucenej ten pístek. Jinak jestli jsi to ještě nesundal z auta dobře si označ jak je to nastavený na motoru. Nejlíp dát nějakej válec do horní úvratě a pak si udělat značku na ozubeným kole na čerpadle proti bloku motoru ( pokud je ozubený kolo nasazený na klínku a nejde nasadit jinak ) většinou jsou na řemenicích značky, nebo se někam strkají různý přípravky, který ti zaseknou otáčení motoru v tý patřičný poloze. Pokud máš totiž 2 řemeny ( u Escorta 1,8 TD to tak je ) tak musíš mít dobře nastavenou klikovku s vačkou a pak vačku s čerpadlem a nebo klikovku s čerpadlem podle toho odkud je čerpadlo poháněný.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
coroner
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 čer 2006, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od coroner »

Tak čerpadlo jsem nerozdělával, ale bylo KO. Po namontování jiného auto chytlo okamžitě. Tak jsem si užíval na naftu, ale nakonec mi to přecejen nedalo, když sou ceny jaké jsou (LOL) a včera jsem to zase pustil na olej, zapojené jsem to měl stejně jak v zimě a čekal jsem opět nejhorší. A světe div se, nezadřel jsem, ono to jezdí. Zatím mám teda na olej jen 150km, ale i to je oproti předchozímu pokusu úspěch. Jen na volnoběh se ten motor klepe jak malej pes. Tušíte někdo proč? Oil do něj jde hezky teplej, před čerpadlem cca 70 stupňů, tak proč se tak ošívá? Na naftu se neklepe, na olej je to na křižovatce jak masážní přístroj, ale po rozjetí pohoda, jak na naftu, žádnej rozdíl.
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň a okolí

Příspěvek od wiguf »

tak to je super, přeju ti mnoho kilometrů bez problémů,

to cukání může bejt hodně věcí od přidřenejch vstřikovačů až po malý tlaky. Ale asi bych spíš zkusil použít jinej olej, když to na naftu nedělá.

Mně tuto dělala soja a stolní olej
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“