Co se stane když chci vyměnit v motoru olej - polosyntetiku za syntetiku ? Myslím tím jestli se před tím musí motor nějak propláchnout nebo to ničemu nevadí? A musím měnit i olej filtr? Dával jsem tam teď nový. Díky za rady
Jack píše:Co se stane když chci vyměnit v motoru olej - polosyntetiku za syntetiku ? Myslím tím jestli se před tím musí motor nějak propláchnout nebo to ničemu nevadí? A musím měnit i olej filtr? Dával jsem tam teď nový. Díky za rady
Jack píše:Co se stane když chci vyměnit v motoru olej - polosyntetiku za syntetiku ? Myslím tím jestli se před tím musí motor nějak propláchnout nebo to ničemu nevadí? A musím měnit i olej filtr? Dával jsem tam teď nový. Díky za rady
zalezi kolko ma auto nabehane kilometrov.Ak je tam viac kilometrov a teraz ti to papa olej je to uplne zbytocne dokonca by som povedal ze budes dolievat este viac medzi vymenami.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Jack píše:To jo...díky. Studoval jsem....ale nikde jsem se nedozvěděl jestli to tak můžu udělat. Nestane se nic?
hmm uvolni sa karbon nasledne sa dvihne spotreba oleja a zvysi sa opotrebovanie motora, to je ten extremny pripad.Inak by sa nemalo stat nic ,akurat viac budes platit za liter oleja
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Tak mám nalítáno 122000tis. Jinak nedolívám vůbec nic. Vše jo o.k. Jde mi o to, že mám PDéčko a mám tam polosyntetiku.505.00 A to prý není dobrý. Tak jsem si říkal že tam načváchám tu plnou. 505.01 Ale jestli to nebude dělat dobrotu tak nevím. Jistý ale je, že by tam měla být ta plná syntetika co?
Jack píše:Tak mám nalítáno 122000tis. Jinak nedolívám vůbec nic. Vše jo o.k. Jde mi o to, že mám PDéčko a mám tam polosyntetiku.505.00 A to prý není dobrý. Tak jsem si říkal že tam načváchám tu plnou. 505.01 Ale jestli to nebude dělat dobrotu tak nevím. Jistý ale je, že by tam měla být ta plná syntetika co?
no a to si kupil to auto a majitel pred tebou pouzival polosyntetiku? PD su dost haklive na kvalitu oleja tam by mala byt ta specifikacia 505.01 ,nalej tam tu plnu syntetiku
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
To jsem potřeboval slyšet. I když jsi psal co se všechno může stát , tak to tam nacpu, bo si myslím že udělám jedině dobře. Nejhorší je, že opravdu nevím co od toho čekat. Určitě by to mělo být v klidu? Mám fakt strach abych tím nic nepodělal
No ak su stym autom neni problemi tak si mylsim ze to mozes urobyt horsie by bolo keby uz auto teraz javilo znamky ze nieco neni v poriadku.Daj tam to co tam ma byt podla vyrobcu.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Bude to bez problémů, vyzkoušeno. Polosyntetika už má taky solidní aditiva a to usazování karbonu není jak u MOGULu M6AD . Klidně to tam nalij, taky jezdím na PLNOU. Ta nula nebo pětka na začátku tam není pro nic za nic. Kdyby už ne pro motor, tak určitě pro turbo. Zdar.
Přesně tak. Nevím, kde se bere ten názor, že na "minerál nebo polosyntetiku" se v motoru něco usazuje. To už dávno neplatí, ty oleje se od sebe liší pouze viskozitou, mnohdy je podle výkonnostního označení (ACEA, API) minerál srovnatelný se syntetikou.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
MirekX píše:Přesně tak. Nevím, kde se bere ten názor, že na "minerál nebo polosyntetiku" se v motoru něco usazuje. To už dávno neplatí, ty oleje se od sebe liší pouze viskozitou, mnohdy je podle výkonnostního označení (ACEA, API) minerál srovnatelný se syntetikou.
Softy píše:Urcite tam daj olej s normou 505.01!!! Videl som motor (PD) do ktoreho to nedavali na chalanisko musel kupit novu hlavu...
Presne to je dovod, preco sa musi pouzivat olej podla PD specifikacie- hlava (presnejsie vstrekovacie vacky-vyderu sa velke prevadzkove vole). Vyrobca to nerobi len preto, aby dal zarobit olejarskym firmam... No sice aj preto Daj to tam, zle sa uz stalo, teraz to aspon ciastocne naprav.